Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
Feladatok, amik Rád várnak:
- hitelezéssel, tranzakcionális ügyletekkel, ügyfelek periodikus felülvizsgálatával és adatszolgáltatásával kapcsolatos feladatok elvégzése
- a kapcsolattartók munkájának segítése az új szerződések megkötése, az értékesítési jelentések készítése és az egyéb adminisztrációs feladatok ellátása során
- adatbeszerzés az ügyféltől, szerződések és dokumentációk elkészítése, hitelfolyósítási feladatok végrehajtása
- részvétel a hitelfolyósítási folyamat egyes részfeladataiban; az ügyfelek napi tranzakcionális ügyeinek kezelése és operatív, adminisztratív feladatok ellátása
- ügyfélimplementáció, az ügyfelekkel folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás; az ügyfélakták és dokumentumok kezelése, rendezése, archiválása és frissítése
- részvétel az indikatív ajánlatok és árazások elkészítésében
- szoros együttműködés a Bank más társterületeivel
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- piaci szinten kiemelkedő, személyre szabható cafetéria juttatás (az alapbér 10%-a)
- éves teljesítmény alapú jutalom
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- csoportos egészségbiztosítási csomag
amire szükséged lesz a sikerhez:
- középfokú végzettség (min. érettségi) és banki, irodai munkakörben eltöltött gyakorlat
- elemzőkészség, eredmény-és megoldás orientáltság, stresszkezelés, kreativitás
- ügyfélorientáltság, proaktivitás, precizitás, jó szervezési-és kommunikációs készség (írásban és szóban egyaránt), multitasking, célorientáltság
- MS Office alkalmazások magas szintű ismerete
előny:
- angol nyelvtudás
- felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség
- tranzakcionális termékek és folyamatok, hitelezési folyamatok és jogszabályi háttér ismerete
- banki tapasztalat
munkavégzés helye:
7626 Pécs, Búza tér 6/a.
Állás azonosító:
|
14214 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
önkormányzati kapcsolattartó asszisztens (Pécs) |
Munkavégzés helye: |
7626 Pécs, Búza tér 6/a. |
Szakterület: |
Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing) |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára
18 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
- szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - Budapest
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - Budapest, Lechner Ödön fasor
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - Budapest, Fehérvári út
(1119 Budapest, Fehérvári út 79.) - szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - Budapest, József Attila utca
(1051 Budapest, József Attila utca 24.) - szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - Budapest, Ajtósi Dürer sor
(1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 10.) - szakmai gyakorlat - digitális csatornák és architektúra
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - szakmai gyakorlat - lízing - Budapest
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - kapcsolattartó asszisztens - kkv szegmens
(1024 Budapest, Margit körút 43-45.) - szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat
(9024 Győr, Eszperantó utca 12.) - szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - Tatabánya
(2800 Tatabánya, Szent Borbála tér 2.) - szakmai gyakorlat – treasury
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - speciális intézmények szakterület
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - vállalati ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens)
(1072 Budapest, Rákóczi út 42. (EMKE Irodaház)) - vállalati ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens)
(1119 Budapest, Fehérvári út 79.) - szenior vállalati ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens)
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - kapcsolattartó asszisztens - Szolnok
(5000 Szolnok, Kossuth Lajos utca 18.) - ügyfél kapcsolattartó - kkv szegmens (Pécs)
(7626 Pécs, Búza tér 6/a.) - szenior nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület)
Összes állás