Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

rendszerszervező

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Rendszerszervezőként az Ügyfél, Dokumentum és Támogató Alkalmazások Fejlesztési területen főbb feladataid lesznek: 
  • Követelmények részletes analízise, kidolgozása
  • Követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése
  • Fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció
  • Problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés)
  • Rendszerdokumentációk készítése (rendszerterv, felhasználói kézikönyv)
  • Szervezői tesztek előkészítése, tesztterv készítése, tesztadatok létrehozása
  • Szervezői tesztek dokumentálása
  • Megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkionális tesztek végzése
  • Részvétel a változáskezelési folyamatban, telepítési, release kezelési folyamatok dokumentálása
  • Üzleti elfogadói tesztelés támogatása
  • Fejlesztési életciklus-követés 

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • piaci szinten kiemelkedő, személyre szabható cafetéria juttatás (az alapbér 10%-a)
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • csoportos egészségbiztosítási csomag
  • 50% home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • Felsőfokú végzettség
  • 2 év banki területen szerzett rendszerszervezői tapasztalat
  • Magabiztos, összeszedett szóbeli és írásbeli kommunikáció
  • Erős problémamegoldó készség
  • Stabil alap SQL ismeret
  • Rendszerszintű gondolkodásmód
  • Részben technikai fókusz, alapszintű fejlesztési ismeretek (JAVA a megfelelő megoldási lehetőségek kidolgozásához, valamint szoros fejlesztői kapcsolattartáshoz szükséges szinten)
  • Csapatmunkára való képesség 

előny:

  • Ügyfél törzsadat kezelés terület ismerete
  • Agilis módszertanok ismerete / abban szerzett tapasztalat
  • BDD tesztmódszertan ismerete
  • SOAP UI / Postman program ismerete
  • Confluence , JIRA / Adaptavist ismerete
  • Egyéb banki (pl. számlavezető) rendszerek ismerete
  • Fejlesztői múlt, megvalósítási tapasztalatok
  • Angol középfokú nyelvtudás
  • UML alapú modellezési ismeretek 

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 14107
Pozíció pontos megnevezés: rendszerszervező
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: IT
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Jelentkezési határidő: 2025.08.27.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

20 hasonló állás: IT

Összes állás