állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

adattárház munkatárs - külsős / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Adattárház munkatársat keresünk külsős foglalkoztatással 2023.11.30-ig határozott időre. core rendszerben megképzett adat esetében kövesd, teszteld és dokumentálni tudd az adat átadást a DWH felé, a különböző DWH rétegekben értsd és kövesd az adat útját, értsd a DWH-ból riporting toolba történő adat átadást , riportinghoz kapcsolódó adat minőséget biztosítod, a lépések megértése/megismerése után a javításokat definiálni tudod, Pozíció célja a vállalati hitel adatok minőségének biztosítása.

adminisztrátor/ügyintéző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

biztosítási termékek rögzítése, kezelése;, a biztosító nyilvántartási rendszerében szereplő adatok ellenőrzése a BMNYHÁT nyilvántartásával összevetve;, biztosítási szerződések módosítása, törlése,

aml kyc/kyt csoportvezető / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

az „Ismerd meg ügyfeled” (KYC) és szokatlan tranzakció monitoring (KYT)  csoport (10 fő) vezetőjeként ellátja a csoport szakmai irányítási feladatait, biztosítja a pénzmosás megelőzésről szóló 2017. évi LIII. törvényben foglalt releváns elvárások teljesülését, a rendszerben keletkezett riasztások feldolgozását megszervezi és irányítja, valamint ellenőrzi a rendszerben feldolgozott riasztások szakmai sztenderdekkel való egyezőségét, ellátja az ügyfél-átvilágításhoz kapcsolódó ellenőrzési, jóváhagyási folyamatokat, a csoport vezetőjeként elkészíti és folyamatosan aktualizálja a tranzakció monitoringhoz és ügyfélbefogadáshoz kapcsolódó beszámolókat és riportokat, javaslatokat tesz azok fejlesztésére, a kompetenciájába tartozó feladatok esetén azonosítja a felmerülő kockázatokat, javaslatot tesz a kockázatcsökkentő intézkedések bevezetésére, folyamatosan figyelemmel kíséri a területhez kapcsolódó jogszabályok és nemzetközi sztenderdek, tulajdonosi elvárások változásait, azonosítja azon pontokat, ahol folyamatfejlesztés indokolt és szükséges, a KBC csoporton belüli kiszervezett feladatokkal kapcsolatban ellátja a szükséges koordinációs és egyeztetési feladatokat, motiváló vezetőként folyamatosan figyelemmel kíséri a csoport munkatársainak szakmai fejlődését,

applikációs menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Munkakör célja: Adott alkalmazás kezelése és az alkalmazás összehangolása annak (vagy egy információs rendszer) gyakorlati felhasználásával figyelembe véve az alkalmazás által kiszolgált folyamatok és termékek jellemzőit, előírásait. Feladatok: Kidolgozza az újonnan megtervezendő alkalmazás funkcionális követelményeit, figyelembe véve hitelfolyamati követelményeket, hitel-termék sajátosságokat. Kidolgozza a funkcionális és végponttól végpontig terjedő tesztelések (end-to-end) követelményhierarchiáját. A rendszerek karbantartásáról gondoskodik.

banki tanácsadó (jelzáloghitel) - sopron / 9400 Sopron, Várkerület 75.

Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,

banki tanácsadó (jelzáloghitel) - szabadság tér / 1054 Budapest, Szabadság tér 14.

Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,

banki tanácsadó (kkv) / 6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 9/a.

Hogyan fog telni egy napod? KKV tanácsadóként feladatod lesz a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása,  ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel a fióki tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,

banki tanácsadó - kkv / 3530 Miskolc, Széchenyi utca 88.

Hogyan fog telni egy napod? KKV tanácsadóként feladatod lesz a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása,  ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel a fióki tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,

banki tanácsadó - kkv / 4150 Püspökladány, Honvéd utca 1.

Hogyan fog telni egy napod? KKV tanácsadóként feladatod lesz a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása,  ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel a fióki tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,

banki tanácsadó (kkv) - ajtósi dürer sor / 1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 10.

Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,

banki tanácsadó (kkv) - capital square / 1133 Budapest, Váci út 76. (Capital Square)

Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,

banki tanácsadó (kkv) - dunakeszi / 2120 Dunakeszi, Fő út 31.

Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,

banki tanácsadó (kkv) - kálvin tér / 1053 Budapest, Kálvin tér 3.

Hogyan fog telni egy napod? a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása,  ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel az ügyfélpont tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,

bankkártyás rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. A Közép-európai adatközpontunk magas színvonalú adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-európai (Csehország, Szlovákia, Belgium, Írország) KBC Group szervezetek számára. Feladatok, amik Rád várnak: a Bankcsoport bankkártya rendszereivel kapcsolatos IT oldali szervezési feladatok ellátása;, kapcsolattartás az üzleti területekkel, igények felmérése, elbírálása, aktív kapcsolattartás a fejlesztőkkel;, részvétel a fejlesztési projektekben (dokumentumok elkészítése, fejlesztések koordinálása, tesztelési tervek készítése, informatikai tesztek elvégzése);, az üzleti igényeket megvalósító informatikai támogatás részletes működésbeli specifikálása, részvétel az implementálásban;, napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez;, új technológiai megoldások folyamatos figyelése, feltérképezése;, az érintett rendszerek, interfészek szervezői dokumentációinak elkészítésében való részvétel;, kártyatársasági előírások, technológiák folyamatos nyomon követése, javaslatok készítése a banki folyamatokba való illesztésre.,

business analyst (hitreg projekt támogatás) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

business analystként: részt veszel a Bank HITREG jelentésének működtetésében, felelős leszel a HITREG jelentés lakossági üzletághoz tartozó adatkörért., határidőben választ adsz a MNB által küldött megkeresésekre, az új adatszolgáltatási igényekhez specifikációt készítesz, részt veszel az igény megvalósításában és tesztelésében, végül engedélyezed az élesítést, szorosan együttműködsz a Hitreg jelentés előállítását biztosító szakterületekkel, az olyan feladatok esetén, ahol további kollégák bevonása szükséges, együttműködsz velük és koordinálod a folyamatot, az elvégzett feladataid a Bank erre kijelölt rendszerében folyamatosan adminisztrálod, figyelemmel kíséred a Bank azon projektjeit, melyek hatással lehetnek a HITREG adatszolgáltatásra, szükség szerint lakossági HITREG szakértőként rész veszel bennük, részt veszel a riport előállítás során keletkező hibák kivizsgálásában, az azonosított hibák javítására megoldást adsz és a megvalósításig végig kíséred a folyamatot, részt veszel adat minőségi vizsgálatokban ,

business analyst - lakossági hitelezés-fejlesztés / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Légy részese a hitelezés digitális átalakulásának, alkossuk meg együtt a legújabb innovációkat a lakossági hitelezés területén! Vegyél részt az online jelzáloghitelezés bevezetésében! Feladatod az adott alkalmazás kezelése, és a módosítási igények összehangolása a gyakorlati felhasználással: kidolgozni az új vagy módosítandó hitelezésben érintett alkalmazás funkcionális követelményeit, összehangolni az érintett társterületek, felhasználók üzleti követelményeit, a megvalósítást visszatesztelni (funkcionális és mass tesztek futtatása), együttműködésben az IT/Üzleti tesztelővel és teszt koordinátorral, kivizsgálni az esetleges hibákat, feltárni és jelenteni a megfelelő csatornákon keresztül, ütemezni a javítások megvalósítását        , kidolgozni az üzleti területről érkező fejlesztési igényeket, üzleti specifikációkat a folyamat- és termékmenedzserekkel a meglévő eljárások elemzése az alkalmazások módosítása és javítása céljából, aktívan részt venni az üzlet igények formálásában, hogy a rendszer tulajdonságaihoz legoptimálisabb megoldás valósuljon meg, projektmunkában részt venni, üzleti területet támogatni az egyéb forrásból érkező üzleti igények feldolgozásában, megértésében, több rendszer megismerésére van lehetőség, többek között pl. értékbecslési folyamatkezelő és biztosíték nyilvántartási rendszer, lakossági hitel front end rendszer, így ezen a területen szerzett tapasztalat előny,

business architect - k&h pénzforgalmi szolgáltató kft. / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület

főbb feladatok: Nemzetközi pénzügyi szolgáltató bankkártya elfogadással összefüggő értékesítés és ügyféltámogatása, beleértve a hazai és külföldi kapcsolódó vállalatok harmonizációját ezek ügyféltámogatással összefüggő feladatainak kidolgozását és managelését, valamint migrációjának támogatását. project feladatok: együttműködés a hazai és külföldi vállalatok közös platformú értékesítés és ügyféltámogatás folyamatainak kidolgozásában az újonnan kapcsolódó külföldi vállalatok ügyféltámogatással összefüggő igényeinek felmérése és a kapcsolódó rendszertámogatások és folyamatok kidolgozásában együttműködés a társterületekkel, a magyarországi és a külföldi vállalat ügyfél migrációjának teljeskörű üzleti oldali előkészítése és kezelése, valamint nyomon követése, a migrációval összefüggő termék és ügyféltájékoztatási anyagok elkészítése, egyeztetése a szakterületekkel, nyomon követése és szükség esetén a változtatások elkészítése, a migrációval összefüggő üzleti oldali státuszok, riportok készítése, egyeztetés a migrációban résztvevő illetékes hazai és külföldi társterületekkel (delegálás és nyomon követés), állandó feladatok: új termék bevezetésével összefüggő üzleti folyamatok és kapcsolódó felhasználói útmutatók elkészítése, együttműködve az illetékes társterületekkel. Ezek üzleti oldali bevezetése, oktatási anyagok elkészítése és oktatása az illetékes területeknek, az új vagy módosított folyamatokkal, új vagy módosított/fejlesztett termékkel összefüggő üzleti oldali riportok készítésében együttműködés társterülettel, a bevezetés nyomon követése és visszamérése, üzleti oldali folyamatokkal összefüggő kérdések/kérések megoldási javaslatainak kidolgozásában részvétel, üzleti területtel összefüggő folyamatok digitalizálásban való részvétel, üzleti igények specifikációja, együttműködés a társterületekkel, valamint az üzleti igények koordinációja,, már meglévő, bővített/fejlesztett termék előkészítésével összefüggő ügyféltájékoztatási anyagok elkészítése, egyeztetése a szakterületekkel a változtatások átvezetése a kapcsolódó ügyféltámogató anyagokban és az új, vagy bővített/fejlesztett termék bevezetésének támogatása, az értékesítés és ügyféltámogatás nyomon követése a kapcsolódó folyamatjavítás előterjesztése és egyeztetése a kapcsolódó hazai és külföldi szakterülettel, vagy külső szolgáltatókkal, a nemzetközi ügyféltámogatással összefüggő egyedi feladatok ellátása, prezentációk készítése,

chief operations officer - k&h payment services ltd. / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület

K&H Payment Services Ltd., a major payment service provider focused on card acquiring services announces the following position. tasks: COO as a legal representative of the Company and a member of the Management Committee safeguards operational stability of the business and improves its competitiveness through continuous adoption of state-of-the-art technologies and solutions. The goal of the position is to run and continuously develop the company’s business in Hungary, Belgium and in neighboring Central European countries. continuously develop HU acquiring products and processes to satisfy growth ambition on relevant markets, put in place the conditions required for the stable operation of the Company and the continuity of its operations, operation of POS network (~30ths terminals), organisation of on-field (service) support for clients, keep relationship with and manage service quality of external service providers, represent HU entity in Group-wide tendering of technical services, build trusted relationship with key partners and act as a point of contact towards CSOB's product management team, develop high quality product strategies and plans ensuring their alignment with short-term and long-term business objectives, relationship management with card associations where company is a member (MC, VISA, JCB, UPI) and implementation of new scheme memberships (i.e. Bancontact), explore integration opportunities between the Company and CSOB’s card acquiring processes and systems to exploit synergies,

compliance tanácsadó (fraud) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: csalásmegelőzési szakmai munka összefogása, az első védelmi vonalban lévő csalásmegelőzési területekkel való együttműködés koordinálása;, helyi és csoportszintű projektben való közreműködés, szakmai tanácsadás;, a fraud típusú kockázatok felmérése, és a kezelésükhöz szükséges akciótervek kidolgozása;, a csalásmegelőzési folyamatok, gyakorlatok rendszeres felülvizsgálata;, egyedi esetek kivizsgálása.,