Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
Humán erőforrás menedzsment terület feladatainak támogatására keresünk gyakornok kollégát a K&H Bank HR fejlesztési osztályára.
Ha érdekel a humán menedzsment terület és szeretnél jobban belelátni egy bank működésébe, adatelemző ismereteidet szeretnéd a gyakorlatban is alkalmazni, akkor ne habozz, jelentkezz!
Fő feladatok:
- adatelemzési feladatok elvégzése humán erőforrás területen, people analytics tevékenység támogatása
- rendszeres és ad-hoc riportok készítése excel használatával a rendelkezésre álló HR adatbázisok adatai alapján
- előnyt jelent excel pivot kimutatások ismerete, valamint Power BI ismeret
- ad hoc feladatok és kapcsolódás egyéb változatos HR szakterületekhez
A feladatok ellátásához precizitás és erős adatelemzési készség szükséges.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- 50% home office
amire szükséged lesz a sikerhez:
- folyamatban lévő felsőfokú, diplomát adó tanulmányokat folytass a gyakorlat szempontjából releváns területen
- nappali tagozaton tanulj és rendelkezz aktív hallgatói jogviszonnyal
- szükséges, hogy az iskola által kötelezően előírt szakmai gyakorlatod töltsd nálunk
- alap- vagy mesterképzés esetén is tudunk fogadni
- az irodai alkalmazásokat felhasználói szinten ismered (Excel, Word)
- jó a szóbeli és írásbeli kommunikációd
- önálló, aktív, nyitott személyiség vagy
- precízen végzed a feladataid
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
12217 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
szakmai gyakorlat - adatelemző (HR terület) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
HR / Munkaügy |
Munkaszerződés típusa: |
határozott idejű |
vissza az állás listára