Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

szakmai gyakorlat – elemzés, riporting (lakossági üzletág)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Szenior teljesítmény menedzser és stratégiai elemző munkatársaink napi munkájának támogatására keresünk gyakornokot a lakossági üzletágban. Ha szeretnél komplex rálátást kapni arról, hogyan működik a K&H Bank lakossági üzletága, melyek a sikeres értékesítésirányítási eszközök, milyen riportok és adatok alapján hozzák a döntéseket és irányítják az értékesítési szervezetet a felsővezetők, akkor köztünk a helyed. 
fő feladatok:
  • heti és havi riportok frissítése – ezekből rövid összefoglalók írása
    részvétel értékesítésirányítási eszközök fejlesztésében és üzemeltetésében
  • értékesítési versenyek kialakítása és visszamérése
  • részvétel kisebb elemzések elkészítésében, ahol olyan témákkal fogsz majd találkozni, mint:
  • értékesítési hatékonyság elemzés – mitől lesz hatékonyabb az egyik egység a másiknál
  • K&H-s fióki és versenytársak jelenlétének nyomon követése és elemzése
  • részvétel a lakossági üzletág riportjainak kialakításában, specifikálásában, fejlesztésében és üzemeltetésében

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

  • megtapasztalhatod, hogy milyen Magyarország egyik piacvezető bankjában dolgozni
  • egy nemzetközi csapat tagja lehetsz
  • releváns szakmai tapasztalatot szerezhetsz
  • aktívan részt vehetsz az adott terület napi munkafolyamataiban
  • lehetőség van szakdolgozat írására a K&H Banknál
  • gyakorlatod elvégzése után vár téged az alumni programunk
  • diplomád megszerzése után pedig a KarrierStart pályakezdő programhoz is csatlakozhatsz

juttatások:

  • Bruttó=nettó 190.000 Ft 40 óra/hét mellett, amely arányosan változik a heti óraszámmal
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • akár 50% home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • folyamatban lévő felsőfokú, diplomát adó tanulmányok a gyakorlat szempontjából releváns területen
  • nappali tagozaton tanulj és rendelkezz aktív hallgatói jogviszonnyal
  • szükséges, hogy az iskola által kötelezően előírt szakmai gyakorlatod töltsd nálunk
  • alap- vagy mesterképzés esetén is tudunk fogadni
  • Microsoft Excel és PowerPoint felhasználói szintű ismerete
  • kiváló elemzőkészség és logikus gondolkodás
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt

előny:

  • angol nyelv ismerete
  • hasonló területen szerzett tapasztalat
  • szabványos SQL készségszintű ismerete
  • Excel magasszintű ismerete

munkavégzés helye:

  • központi székházunk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben
  • tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is
  • kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat
Állás azonosító: 13834
Pozíció pontos megnevezés: szakmai gyakorlat – elemzés, riporting (lakossági üzletág)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment
Munkaszerződés típusa: határozott idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

16 hasonló állás: Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment

Összes állás