Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
A Fraud Menedzsment főosztályon dolgozó kollégák mindennapi feladatainak támogatására keresünk gyakornok kollégát a K&H Bankba. Ha szeretnél jobban belelátni egy bank működésébe, szívesen részt vennél a pénzügyi tranzakciók ellenőrzésében és érdekel a veszteségmegelőzés, akkor ne habozz, jelentkezz!
Fő feladatok:
- szakterület háttértevékenység aktív támogatása
- betekintés a fraud menedzsment folyamataiba
- fizetési műveletek során jelentkező visszaélésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok
- veszteségmegelőzéssel kapcsolatos, nagy volumentű, időérzékeny feladatok ellátása
- ügyfelek tranzakcióinak felülvizsgálata
- önálló munkavégzési lehetőség
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
juttatások:
- Havi nettó=bruttó 190.000 Ft fizetés jár heti 40 óra vállalása esetén. Részmunkaidő esetében időarányosított az összeg.
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
amire szükséged lesz a sikerhez:
- folyamatban lévő felsőfokú, diplomát adó tanulmányokat folytass a gyakorlat szempontjából releváns területen
- nappali tagozaton tanulj és rendelkezz aktív hallgatói jogviszonnyal
- szükséges, hogy az iskola által kötelezően előírt szakmai gyakorlatod töltsd nálunk
- alap- vagy mesterképzés esetén is tudunk fogadni
- Microsoft Excel és PowerPoint felhasználói szintű ismerete
előny:
- MS Office alkalmazások ismerete, használata
- jó problémamegoldó képesség
- gyors és precíz munkavégzés
- jó helyzetfelismerő képesség
- elemző készség, logikus gondolkodás
- magabiztos angoltudás
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
13695 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
szakmai gyakorlat - fraud management terület |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Compliance / Bankbiztonság |
Munkaszerződés típusa: |
határozott idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára