szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - Budapest, Lechner Ödön fasor
Állás részletek
- Szakterület
- vállalati bankolás
- Napi munkaidő
- teljes munkaidőben
- Tapasztalati szint
- szakmai gyakorlat
- Munkavégzés helye
- 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
lehetőség a fejlődésre & a kiteljesedésre
feladatok, amik rád várnak:
- szeretnél Magyarország egyik legnagyobb és legjobb presztizsű bankjában dolgozni, amely referencia a pénzintézetek között?
- szeretnél folyamatosan lehetőséget kapni a fejlődésre?
- vágysz arra, hogy egy jóhangulatú, büszke csapat tagja legyél?
Érdekel egy fejlett vállalati bank műkődése?
- milyen területek dolgoznak össze, hogy a vállalatok a legmagasabb szintű kiszolgálást kapják?
- hogyan működnek a kockázatkezelés és back office területek?
- miért fontos a jogi terület, ill. controlling?
- miért kell külön treasury, lízing, faktor, trade finance?
Érdekelnek egy vezető magyar vállalati bank üzleti területének napi feladatai?
- hogyan legyünk sikeresek vállalati kapcsolattartóként?
- hogyan szervezzük mindennapjainkat, hogy még hatékonyabbá váljunk?
- hogyan szerzünk új ügyfeleket és hogyan tartjuk a kapcsolatot a meglévő ügyfélkörünkkel?
- hogyan árazunk? milyen szempontok alapján megyünk bele a bankok közötti versenybe?
- milyen indikatív ajánlatokat adunk az ügyfeleink számára?
- milyen rendszerekben dolgozunk, hogy minden visszakereshető és a szabályzatoknak megfelelő legyen?
Érdekelnek a hitelezéssel kapcsolatos feladatok?
- milyen lépésekből áll össze a hitelezési folyamat, hogyan jutunk el a tárgyalástól a hitelfolyósításáig?
- hogyan is állnak össze, mit tartalmaznak a hitelszerződések/dokumentációk?
- miről is szól a kockázatkezelés, a kockázatok értékelése, mi alapján döntünk, hogy kinek és mennyi hitelt adunk?
- hogyan és mit nézünk a cégek számaiban (mérleg, eredeménykimutatás, cash-flow)?
- mire jók a fedezetek, miért fontos? mi alapján döntünk, hogy mennyi fedezetet kérünk?
Érdekelnek a tranzakcionális ügyletekkel kapcsolatos feladatok?
- mik is azok a tranzakcióval kapcsolatos szerződések/dokumentációk (pl. számlaszerződések, compliance-szel kapcsolatos dokumentumok stb.)?
- milyen napi tranzakcionális ügyei vannak a hazai vállalatoknak? azokat hogyan kezeljük operatív és adminisztratív oldalról, hogy az ország gazdasága működjön?
- milyen megtakarítási lehetőségei vannak a vállalatoknak, hogyan is néz ki, illetve miért és mi fontos a vállalatoknak a betétlekötések esetében?
- milyen digitális, e-bank megoldásokkal támogatjuk a vállalatok mindennapi pénzügyeinek, tranzakcionális ügyleteinek gyors és biztos intézését?
Ha ezek mind vagy legalább egy része érdekel, akkor gyere és csatlakozz hozzánk, a lehetőség nyitva áll előtted!
Fontosnak tartjuk, hogy gyakornokaink releváns szakmai tapasztalatot szerezzenek a kívánt területen. Nálunk kipróbálhatod magad, fejlesztheted szaktudásodat és képességeidet a munkád és a képzések során, valamint kiteljesedhetsz és kitűnhetsz abban, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagy.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
- megtapasztalhatod, hogy milyen Magyarország egyik piacvezető bankjában dolgozni
- egy nemzetközi csapat tagja lehetsz
- releváns szakmai tapasztalatot szerezhetsz
- aktívan részt vehetsz az adott terület napi munkafolyamataiban
- lehetőség van szakdolgozat írására a K&H Banknál
- gyakorlatod elvégzése után vár téged az alumni programunk
- diplomád megszerzése után pedig a KarrierStart pályakezdő programhoz is csatlakozhatsz
juttatások:
Havi nettó=bruttó 190.000 Ft fizetés jár heti 40 óra vállalása esetén. Részmunkaidő esetében időarányosított az összeg.
amire szükséged lesz a sikerhez:
- folyamatban lévő felsőfokú, diplomát adó tanulmányokat folytass a gyakorlat szempontjából releváns területen
- nappali tagozaton tanulj és rendelkezz aktív hallgatói jogviszonnyal
- szükséges, hogy az iskola által kötelezően előírt szakmai gyakorlatod töltsd nálunk
- alap- vagy mesterképzés esetén is tudunk fogadni
- ha diplomaszerzés előtt állsz, várjuk jelentkezésedet a KarrierStart programunkba
előny:
- érdeklődsz a banki szektor és támogató területei iránt
- beszélsz angolul
- magabiztos számítástechnikai ismeretekkel rendelkezel
- nyitott, rugalmas és jó szervező vagy
- jellemző rád a megbízhatóság, felelősségtudat és precizitás
- nem jössz zavarba különféle feladatok párhuzamos végzésétől
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Toborzás
 
        kiválasztás menete
- 
jelentkezés / regisztráció 
- 
kapcsolatfelvétel 
- 
interjúk 
- 
döntés 
- 
ajánlatadás / beléptetés 
- 
beillesztés, mentorálás 
béren kívüli juttatások
éves teljesítmény alapú jutalom
cafetéria juttatás, az alapbér 10%-a
magas színvonalú egészségbiztosítás, akár az egész családnak
ingyenes dolgozói számlacsomag és kedvezményes K&H termékek
50% home office központi területen
extra home office lehetőség kisgyermekesek számára a nyári óvodai/iskolai szünet alatt
sportközösségek
önkéntes programok, melyet szabadnappal támogatunk
dolgozói elismerések különdíjak
jubileumi jutalom
partnerkedvezmények
céges telefon előfizetés mobilinternettel magánhasználatra is
bárki számára elérhető hétvégi magáncélú céges autó használat
jólléti programok (jóga, pilates, előadások, mentális egészségtámogatás)
szakmai fejlődést támogató képzések, tréningek és rendezvények, éves átlagban 9,5 nap
családbarát irodarész
családi és sport rendezvények
alkotói szabadság (sabbatical)
Hasonló állások
nem találtad meg 
az ideális állást?
Regisztrálj adatbázisunkba és elsőként értesítünk a hozzád illő lehetőségekről, hogy ne maradj le álmaid munkájáról!
