Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
A vezetői készségfejlesztési csapat gyakornokaként az alábbi feladatokban számítunk Rád:
vezetőfejlesztési programok szervezésének, adminisztrációjának támogatása:
- egyeztetés vezetőkkel és külső partnereinkkel
- helyszín, étkezés és szállás szervezési feladatok
- program forgatókönyvek előkészítése
- jelenlét adminisztrációja
- a képzések koordinációjában való részvétel
- SharePoint oldalunk karbantartása
- adatok rögzítése SAP-ban
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
- ismerd meg egy nagyvállalat HR osztályának különböző területeit és funkcióit
- támogatunk karriered elindításában és számtalan izgalmas tanulási és fejlődési lehetőséget biztosítunk számodra
- fontos nekünk, hogy a gyakorlatod alatt fokozatosan új ismereteket szerezz és egyre nagyobb felelősséggel járó feladatokat tudj elvégezni
- modern irodai környezetet és kiváló munkakörülményeket biztosítunk számodra
- az ország egyik piacvezető bankjában szerezhetsz szakmai tapasztalatot
- megismerkedhetsz egy nemzetközi cég felépítésével és működésével
- aktívan részt vehetsz az adott terület munkafolyamataiban
- a szakmai gyakorlatod alatt rugalmas munkaidőt biztosítunk az órarendedhez igazodva
juttatások:
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- 50% home office
amire szükséged lesz a sikerhez:
- folyamatban lévő felsőfokú, diplomát adó tanulmányokat folytass a gyakorlat szempontjából releváns területen
- nappali tagozaton tanulj és rendelkezz aktív hallgatói jogviszonnyal
- szükséges, hogy az iskola által kötelezően előírt szakmai gyakorlatod töltsd nálunk
- alap- vagy mesterképzés esetén is tudunk fogadni
- párhuzamos feladatvégzés élvezete
- jó szervezőkészség, precizitás
- nyitott, barátságos, jó kapcsolatteremtő személyiség
- gyors tanulási képesség
- MS Excel középszintű ismerete
- magabiztos B2-es szintű angol nyelvtudás
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
13036 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
szakmai gyakorlat - vezetői készségfejlesztés (HR terület) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
HR / Munkaügy |
Munkaszerződés típusa: |
határozott idejű |
vissza az állás listára