Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

feladataid lesznek:
  • bejövő hívásfogadás: a biztosító termékeivel kapcsolatos számlázási adatok, adatváltozások, reklamáció kezelés és kárinformáció nyújtása stb. (nincs értékesítési feladat);
  • ügyfélkérések alapján dokumentumok kiküldése elektronikus úton,
  • adatváltozások bejelentését követően a rendszerben a tranzakciók végrehajtása;
  • online chat funkción keresztüli ügyfélkiszolgálás.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag: közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád, rendszeres visszajelzést ad
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • betanulást követően heti 2 nap home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • minimum középfokú végzettség (érettségi),
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
  • ügyfélközpontú hozzáállás,
  • jó problémamegoldás,
  • tanulási hajlandóság,
  • minőségi munkavégzés.

előny:

  • biztosítási ismeretek,
  • telefonos ügyfélszolgálaton, call centerben szerzett tapasztalat.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13241
Pozíció pontos megnevezés: telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back office / Kintlévőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára