Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
feladataid lesznek:
- bejövő hívásfogadás: a biztosító termékeivel kapcsolatos számlázási adatok, adatváltozások, reklamáció kezelés és kárinformáció nyújtása stb. (nincs értékesítési feladat);
- ügyfélkérések alapján dokumentumok kiküldése elektronikus úton,
- adatváltozások bejelentését követően a rendszerben a tranzakciók végrehajtása;
- online chat funkción keresztüli ügyfélkiszolgálás.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag: közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád, rendszeres visszajelzést ad
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- betanulást követően heti 2 nap home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- minimum középfokú végzettség (érettségi),
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
- ügyfélközpontú hozzáállás,
- jó problémamegoldás,
- tanulási hajlandóság,
- minőségi munkavégzés.
előny:
- biztosítási ismeretek,
- telefonos ügyfélszolgálaton, call centerben szerzett tapasztalat.
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
13241 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
telefonos ügyfélszolgálati munkatárs |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Back office / Kintlévőségkezelés / Adminisztráció |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára