Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
Ha szeretnél Magyarország egyik vezető pénzintézeténél, fiatalos, jó hangulatú csapatban, komoly és felelősségteljes munkát végezni, tedd próbára magad nálunk! Igazi, XXI. századi, digitális környezetben várjuk olyan leendő kollégánk jelentkezését, aki:
- sikerorientált, motiválja, ha segíthet másokon
- képes önállóan dolgozni, emellett igazi csapatjátékos
- határozott, asszertív kommunikáció jellemzi mind szóban, mind írásban
- munkáját az információk gyors értelmezése és feldolgozása jellemzi, eközben pontos és precíz
- magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik
- minimum középfokú végzettséggel rendelkezik
- képes több műszakban dolgozni, biztosítva ezzel telecenterünk folyamatos üzemelését
Feladataid az alábbiak lesznek:
- bankunk termékeinek és szolgáltatásainak megismerése, az információk készségszintű használata
- a telefonon, e-mailben érdeklődő ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálása
- panaszkezelés
Ha úgy érzed, a fentiekben Te egy igazi etalon vagy, nálunk a helyed! Nem gond, ha nem dolgoztál még call centerben, mi az alapoktól felkészítünk, a többi csak rajtad múlik! Tanfolyamunk végeztével teljes körű komplex tudású banki ügyintéző fog válni belőled.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
előny:
telefonos ügyfélszolgálati tapasztalat és angol nyelvtudás
munkavégzés helye:
Debrecen, Piac u. 52.
Állás azonosító:
|
13328 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
ügyfélszolgálati munkatárs - DEBRECEN |
Munkavégzés helye: |
4024 Debrecen, Piac utca 52. |
Szakterület: |
Telefonos ügyfélszolgálat |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára