Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
Ha érdekel a tőzsde világa, kíváncsi vagy miként működik az egyik vezető, hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési banki szolgáltató, szeretnél innovatív és agilis csapat tagja lenni, kihívást jelentenek a komplex digitális és üzleti problémák, akkor nálunk a helyed!
Feladatok:
- Számlanyitási, számlazárási folyamatok koordinálása.
- Kapcsolattartás a K&H Bank kiemelt fiókjaival.
- Ügyfelek személyes és telefonon keresztül történő kiszolgálása, ennek keretében: segítségnyújtás az online platform kezelésével kapcsolatban, átutalási megbízás felvétele, reklamáció kezelése, információ szolgáltatás az ügyfelek számára.
- A fióktelep központi email címére érkező levelek kezelése.
- Ügyfél anyagokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
- Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális cégnél dolgozhatsz
- Egyéni célokhoz igazított karrierutat biztosítunk számodra
- Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozhatsz, befogadó, támogató, családias légkör és csapat vesz majd körbe
- Innovatív környezetet biztosítunk
- Próbaidő után heti két napot otthonról is dolgozhatsz
juttatások:
- Stabil, multinacionális háttér.
- Alapbér mellett cafeteria, választható juttatások széles körével
- Átlag feletti teljesítményarányos, éves jutalom
- Befogadó, támogató, családias légkör és csapat
- Rendszeres belföldi és külföldi csapatépítők
- Banki termékek és befektetési szolgáltatások jelentős munkavállalói kedvezménnyel való igénybevételének lehetősége
- Home office lehetőség
- Ingyen kávé, mert időnként mindenkinek szüksége van kis „dopping”-ra
- Számunkra fontos kollégáink egészsége, melyhez gyümölcsnappal, kerékpárral történő munkába járás támogatásával, K&H egészségnappal igyekszünk hozzájárulni
- Próbaidő után céges egészségbiztosítás
amire szükséged lesz a sikerhez:
- Legalább középfokú szakirányú végzettség.
- Aktív (legalább középfokú) angol nyelvtudás szóban és írásban.
- MS Office alkalmazások ismerete.
- Jó problémamegoldó és kommunikációs készség.
- Precizitás, pontosság.
- Önálló gondolkozás és problémamegoldás.
előny:
- Befektetési szolgáltatási szektorban szerzett tapasztalat.
- Értékpapír piaci ismeretek.
- Ügyfélszolgálati munkakörben, call centerben szerzett tapasztalat.
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
14013 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
ügyfélszolgálati munkatárs (értékesítési tevékenység nélkül) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10. H. épület |
Szakterület: |
Értékesítés támogatás |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára