A K&H Csoport Szolgáltató Központja 2005. tavaszán jött létre azzal a céllal, hogy szakértő támogatást nyújtson a csoporttagok részére. A Szolgáltató Központ fő profilja a pénzügyi (számvitel, adózás, jövedelem elszámolás) és ingatlangazdálkodási szolgáltatások széles körének nyújtása magas színvonalon a csoporttagok számára.
Te & a K&H
Feladatok, amik Rád várnak:
- műszaki hiba- és igénybejelentések első körös fogadása, elemzése;
- bejelentések műszaki ellenőrzése, folyamatos műszaki tájékoztatás;
- telefonos támogatás nyújtása a bejelentők részére
- a hiba és igény kezelési rendszerben a bejelentések rögzítése
- hibajegyek adminisztrációjának teljes körű vezetése, hibajegyek kiosztása belső kollégák és külső szolgáltatók felé, vagy intézkedés saját hatáskörben;
- teljesítés státuszának pontos nyomon követése, műszaki havária helyzetek teljes körű kezelése, ehhez kapcsolódó helyszíni kivitelezési munkálatok koordinálása, kisebb felújítási projektek teljes körű kezelése;
- adminisztrációs feladatok, dokumentumok, nyilvántartások, adatbázisok pontos és naprakész kezelése;
- épületfelügyeleti rendszerek monitorozása és kezelése
- minden esetben teljes körű helyettesítés ellátása az üzemeltetési szolgálat munkatársai között.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- épületgépész középfokú végzettség minimum 3 év szakmai tapasztalattal
- szakmai területet érintő jogszabályok ismerete;
- MS Office alkalmazások magabiztos ismerete;
- nyitott személyiség, jó kapcsolatteremtő- és kommunikációs képesség írásban és szóban egyaránt, készség a csapatmunkára, ügyfélcentrikus, proaktív, szolgáltatás orientált hozzáállás;
- gyors helyzetfelismerő, problémamegoldó készség, jó szervező képesség, pontosság, terhelhetőség, elhivatottság, magas szintű stressztűrő képesség.
előny:
- bármelyik épületfelügyeleti rendszer kezelésében való jártasság
- angol nyelv ismerete
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
12991 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
üzemeltetési szakreferens |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Ingatlan üzemeltetés / Logisztika |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2024.12.31. |
vissza az állás listára
2 hasonló állás: Ingatlan üzemeltetés / Logisztika
Összes állás