Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
téged keresünk, ha aktívan részt kívánsz venni a biztosító digitalizációs fejlesztéseiben (Ügyfélportál és Mobilalkalmazás)
- Javaslatot teszel a biztosító Ügyfélportáljának továbbfejlesztésére.
- Kidolgozod a fejlesztések elindításához szükséges üzleti igényeket, egyezteted azokat az érintett üzleti területekkel és prezentálod az igényeket az IT fejlesztők felé.
- Az üzleti igények kidolgozása során feltérképezed az érintett üzleti folyamatokat és szükség esetén javaslatot teszel a módosításukra.
- Nyomon követed a fejlesztések megvalósítását, megtervezed az átvételi teszteket, létrehozzod a teszteseteket és elvégzed a tesztelést.
- A fejlesztések alapján aktualizálod az Ügyfélportál felhasználói kézikönyvet.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- esetenkénti home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
Nem-életbiztosítási és/vagy életbiztosítási értékesítési folyamatok és/vagy biztosítói online ügyfélszolgálati, kárrendezési funkciók kialakításában, fejlesztésében szerzett tapasztalat, valamint
- felsőfokú közgazdasági és/vagy informatikai végzettség;
- aktív angol (üzleti) nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (napi munkavégzéshez szükséges);
- min. 2 éves szakmai tapasztalat;
- komplex problémák megoldásának, változások kezelésének képessége;
- kezdeményezőkészség;
- önálló munkavégzés;
- újító készség.
előny:
- kiváló kommunikációs és prezentációs készség;
- mobilbank alkalmazás fejlesztésében szerzett tapasztalat
- alkalmazás/folyamat/projektmenedzsment tapasztalat;
- koncepcionális gondolkodás képessége.
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
13091 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
üzleti elemző |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Biztosítás |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára