Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése és keresztértékesítés, ügyfélátirányítás az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás és szakmai támogatás biztosítása az ügyfélponthoz tartozó hitelügynökök részére, valamint részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? KKV tanácsadóként feladatod lesz a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása, ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel a fióki tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,
Hogyan fog telni egy napod? KKV tanácsadóként feladatod lesz a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása, ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel a fióki tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? pontosan intézed a pénztári ki- és befizetéseket, napról-napra biztosítod az ügyfélpont pénzforgalmának folyamatos stabilitását, szívesen támogatod ügyfeleinket az ő igényeiknek megfelelő banki termék felajánlásával, bemutatásával, precízen megoldod a felmerülő problémákat, szemelőtt tartva az ügyfeleink elégedettségét, miután megtanultad korszerű rendszereink használatát, gondosan rögzíted a lényeges adatokat, alkalmazkodva az ügyfélforgalomhoz, gyorsan és hatékonyan intézed a rövid ügyleteket, mint a számlanyitás, hitelkártya megrendelés, vagy az információadás,
feladataid között lesz az ügyfélakvizíciós akciótervek kidolgozása és megvalósítása a felelősségi körödbe tartozó településeken, tárgyalások szervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, személyes és csapatszintű ügyfélakvizíciós terv teljesítése, együttműködési lehetőségek felkutatása, különös tekintettel a helyi gazdasági és társadalmi élet meghatározó képviselőivel (önkormányzatok, lokális aktorok), a partnerekkel kötött megállapodások megvalósulásának nyomonkövetése és arról rendszeres jelentések készítése, partnertalálkozók szervezése és azokon aktív részvétel, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, együttműködés az ügyfélpontokkal az akvizíciós munka szakmai támogatásával,
feladataid között lesz az ügyfélakvizíciós akciótervek kidolgozása és megvalósítása a felelősségi körödbe tartozó településeken, tárgyalások szervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, személyes és csapatszintű ügyfélakvizíciós terv teljesítése, együttműködési lehetőségek felkutatása, különös tekintettel a helyi gazdasági és társadalmi élet meghatározó képviselőivel (önkormányzatok, lokális aktorok), a partnerekkel kötött megállapodások megvalósulásának nyomonkövetése és arról rendszeres jelentések készítése, partnertalálkozók szervezése és azokon aktív részvétel, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, együttműködés az ügyfélpontokkal az akvizíciós munka szakmai támogatásával,
feladataid között lesz az ügyfélakvizíciós akciótervek kidolgozása és megvalósítása a felelősségi körödbe tartozó településeken, tárgyalások szervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, személyes és csapatszintű ügyfélakvizíciós terv teljesítése, együttműködési lehetőségek felkutatása, különös tekintettel a helyi gazdasági és társadalmi élet meghatározó képviselőivel (önkormányzatok, lokális aktorok), a partnerekkel kötött megállapodások megvalósulásának nyomonkövetése és arról rendszeres jelentések készítése, partnertalálkozók szervezése és azokon aktív részvétel, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, együttműködés az ügyfélpontokkal az akvizíciós munka szakmai támogatásával,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás,, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján,, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére,, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció,, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása,, proaktív értékesítés,, ügyféligények beazonosítása,, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez,, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás,, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján,, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére,, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció,, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása,, proaktív értékesítés,, ügyféligények beazonosítása,, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez,, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás,, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján,, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére,, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció,, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása,, proaktív értékesítés,, ügyféligények beazonosítása,, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez,, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás,, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján,, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére,, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció,, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása,, proaktív értékesítés,, ügyféligények beazonosítása,, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez,, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,