Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása az ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, akvirálása, kkv hitelezési feladatok ellátása a régióban, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, ügyféligények becsatornázása, kapcsolattartás a régió prémium kkv ügyfeleivel a finanszírozásukhoz kapcsolódó ügyekben, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek részére, a Bank digitális szolgáltatásainak ajánlása (mobilbank, ebank, website) és megismertetése ügyfeleinkkel, digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, aktív ügyletek ajánlása az ügyfelek részére (hitel-, garancia-) a régió kkv ügyfelei tekintetében, valamint új ügyfelek akvirálása hitelajánlatokon keresztül , kötelezettségvállalási és árazási döntési hatáskör gyakorlása, ügyfélponton értékesíthető kkv biztosítási termékek ajánlása, távhitelezési tevékenységgel ügyféltárgyalások lebonyolítása, a felmerülő kkv finanszírozási igények esetén,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása, a szegmens alalpján meghatározott bevételi körbe tartozó új ügyfelek akvizíciója (300M Ft bevételig), meglévő ügyfelek kezelése, a meglévő hitelállomány gondozása, hitelezéssel összefüggő feladatok ellátása, hitelezési akcióterve kidolgozása és végrehajtása különösen az akvizíciós tevékenység és keresztértékesítési elvárások megvalósítása érdekében, folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, döntéshozatal a hatáskörébe utalt ügyekben, a hozzárendelt, finanszírozásban közvetlenül nem résztvevő fiók/ok szakmai és operatív támogatása, részvétel a hiteltárgyalásokon, ügyféligény beazonosítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? Univerzális tanácsadóként felismered és megérted a lakossági valamint a kis- és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod a számukra legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket;, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét;, automata pénztárral rendelkező ügyfélpontunkban támogatod ügyfeleinket;, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket;, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben. Téged keresünk ha, készséged vagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten,, képes vagy kidolgozni és végrehajtani az akvizíciós akciótervet,, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket,, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket., , Új munkatársként belépéskor alapos felkészítést kapsz, és a későbbiekben sem engedjük el a kezed, folyamatos szakmai támogatást biztosítunk. A rendszeres képzéseink nemcsak jó alapot adnak a napi munkavégzéshez, hanem kiváló szakemberré is fejlesztenek.
Hogyan fog telni egy napod? Univerzális tanácsadóként felismered és megérted a lakossági valamint a kis- és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod a számukra legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket;, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét;, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket;, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben., Új munkatársként belépéskor alapos felkészítést kapsz, és a későbbiekben sem engedjük el a kezed, folyamatos szakmai támogatást biztosítunk. A rendszeres képzéseink nemcsak jó alapot adnak a napi munkavégzéshez, hanem kiváló szakemberré is fejlesztenek.
Hogyan fog telni egy napod? Univerzális tanácsadóként felismered és megérted a lakossági valamint a kis- és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod a számukra legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket;, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét;, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket;, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben., Új munkatársként belépéskor alapos felkészítést kapsz, és a későbbiekben sem engedjük el a kezed, folyamatos szakmai támogatást biztosítunk. A rendszeres képzéseink nemcsak jó alapot adnak a napi munkavégzéshez, hanem kiváló szakemberré is fejlesztenek.
Hogyan fog telni egy napod? Univerzális tanácsadóként felismered és megérted a lakossági valamint a kis- és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod a számukra legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket;, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét;, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket;, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben., Új munkatársként belépéskor alapos felkészítést kapsz, és a későbbiekben sem engedjük el a kezed, folyamatos szakmai támogatást biztosítunk. A rendszeres képzéseink nemcsak jó alapot adnak a napi munkavégzéshez, hanem kiváló szakemberré is fejlesztenek.
Hogyan fog telni egy napod? Univerzális tanácsadóként felismered és megérted a lakossági valamint a kis- és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod a számukra legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket;, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét;, pénztárral rendelkező ügyfélpontunkban támogatod ügyfeleinket;, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket;, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben., Új munkatársként belépéskor alapos felkészítést kapsz, és a későbbiekben sem engedjük el a kezed, folyamatos szakmai támogatást biztosítunk. A rendszeres képzéseink nemcsak jó alapot adnak a napi munkavégzéshez, hanem kiváló szakemberré is fejlesztenek.
Hogyan fog telni egy napod? Univerzális tanácsadóként felismered és megérted a lakossági valamint a kis- és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod a számukra legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket;, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét;, automata pénztárral rendelkező ügyfélpontunkban támogatod ügyfeleinket;, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket;, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben. Téged keresünk ha, készséged vagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten,, képes vagy kidolgozni és végrehajtani az akvizíciós akciótervet,, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket,, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket., , Új munkatársként belépéskor alapos felkészítést kapsz, és a későbbiekben sem engedjük el a kezed, folyamatos szakmai támogatást biztosítunk. A rendszeres képzéseink nemcsak jó alapot adnak a napi munkavégzéshez, hanem kiváló szakemberré is fejlesztenek.