állásajánlatok

  •  

ict támogató rendszergazda/ service desk / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

vállalat munkatársainak felhasználói szintű ICT támogatása ICT incidensek megoldása online, telefonon, e-mailen érkező megkeresések megválaszolása, megoldása - annak rögzítése a hibajegy kezelő rendszerbe felhasználói (L1) szintű IT problémák megoldása kapcsolattartás a cégen belül más szakterületekkel

információbiztonsági kockázatmenedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

az információbiztonsággal kapcsolatos környezetben üzleti igények, üzemeltetési és fejlesztési igények elemzése, a kontroll követelményekkel való összehangolásának támogatása információbiztonsági megoldások elemzése és tervezése információbiztonsági projekt és fejlesztési tervek összeállítása fejlesztések biztonsági követelményeinek meghatározása, alternatívák kockázatelemzése biztonsági projektek és akciótervek gyakorlati végrehajtásának szakmai vezetése, koordinálása

szenior üzemeltető rendszermérnök telekommunikációs területre / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

A KBC Csoport KÖZÉP-EURÓPAI ADATKÖZPONT routing-switching, határvédelmi és biztonsági infrastruktúrájának üzemeltetése és fejlesztése. KÖZÉP-EURÓPAI ADATKÖZPONT telekommunikációs hálózatának üzemeltetése során felmerült problémák vizsgálata, elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása. Együttműködés és kapcsolattartás az informatikai társosztályokkal, szolgáltatókkal, beszállítókkal, szakszervizekkel. Stabil infrastrukturális szolgáltatás biztosítása, a lehető legkevesebb kockázattal, törekedve az incidensek számának csökkentésére. Problémák és incidensek elhárítása, felhasználói igények kiszolgálása munkaidőben, és munkaidőn túl ügyeleti/készenléti rendszerben. Releasek kezelése, végrehajtása munkaidőben és munkaidőn túl (havi pár alkalommal). Új technikák/megoldások implementálásában való aktív közreműködés