állásajánlatok

  •  

android fejlesztő / 1095, Budapest Lechner Ödön fasor 9.

Meglévő mobil alkalmazás új funkciókkal/modullal bővítése, Új technológiák kipróbálása, demo, prototípus jellegű alkalmazások fejlesztése, Az alkalmazások működése során felmerült hibák feltárása, javítása., Meglévő mobilalkalmazások karbantartása, Szakmai döntés előkészítő anyagok előállításában való részvétel., Közreműködés a szakterületek tervezési feladataiban, fejlesztések azonosításában., A Bank mobil applikáció területének működéshez kapcsolódó koncepciók, folyamatok, használati esetek, funkciók, és az adatok struktúrájának ismerete, Üzleti igények, user story-k megértése, elemzése fejlesztői és technológiai szempontból, Jól strukturált implementáció készítése, Elkészített alkalmazások fejlesztői tesztelése, unit tesztek implementálása,

business analyst / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

While working in our agile environment with critical deadlines, you can have the opportunity to positively affect our company’s future with your creative ideas and commitment to help us deliver flawless solutions to our customers. We are seeking passionate individuals to be a part of this engaged, collaborative group to ensure that our goals, missions and projects are successfully delivered. communicate with internal colleagues to understand the needs of departments and the organization as a whole;, understanding business change needs, assessing the business impact of those changes, capturing, analyzing and documenting requirements and supporting the communication and delivery of requirements with relevant stakeholders;, checking and maintaining strategic alignment of business ideas, advise and control strategic fit of changes under implementation;, understanding customers’ objectives, processes, and products E2E in the whole value chain in order to make educated recommendations by using process modeling tools;, determine business requirements based on K&H specific documentation rules (eg requirement definition, business case, conceptual planning, use cases etc.);, perform impact analysis of application changes across various components, holding an end-to-end view of the business architectural landscape;, determine operational objectives by studying business functions; gathering information; evaluating output requirements and formats;, performs and participates in the analysis, (re)design and implementation of business and systems processes and procedures following appropriate standards;, have a user level knowledge of business supporting applications;, showing knowledge of business data, processes and their lifecycle;, prepare reports and analyses (e.g.: product sales and profitability, market trends) and interprets data to identify trends, patterns and opportunities for the business and clients;, support application testing, implementation, and training activities.,

cohesity backup administrator / 1095, Budapest Lechner Ödön fasor 9.

KBC’s Group Datacenter department provides high quality data center services to KBC Group's European affiliates (Czech Republic, Slovakia, Belgium, Ireland, Bulgaria, Hungary). We are looking for a Backup Administrator for our international Storage team located in our Hungarian Branch Office in Budapest. Implement, configure, professionalize our Cohesity environment., Migrate our current backup infrastructure towards Cohesity., Manage the complete lifecycle for our backup and recovery infrastructure (data protection)., Configure, monitor, maintain and do the daily operations for our complete backup environment (Cohesity, Veritas NetBackup)., Participate in the prevention of incidents during operations., Manage upgrades and migrations., Keep in touch with clients and IT suppliers., Keep system operating documentation up to date., Support for reporting obligations.,

equation hitel rendszerszervező / 1095 , Lechner Ödön fasor 9. K. épül

EQ rendszerszervezőként főbb feladataid a következők lesznek: Üzleti, megrendelő területekkel való kapcsolattartás, Hitelezéssel kapcsolatos fejlesztési igények felmérése, specifikálása, a fejlesztés felügyelete, Alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntés-előkészítése, Rendszerparaméterezési feladatok ellátása, A fejlesztések funkcionális tesztjének végrehajtása, Dokumentációk elkészítése, átadása oktatáshoz illetve üzemeltetéshez, Napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez, Konzultáció, tanácsadás, Részvétel a szervezetfejlesztést és munkavégzés hatékonyságát célzó tevékenységekben,

ios fejlesztő / 1095, Budapest Lechner Ödön fasor 9.

Meglévő mobil alkalmazás új funkciókkal/modullal bővítése, Új technológiák kipróbálása, demo, prototípus jellegű alkalmazások fejlesztése, Az alkalmazások működése során felmerült hibák feltárása, javítása., Meglévő mobilalkalmazások karbantartása, Szakmai döntés előkészítő anyagok előállításában való részvétel., Közreműködés a szakterületek tervezési feladataiban, fejlesztések azonosításában., A Bank mobil applikáció területének működéshez kapcsolódó koncepciók, folyamatok, használati esetek, funkciók, és az adatok struktúrájának ismerete, Üzleti igények, user story-k megértése, elemzése fejlesztői és technológiai szempontból, Jól strukturált implementáció készítése, Elkészített alkalmazások fejlesztői tesztelése, unit tesztek implementálása,

mobile product owner / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

Designing new functions for the mobile platform with special focus on customer journey aspects Taking active part in the creation of the beyond banking portfolio Coordinating discussions among project stakeholders Co-Leading mobile application related development  projects, fostering agile project management methodology

network and security engineer / 1095 , Lechner Ödön fasor 9. K. épül

A network engineer implements and maintains our infrastructure. You participate in projects and implementation of telecom infrastructure. You are part of one of Group Data Center’s international teams. Group Datacenter teams (GDC) run the KBC datacenters, and participate in projects (starting from the architectural phase) to implement, enhance, and future-proof the infrastructure.  In GDC we have several specialized teams even in the network and security realm. Their collective scope is : Identity and access management for web applications, The API gateway, Connectivity (with external parties, with the cloud) via internet, leased lines, VPNs, .., Load balancing, DDOS protection, and the internet proxy, The DMZ environment (routers, firewalls, ..), Connectivity in and between the KBC Group datacenters, The GDC Network team handles switching/routing, DNS/DHCP and network management. We have two datacenters in Belgium, and two in Hungary. The international teams work from Mechelen, Leuven, and Budapest. What exactly do you do? You participate in projects and implementations of network infrastructure, In collaboration with business parties (internal customer), IT architects, and system engineers from other teams, You’re involved in the daily operational management of a broad range of telecommunication and security components. Security and 24/7 availability are key requirements for offering a high quality service to our business and other partners, You’ll be part of our organization to cover both support and implementations outside of business hours. This is how we implement 24/7 availability., You are a continuous learner, you keep track of market and technology evolution. You actively look for opportunities to improve our domain., One of your core competences is problem analysis, you’ll use that to handle incidents and improve our domain., You play an active role in automating our work (reduce repetitive work, avoid human error, proactive checks, ..), We all work in an Agile way, via the SAFe framework., Work on the components in your team includes setup, configuration, capacity management, follow-up of version and functionality evolutions, patching security risks, integration in existing KBC infrastructure; also analysis, design, implementation, testing.,

product owner - internet bank / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

maintain the digital presence of K&H e-bank (internet bank) by continuous updating and fine-tuning the functionality based on customer feedbacks, and internal expectations, ensure the highest customer experience by monitoring the digital customer contacts and meet the customer satisfaction SLA-s, by designing easy and understandable digital services and customer support tools., continuously analyzing VOC feedbacks and insights, conduct functional, integration, regression, performance and conversion test activities on developed systems., continuous monitoring and analysis of domestic and international trends and competitors in digital channels field and in regard of innovations, definition and continuous monitoring of the key performance indicators relevant to digital channels, monitoring of all digital channels. In case of changes, initiation of adjustments, developments of relevant services and processes, innovation of K&H digital services: initiation of developments of digital channels and processes, upgrading service quality and functionality based on market changes, client needs and business initiatives,

rendszerszervező - biztosító / 1095, Budapest Lechner Ödön fasor 9.

Üzleti megrendelő területekkel való kapcsolattartás, Nem-élet biztosításokkal kapcsolatos fejlesztési igények felmérése, specifikálása, a fejlesztés felügyelete, Alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntés-előkészítése, Rendszer paraméterezési feladatok ellátása, A fejlesztések funkcionális tesztjének végrehajtása, Dokumentációk elkészítése, átadása üzemeltetéshez, Napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez, Konzultáció, tanácsadás, Részvétel a terület középtávú céljainak elérésében, Részvétel a szervezetfejlesztést és munkavégzés hatékonyságát célzó tevékenységekben, A fent megnevezett feladatok pontos és határidőre történő elvégzése,

system design engineer / 1095, Budapest Lechner Ödön fasor 9.

In the Interchange MFT team we are responsible for the file transfer tools, used for both internal and external connections. On the one hand, we support the products Connect: Direct and UDM (Universal Data Mover) on both Mainframe and Open Systems. This makes us the point of contact for the support teams when more complex file transfer problems arise. At the same time, we manage file transfers to and from external parties via the Synchrony Gateway and Seeburger. Are you the extra system design engineer we are looking for to meet future challenges? Within the Interchange MFT team you will work as a Systems design Engineer. You immediately receive operational assignments and the associated responsibilities, and thus get to know the systems in order to grow further. After a short training and introduction period you will be responsible for setting up, installing and maintaining the middleware components on Windows, Unix and / or Linux servers and zOS. This brings you into contact with all possible aspects of file transfer. You work together with colleagues of our team in a challenging and changing environment. You ensure the necessary realizations in accordance with the agreed timings. A selection from the range of tasks: manage and update the current file transfer frameworks, assisting the other ICT teams in setting up new transfers, establish and maintain external connections, in terms of internal, and external file transfer,

szenior vállalati e-csatorna tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

Feladatok: szenior vállalati e-csatorna tanácsadóként az üzleti ügyfelek elektronikus csatornáinak támogatása, mind a külső ügyfelek felé, mind a bankon belüli társterületek számára;, szakmai részvétel és a vállalati ügyfelek divízió képviselete az új projekt jellegű fejlesztésekben, fókuszálva az üzleti követelmények összegyűjtésére, az üzleti specifikáció elkészítésére és az ügyfél kommunikációs feladatokra. A klasszikus banki elektronikus csatorna projektek mellett, a banki számlavezető rendszer és elektronikus csatorna összehangolása, ügyfél dokumentumkezelő alkalmazás gondozása, Dashboard jellegű felületek kiépítése és további hasonló, de változatos témájú projektek;, új banki rendszerek, folyamatok és funkciók bevezetésének támogatása üzleti oldalról;, részvétel ügyféltárgyalásokon, illetve az ügyfelek igényeinek transzformálása a fejlesztések üzleti specifikációjává;, ügyfél kommunikációs anyagok készítése.,

technical application management - systems engineer tam / 1095 , Lechner Ödön fasor 9. K. épül

The TAM (Technical Application Management) teams, part of the CSP & AH (Cloud Server Provider & Application Hosting) department, are focusing on the latter: Landing actual business applications onto individual (mainly virtualized) servers. This means setting up those servers, maintaining them to adhere to supported OS/software level & secure configuration baselines, deploying business application onto them, setting up monitoring & integration assets, automating/scripting recurring tasks/actions, …  From process point of view the TAM teams are mainly active in the change/release, incident/problem, DRP/BCM processes and play an instrumental role in operating, evolving and testing these processes. As current TAM activities represent an important part of the ‘Ops’ in ‘DevOps’, the TAM teams will also play an important role in evolving our organization towards a more DevOps way of working, assisting Dev teams in consuming automated/self-provisionable infrastructure assets and consulting Infra teams towards more/better automation of infra services.  As a TAM engineer you will often be the ‘face’ of underlying infrastructure services, so a customer-centric mindset, good communication skills and some level of diplomacy is crucial. Our TAM footprint is (to be) 3 TAM teams in Belgium (Mechelen and Leuven), 1 TAM team in India, (new) 1 TAM team in Hungary , All teams are highly accustomed to remote working, so geographical dispersion is a non-issue. However, some occasional travel could occur, eg. for training purposes or specific projects/assignments. As the TAM teams are also maintaining business critical ‘24/7’ applications, some aspects of the work need to happen outside business hours or during the weekend. We are also running a 24/7 on-call duty to which you will be added once you have reached the required expertise/environmental knowledge levels to operate more independently.