állásajánlatok

  •  

adattárház szenior rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Szenior rendszerszervezőként a következő feladataid lesznek: A fejlesztési igények felmérése, specifikálása, a fejlesztés felügyelete, funkcionális tesztje, A Bank üzleti céljaihoz legjobban illeszkedő informatikai megoldások kiválasztása és megvalósítása, Alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntések előkészítése, A betöltendő adatkörök, üzleti igények alapján az egységes adatmodell alakítása, Napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez, Konzultáció, tanácsadás, Szoros együttműködés az Üzleti Intelligencia területtel.,

adattárház üzemeltető rendszergazda / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: a bankcsoport adattárház rendszerének üzemeltetése, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, az adattárház és egyéb Oracle adatbázisok magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás a bejelentett hibák javítására., a rendszerrel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel az adattárházzal kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,

angular fejlesztő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

web alapú megoldások fejlesztése és karbantartása, fejlesztés meglévő keretrendszer használatával, frontend és backend fejlesztése, programozási feladatok elvégzése, hibakeresés és javítások végrehajtása, folyamatos tudásmegosztás a csapattársakkal, egymás mentorálása és támogatása, leszállított funkciók minőségbiztosítása,

bankkártyás rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. A Közép-európai adatközpontunk magas színvonalú adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-európai (Csehország, Szlovákia, Belgium, Írország) KBC Group szervezetek számára. Feladatok, amik Rád várnak: a Bankcsoport bankkártya rendszereivel kapcsolatos IT oldali szervezési feladatok ellátása;, kapcsolattartás az üzleti területekkel, igények felmérése, elbírálása, aktív kapcsolattartás a fejlesztőkkel;, részvétel a fejlesztési projektekben (dokumentumok elkészítése, fejlesztések koordinálása, tesztelési tervek készítése, informatikai tesztek elvégzése);, az üzleti igényeket megvalósító informatikai támogatás részletes működésbeli specifikálása, részvétel az implementálásban;, napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez;, új technológiai megoldások folyamatos figyelése, feltérképezése;, az érintett rendszerek, interfészek szervezői dokumentációinak elkészítésében való részvétel;, kártyatársasági előírások, technológiák folyamatos nyomon követése, javaslatok készítése a banki folyamatokba való illesztésre.,

ict konfiguráció menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: informatikai konfiguráció menedzsment rendszer műszaki tartalmának és egyéb tájékoztatásainak (kapcsolattartók, felelősök, SLA, stb.) feltöltése és naprakészen tartása, különféle rendszeres és eseti jelentések készítése a nyilvántartó rendszer adatfeltöltöttségével és adatminőségével kapcsolatban, folyamatos kapcsolattartás az érintett informatikai és üzleti területekkel , minőségjavítási akciók kezdeményezése és a megállapodott tevékenységek végrehajtása a megfelelő adatminőség érdekében, Konfiguráció Menedzsment nyilvántartási szabályzat frissítése, a Konfiguráció Menedzsment folyamat és rendszerek folyamatos fejlesztése,

információbiztonsági kockázatmenedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Információbiztonsági kockázatmenedzserként az alábbi főbb feladataid lesznek: projektek, fejlesztések biztonsági követelményeinek meghatározása, kockázatelemzés, biztonsági projekt és fejlesztési tervek összeállítása, biztonsági projektek és akciótervek gyakorlati végrehajtásának támogatása, az információbiztonsággal kapcsolatos üzleti igények, üzemeltetési és fejlesztési igények elemzése, a kontroll követelményekkel való összehangolásának támogatása, biztonsági eseményekkel, kontrollokkal kapcsolatos problémakezelés támogatása, biztonsági megoldásokkal, kontrollokkal kapcsolatos jelentések készítése, a területhez tartozó szerződéses partnerekkel történő kapcsolattartás, az információbiztonsággal kapcsolatos tudatosság építésében való részvétel., A szervezeten belüli információbiztonsági normák érvényesülésének felügyelete,

it outsourcing és vendor management szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: az IT kiszervezésekkel és vendor menedzsmenttel kapcsolatos operatív, koordinációs és jelentéskészítési feladatok ellátása, a kapcsolódó folyamatok felügyelete, koordinációja, adminisztrációja kapcsolattartás az anyavállalat, valamint K&H Bankcsoport partnerterületeivel, kapcsolódó külső partnerekkel, külső és belső jelentések, vezetői prezentációk előállítása, külső és belső auditok támogatása, a szükséges dokumentációk elkészítése, részvétel a szállító kiválasztásban, szerződések és szerződés módosítások elő- és elkészítése, részvétel a belső és külső résztvevőkkel folytatott egyeztetésen, megállapodás tervezetek elfogadtatása, jogszabályi megfelelőség biztosítása , szállító átvilágítása, BCM és GDPR kiértékelése, kockázatelemzése, üzleti terv és akcióterv összeállítása, illetve végrehajtása,

junior java fejlesztő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. A Közép-európai adatközpontunk magas színvonalú adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-európai (Csehország, Szlovákia, Belgium, Írország) KBC Group szervezetek számára. Feladatok, amik Rád várnak: a bank rendszereihez, illetve rendszerintegrációs feladataihoz kapcsolódó fejlesztői feladatok elvégzése;, csapatban változatos fejlesztői feladatok ellátása;, a támogatott szakterületek tevékenységével kapcsolatos informatikai szakismeretek naprakészen tartása;, napi tevékenységből eredő ad-hoc problémák elhárítása; támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez.,

rendszerszervező - core banki projektek / 1095 , Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Rendszerszervezőként a napi feladataid: Betagozódás egy mátrix-szervezetbe (projekt és funkcionális alapon), amelynek célja a bank központi számlavezető rendszerének cseréje (majd annak üzemeltetése)., IT jellegű feladatok teljes körű menedzselése (specifikációk készítése, minőségbiztosítása, alternatívák feltérképezése, döntés-előkészítés, javaslat fejlesztések ütemezésére), Közreműködés a szakterületek tervezési feladataiban, fejlesztések azonosításában, priorizálásában, stratégiai tervezésben., Szakértői támogatás biztosítása a problémakezelésben, hibafeltárás., Átfogó szakmai koncepciók, megoldások kidolgozása., Piaci trendek nyomon követése, üzleti igények támogatása új technológiákkal, Szakmai és piaci ismeretek felhasználásával, trendek elemzésével fejlesztési, tesztelési folyamatok, technológiák, módszertanok megújítása, Szakmai elemző tevékenység támogatása, Szakmai munkacsoportban való részvétel,

sharepoint üzemeltető / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Sharepoint napi szintű üzemeltetése, frissítése, naprakészen tartása, Sharepointhoz kapcsolódó Windows szerver és adatbázis szerver üzemeltetése, karbantartása, frissítése, robotizációs folyamatok kialakítása, üzemeltetése, automatizációs feladatok támogatása, kapcsolattartás társterületekkel, hibakeresésben és hibajavításban való aktív részvétel, a vállalat belső szabályainak ismerete és betartása, a zökkenőmentes működés biztosítása, aktív részvétel az új megoldások és folyamatok bevezetésében, csapatmunka elősegítése és támogatása,

szenior oracle adatbázis rendszergazda / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: a bankcsoport Oracle adatbázis alapú rendszereinek karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, az Oracle adatbázis alapú rendszerek magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás ezen rendszerekkel kapcsolatban a bejelentett hibák javítására., a rendszerrel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel az Oracle alapú rendszerekkel kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,

tesztadat manager / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

a tesztadatok előállításához kapcsolódó stratégia megalkotása, a tesztadat előállítás megoldások megtervezése és kialakítása, a tesztadat előállításhoz és kezeléshez szükséges támogató eszközök kiválasztása és a bevezetésük szakmai támogatása, az automata tesztekhez szükséges tesztadatok előállításának kiemelt támogatása, tesztadat katalógus létrehozása és karbantartása, a tesztadat menedzsment- és kapcsolódó folyamatok kialakítása és bevezetése, valamint ezek működtetése, tesztadatok minőségének biztosítása, tesztadatok optimalizálása a hatékony tesztelés érdekében, tesztadat igények értelmezése, befogadása,