állásajánlatok

  •  

adattárház szenior rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Szenior rendszerszervezőként a következő feladataid lesznek: A fejlesztési igények felmérése, specifikálása, a fejlesztés felügyelete, funkcionális tesztje, A Bank üzleti céljaihoz legjobban illeszkedő informatikai megoldások kiválasztása és megvalósítása, Alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntések előkészítése, A betöltendő adatkörök, üzleti igények alapján az egységes adatmodell alakítása, Napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez, Konzultáció, tanácsadás, Szoros együttműködés az Üzleti Intelligencia területtel.,

digitális innovációs megoldások delivery vezető / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Szakterület vezetőként napi feladataid lesznek A digitális innovációs delivery csapat (fejlesztők, rendszerszervezők) vezetése és szakmai irányítása, A terület kollégáinak kollégák mentorálása, szakmai fejlődésének elősegítése, A scrum csapatok munkájának felügyelete, A terület erőforrásainak tervezése, kezelése, erőforrásráfordítások követése, optimalizálása, Szállítási vállalások megtétele, a vállalások teljesítése határidőre és megfelelő minőségben, Minőségi és hatékonysági KPI-k követése, akciók kidolgozása és végrehajtása a folyamatos javítás érdekben, Közreműködés a szakterületek tervezési feladataiban, fejlesztések azonosításában, priorizálásában, stratégiai tervezésben, pénzügyi tervezésben., Szakértői támogatás biztosítása a problémakezelésben, hibafeltárásban., Együttműködés a PO-kkal, SM-ekkel, PM-ekkel, portfólió menedzsmenttel, release managerrrel, teszt menedzsmenttel üzleti és IT érintettekkel,

hitel rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

Hitel rendszerszervezőként a napi feladataid: Üzleti igények felmérése, elemzése, közreműködés az üzleti követelmények kidolgozásában, pontosításában, Specifikációk (megvalósíthatósági tanulmány, rendszer koncepció, rendszerterv), becslések készítése, tervezési feladatok önálló végrehajtása, Funkcionális tesztek elvégzése, elfogadói tesztek támogatása, koordinációja, a fejlesztés alatt felmerült új/módosult/kiegészült üzleti igények felismerése és kezelése, Téma vezetéssel kapcsolatos feladatok ellátása, koordináció a fejlesztésben érintett területek között, Ad-hoc üzleti riportigények kiszolgálása, éles hibajavítások támogatása, Felhasználók, üzleti partnerek támogatása, a napi normál működés fenntartása érdekében, A szállítói ajánlatokat véleményezése, részvétel alternatív eszközök, lehetőségek feltérképezésében, Kapcsolattartás a felhasználókkal, fejlesztőkkel, projektvezetőkkel,

ict konfiguráció menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: informatikai konfiguráció menedzsment rendszer műszaki tartalmának és egyéb tájékoztatásainak (kapcsolattartók, felelősök, SLA, stb.) feltöltése és naprakészen tartása, különféle rendszeres és eseti jelentések készítése a nyilvántartó rendszer adatfeltöltöttségével és adatminőségével kapcsolatban, folyamatos kapcsolattartás az érintett informatikai és üzleti területekkel , minőségjavítási akciók kezdeményezése és a megállapodott tevékenységek végrehajtása a megfelelő adatminőség érdekében, Konfiguráció Menedzsment nyilvántartási szabályzat frissítése, a Konfiguráció Menedzsment folyamat és rendszerek folyamatos fejlesztése,

információbiztonsági kockázatmenedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Információbiztonsági kockázatmenedzserként az alábbi főbb feladataid lesznek: projektek, fejlesztések biztonsági követelményeinek meghatározása, kockázatelemzés, biztonsági projekt és fejlesztési tervek összeállítása, biztonsági projektek és akciótervek gyakorlati végrehajtásának támogatása, az információbiztonsággal kapcsolatos üzleti igények, üzemeltetési és fejlesztési igények elemzése, a kontroll követelményekkel való összehangolásának támogatása, biztonsági eseményekkel, kontrollokkal kapcsolatos problémakezelés támogatása, biztonsági megoldásokkal, kontrollokkal kapcsolatos jelentések készítése, a területhez tartozó szerződéses partnerekkel történő kapcsolattartás, az információbiztonsággal kapcsolatos tudatosság építésében való részvétel., A szervezeten belüli információbiztonsági normák érvényesülésének felügyelete,

it fejlesztési kompetencia központ szakértő (fejlesztési hatékonyság mérés) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

IT fejlesztési hatékonyság mérőként főbb feladataid: az IT fejlesztési erőforrások tervezésével, allokációjával, IT fejlesztési hatékonyság mérésével kapcsolatos feladatok ellátása, az IT fejlesztési hatékonyság mérése alapján javaslatok megfogalmazása, közreműködés erőforrás tervezésben, timesheet rendszerrel kapcsolatos belső támogatási feladatok, együttműködés az erőforrásgazdákkal, az ICT funkcionális vezetőivel, az IT erőforrásgazdálkodással kapcsolatos jelentéskészítési feladatok ellátása, a kapcsolódó folyamatok felügyelete, koordinációja, adminisztrációja, oktatások tartása, kapcsolattartás a KBC, valamint K&H Bankcsoport partnerterületeivel, kapcsolódó külső partnerekkel, külső és belső jelentések, vezetői prezentációk előállítása, a feladatok ellátásához szükséges speciális oktatásokon való részvétel,

junior disaster recovery manager / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A Bankcsoport katasztrófa-helyzeti felkészülésében való közreműködése során részt veszel: informatikai katasztrófa-elhárítási tervek készítésében és oktatásában, informatikai katasztrófa-elhárítási tesztek tervezésében, szervezésében és lebonyolításában, üzletmenet-folytonossági tervek készítésében és oktatásában, üzletmenet-folytonossági tesztek tervezésében, szervezésében és lebonyolításában, az anyavállalattal, európai társbankokkal, nemzeti hatóságokkal és partnercégekkel történő szakmai egyeztetésben, bankcsoporti felsővezetői-, anyavállalati-, valamint európai uniós és hazai hatóságok részére hivatalos jelentések készítésében,

junior rendszerszervező - biztosító / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

Junior rendszerszervezőként a következő feladataid lesznek: a fejlesztési igények felmérése, specifikálása, a fejlesztés felügyelete, alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntések előkészítése , a Biztosító üzleti céljaihoz legjobban illeszkedő informatikai megoldások kiválasztása és megvalósítása, dokumentációk elkészítése, átadása üzemeltetéshez, napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás e területek munkafolyamatainak szervezéséhez, kapcsolattartás a beszállítókkal, fejlesztési életciklus-követés,

junior rendszerszervező - ügyfél, dokumentum és támogató alkalmazások fejlesztési területre / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

Rendszerszervezőként az Ügyfél, Dokumentum és Támogató Alkalmazások Fejlesztési területen főbb feladataid lesznek: Követelmények részletes analízise, kidolgozása, Követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, Fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, Problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés), Rendszerdokumentációk készítése (rendszerterv, felhasználói kézikönyv), Szervezői tesztek előkészítése, tesztterv készítése, tesztadatok létrehozása, Szervezői tesztek dokumentálása, Megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkionális tesztek végzése, Részvétel a változáskezelési folyamatban, telepítési, release kezelési folyamatok dokumentálása, Üzleti elfogadói tesztelés támogatása, Fejlesztési életciklus-követés,

microsoft rendszermérnök / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. Főbb feladat az alábbi rendszerek üzemeltetése, követése, megújítása: multifaktor-autentikációs megoldások, Microsoft SCCM, egyéb rendszerek Active Directory, nagyvállalati fájlkiszolgálók, DFS technológia, , A fenti rendszerekkel kapcsolatos munkák típusa: beérkező hibajegyek és igények kezelése, megoldása, monitoring, proaktív beavatkozások, kapacitás tervezés, jogosultság rendszer kialakítása, karbantartása, patchek telepítése, igény esetén készenlét nyújtása esténként és hétvégén, kapcsolattartás a végfelhasználókkal, a piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,

mobile product owner / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

designing new functions for the mobile platform with special focus on customer journey aspects, coordinating discussions among project stakeholders, co-Leading mobile application related development  projects, fostering agile project management methodology writing business specifications, user stories,, working in scrum team ensuring efficient information flow, team advice, following a strict sprint plan, , coordinating work within development subteams, and with other business departments,, Ddaily management  of the bank’s mobile banking application, preparation and modification, if necessary, of the regulations (product descriptions, procedures, processes) applicable to mobile application,