állásajánlatok

  •  

adattárház üzemeltető rendszergazda / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: a bankcsoport adattárház rendszerének üzemeltetése, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, az adattárház és egyéb Oracle adatbázisok magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás a bejelentett hibák javítására., a rendszerrel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel az adattárházzal kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,

angular fejlesztő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

web alapú megoldások fejlesztése és karbantartása, fejlesztés meglévő keretrendszer használatával, frontend és backend fejlesztése, programozási feladatok elvégzése, hibakeresés és javítások végrehajtása, folyamatos tudásmegosztás a csapattársakkal, egymás mentorálása és támogatása, leszállított funkciók minőségbiztosítása,

bankkártyás rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. A Közép-európai adatközpontunk magas színvonalú adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-európai (Csehország, Szlovákia, Belgium, Írország) KBC Group szervezetek számára. Feladatok, amik Rád várnak: a Bankcsoport bankkártya rendszereivel kapcsolatos IT oldali szervezési feladatok ellátása;, kapcsolattartás az üzleti területekkel, igények felmérése, elbírálása, aktív kapcsolattartás a fejlesztőkkel;, részvétel a fejlesztési projektekben (dokumentumok elkészítése, fejlesztések koordinálása, tesztelési tervek készítése, informatikai tesztek elvégzése);, az üzleti igényeket megvalósító informatikai támogatás részletes működésbeli specifikálása, részvétel az implementálásban;, napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez;, új technológiai megoldások folyamatos figyelése, feltérképezése;, az érintett rendszerek, interfészek szervezői dokumentációinak elkészítésében való részvétel;, kártyatársasági előírások, technológiák folyamatos nyomon követése, javaslatok készítése a banki folyamatokba való illesztésre.,

incidens és problem menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

Incidens menedzserként főbb feladataid a következők lesznek: A bankcsoportban illetve az ügyfeleinknél működtetett informatikai rendszerek hibaelhárításának koordinálásában való részvétel a biztonságos banküzem érdekében, Részvétel az incidenskezelés során felmerülő problémák utólagos elemzésében, valamint az ezek elkerülésére irányuló akciótervek létrehozásában, folyamat optimalizálásában, Kezelt problémák end2end követése, Az ITSM eszköz adatai alapján különböző kimutatások/elemzések készítése az IT Service Management folyamatokkal kapcsolatosan, Power BI használatával, Tudásbázis használata, naprakészen tartása, információk publikálása, Folyamatos kapcsolattartás és konzultáció a rendszerek üzemeltetőivel, fejlesztőivel, felhasználóival – munkájuk segítése üzemeltetői és felhasználói szempontból, Incidensek utókövetése, proaktív javaslattétel jövőbeni helyes működés valamint az operációs kockázatok csökkentése érdekében, Magas prioritású incidensek esetén együttműködés az incidensekért felelős szakemberekkel a megfelelő ICT szolgáltatás nyújtása érdekében, Integrált folyamatok kapcsolatok feltárása, dokumentálása, ezek változáskezelésben való felhasználása, Minőségjavítási akciók kezdeményezése és a megállapodott akciók teljesülésének nyomon követése a megfelelő szolgáltatási szint biztosítása érdekében,  

információbiztonsági kockázatmenedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Információbiztonsági kockázatmenedzserként az alábbi főbb feladataid lesznek: projektek, fejlesztések biztonsági követelményeinek meghatározása, kockázatelemzés, biztonsági projekt és fejlesztési tervek összeállítása, biztonsági projektek és akciótervek gyakorlati végrehajtásának támogatása, az információbiztonsággal kapcsolatos üzleti igények, üzemeltetési és fejlesztési igények elemzése, a kontroll követelményekkel való összehangolásának támogatása, biztonsági eseményekkel, kontrollokkal kapcsolatos problémakezelés támogatása, biztonsági megoldásokkal, kontrollokkal kapcsolatos jelentések készítése, a területhez tartozó szerződéses partnerekkel történő kapcsolattartás, az információbiztonsággal kapcsolatos tudatosság építésében való részvétel., A szervezeten belüli információbiztonsági normák érvényesülésének felügyelete,

it hatékonyság fejlesztési tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

IT hatékonyság fejlesztési tanácsadóként főbb feladataid lesznek: az IT fejlesztés hatékonyságának felmérése és hatékonyabbá tételének folyamatos javítása, a felmérésből kirajzolódó adatok alapján javaslat tétel az IT erőforrások tervezésére, allokációjára , közreműködés a timesheet rendszerrel kapcsolatos belső támogatási feladatokban, együttműködés az erőforrásgazdákkal, az ICT funkcionális vezetőivel, az IT erőforrásgazdálkodással kapcsolatos jelentéskészítési feladatok ellátása, a kapcsolódó folyamatok felügyelete, koordinációja, adminisztrációja, oktatások tartása, kapcsolattartás a KBC, valamint K&H Bankcsoport partnerterületeivel, kapcsolódó külső partnerekkel, külső és belső jelentések, vezetői prezentációk előállítása, a feladatok ellátásához szükséges speciális módszertani oktatásokon való részvétel,

junior java fejlesztő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. A Közép-európai adatközpontunk magas színvonalú adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-európai (Csehország, Szlovákia, Belgium, Írország) KBC Group szervezetek számára. Feladatok, amik Rád várnak: a bank rendszereihez, illetve rendszerintegrációs feladataihoz kapcsolódó fejlesztői feladatok elvégzése;, csapatban változatos fejlesztői feladatok ellátása;, a támogatott szakterületek tevékenységével kapcsolatos informatikai szakismeretek naprakészen tartása;, napi tevékenységből eredő ad-hoc problémák elhárítása; támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez.,

microsoft rendszermérnök / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Microsoft rendszermérnökként a következő rendszerek üzemeltetése, követése, megújítása lesz a feladatod: multifaktor-autentikációs megoldások, M365 szolgáltatások, Microsoft SCCM, egyéb rendszerek Active Directory, nagyvállalati fájlkiszolgálók, DFS technológia, , A fenti rendszerekkel kapcsolatos munkák típusa: beérkező hibajegyek és igények kezelése, megoldása, monitoring, proaktív beavatkozások, kapacitás tervezés, jogosultság rendszer kialakítása, karbantartása, patchek telepítése, igény esetén készenlét nyújtása esténként és hétvégén, kapcsolattartás a végfelhasználókkal, a piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,