A Portfolio Demand & Delivery Manager feladata a stratégiai célok és IT képességek összehangolása révén a projekt portfolio leszállításának napi szintű támogatása. Szorosan együttműködik a portfolio menedzserekkel valamint az üzleti és az IT területek kulcs-képviselőivel, annak érdekében, hogy a hosszú távú stratégiába illeszkedő projektek induljanak el és valósuljanak meg. Támogatja az új projektötletek megfelelő időben történő indulását, kulcs szerepet töltbe az üzlet és IT közötti harmónia megteremtésében. Hozzájárul a projektmenedzsment módszertani fejlesztésekhez, a leszállítási hatékonyságjavító intézkedésekhez. Feladatok: Újonnan induló projektekkel kapcsolatos roadmap tervezése, folyamatos karbantartása, Projektindító one-pagerek begyűjtése és minőségbiztosítása, Projektindítás adminisztratív támogatása, induláshoz szükséges erőforrások rögzítése, Új projektötletek kezdeti menedzselése, támogatása (amíg Projektvezető kerül a témára), Éves projekttervezési ciklus teljes körű menedzselése, facilitálása, Rendszeres erőforrás foglaló egyeztetések előkészítése, facilitálása, Demand management folyamat teljes körű felügyelete és optimalizálása, Részvétel a leszállítási hatékonyságnövelő kezdeményezésekben, Projektmenedzserekkel történő együttműködés, Portfóliómenedzserekkel való szoros együttműködés, Üzleti terület képviselőivel való szoros együttműködés, Legfontosabb leszállítandók: Validált Projektindító One-pagerek, Újonnan induló projektekkel kapcsolatos roadmap, Adminisztratív projekt nyitás és indítás, Éves projekttervezési ciklus terv összeállítása és megvalósítása, Negyedéves erőforrás tervek összeállítása,
Projektmenedzserként az alábbi feladataid lesznek: Felelős vagy a projektkezdeményezések sikeres végrehajtásáért a tervezéstől a befejezésig, Projekttervek kidolgozása és végrehajtása a határidők és költségvetési korlátok figyelembevételével, Részt veszel a projektcsapat összeállításában és irányításában, erőforrástervezés, Rendszeres kommunikáció és jelentések készítése a projekt állapotáról és előrehaladásáról a vezetőség és az érintett felek felé, Proaktív kockázatkezelés és problémamegoldás a projekt során,
banki rendszerekhez tartozó release-ek tesztkörnyezetekben valamint éles környezetben történő összehangolása, összeállítása, dependeciák feltérképezése, élesítési koordináció, informatikai változtatások elbírálása mind technikai, mind üzleti igények esetén, kockázatelemzés, erőforrás tervezés, határidők és mérföldkövek meghatározása, change review szervezése, jóváhagyása, nyomkövetése, üzleti és informatikai területek közötti kommunikáció, szakmai egyeztetés, élesítési tervek adminisztrációja, rendszeres riport készítés, statisztikák, trendek készítése, elemzése, gyökérok elemzések támogatása, release management folyamatok és eszközök fejlesztése, új release management eszköz követelmények specifikálásában való részvétel, release calendar-ral kapcsolatos feladatok ellátása (kialakítás, feltöltés, nyomon követése, betartatása), release szabályzat felülvizsgálata és naprakészen tartásának támogatása,
Az alábbi feladataid lesznek: kapcsolattartás üzleti megrendelői területekkel és IT társterületekkel, üzleti követelmények részletes analízise, kidolgozása, követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, folyamatos kommunikáció a fejlesztőkkel, részvétel a probléma megoldásban (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, illetve együttműködés a megvalósító csapattal), rendszerdokumentációk készítése, szervezői tesztek előkészítése, tesztterv készítése, tesztadatok létrehozása, szervezői tesztek dokumentálása, megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkcionális tesztek végzése, részvétel a változáskezelési folyamatban, telepítési, release kezelési folyamatok dokumentálása, dokumentációk elkészítése, átadása oktatáshoz illetve üzemeltetéshez, részvétel a rendszerekkel kapcsolatos oktatás elvégzésében, azok szervezésében, üzleti elfogadói tesztelés támogatása, napi tevékenységből eredő ad-hoc problémák elhárítása, támogatás e területek munkafolyamatainak szervezéséhez,
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. The cross-team scripting expert provides scripts for backend servers and in addition to the technical knowledge of the Unix/Linux OS and scripting (Python scripting and all Unix scripting flavors), technical knowledge of the Windows OS and scripting (PowerShell Scripting) is also required. What you can expect working with us: You can make sure your future career is steady within our company
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities focus on the day-to-day operations and everything related to keeping the systems running stable and cost efficient. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience in supporting systems.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
fejlesztői és szervezői csapat (15-20 fő) munkájának szakmai irányítása, a terület folyamatainak felügyelete, proaktív fejlesztése a vonatkozó mérőszámok alapján, a szakterület végrehajtási képességének növelése, a területen dolgozó kollégák folyamatos szakmai fejlődésnek biztosítása (szakmai karrier utak tervezése), gördülő erőforrás tervezés, és az erőforrások biztosítása, kapcsolattartás érintett üzleti- és egyéb társterületekkel, a végfelhasználókkal, szakmai ajánlatok kiértékelése, külső szállítók kiválasztása, IT programok, projektek, fejlesztések előrehaladásának nyomon követése, minőségbiztosítás, közreműködés az igazgatóság szakmai stratégiájának kidolgozásában és megvalósításában, az igazgatóság középtávú célkitűzéseinek ismeretében a területre vonatkozó célkitűzések elkészítése, számonkérése, prezentációk, döntés-előkészítő anyagok készítése, szakértői munkák összehangolása, szakmai egyeztetések szervezése és az eredmények prezentálása, az iparági trendek követése,
A fejlesztési igények felmérése, megvalósításának specifikálása, a fejlesztés felügyelete, funkcionális teszt tervezése és végrehajtása, A Bank üzleti céljaihoz legjobban illeszkedő informatikai megoldások kiválasztása és megvalósítása, Alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntések előkészítése, A betöltendő adatkörök, üzleti igények alapján az egységes adatmodell alakítása, Napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez, Konzultáció, tanácsadás, Szoros együttműködés az Üzleti Intelligencia más megrendelő területekkel,
A K&H Bank, mint az innovációban élenjáró pénzintézet, nagy figyelmet fordít az informatikai rendszereinek folyamatos továbbfejlesztésére, és a fejlesztések magas minőségére. A minőséget az IT szervezet részét képező Teszt Kompetencia Központ, mint önálló szakterület biztosítja, az itt dolgozó teszt-koordinátorokkal, tesztmenedzserekkel, tesztelőkkel, teszt automatizáló mérnökökkel. A szakterület egyik kulcsfontosságú szerepe a QA Lead szerep, melynek kiemelt feladatai között van a projektekben dolgozó tesztkoordinátorok munkájának projektfüggetlen támogatása, az ott zajló tesztelési feladatok irányításának minőségbiztosítása, és az egész szakterület folyamatos módszertani fejlesztése. Most ebbe a kulcspozícióba keresünk új kollégát. Feladataid lesznek: teszteléssel kapcsolatos folyamatok minőségének biztosítása, meglévő folyamatok támogatása, teszteléssel kapcsolatos folyamatok fejlesztése, a szervezet teszt érettségi szintjének növelése, tesztkoordinátorok módszertani és gyakorlati támogatása, minőségbiztosítási, eszközhasználati (módszertani) elvárások betartatása, projektek teszt státuszának követése, azok egységes és transzparens megjeleníttetése a projekteken dolgozó tesztkoordinátorok által, szabályzatok véleményezése, kidolgozása, naprakészen tartása, belső tudásanyagok naprakészen tartása, „nagy”(koordinált) release-ek QA támogatása, riportálás a minőségi kapuk (QG) eléréséről, együttműködés különböző szervezeti egységekkel, társterületekkel (pl. tesztadat-menedzsment, tesztkörnyezet-menedzsment, manuális tesztelés, tesztautomatizálás, release-menedzsment), becslések, teszttervek minőségbiztosítása, tesztmenedzsment eszköz alkalmazásmenedzseri feladatainak ellátása, igazgatósági szintű teszteléssel összefüggő programok támogatása, auditokban való közreműködés,
jelenlegi változáskezelési folyamatok üzemeltetése, továbbfejlesztése, informatikai változtatások tervezésének koordinálása és elbírálása technikai igények esetén, üzleti igények folyamat megfelelőség szerinti vizsgálata és élesítésének engedélyezése, technikai release naptár összeállítása és karbantartása, technikai release-ek összehangolása, összeállítása, kommunikálása, társterületekkel (IT, üzlet) való egyeztetés, kommunikáció, rendszeres jelentések, statisztikák, trendek készítése, elemzése, gyökérok elemzések támogatása,
A műszaki projektmenedzser egyesíti a hagyományos projektmenedzser koordinációs felelősségét a mélyrehatóbb informatikai ismeretekkel. Szerepük az összetett technológiai projektek felügyelete, biztosítva, hogy az infrastrukturális és a rendszer szintű követelmények részletei összhangban legyen a projekt céljaival. A műszaki projektvezetőkhöz tartozó projekt típusok pl.: end of life rendszerek kiváltása; operational efficiency megoldások bevezetése; monitoring & risk management eszközök bevezetése; security megoldások implementációja; felhő alapú megoldásokra, openshift-re való átállási munkák; összetett migrációs projektek. Az alábbi feladatok várnak rád: felelős leszel a számodra kijelölt technikai projektkezdeményezések sikeres végrehajtásáért a tervezéstől a befejezésig, kivizsgálod és felülvizsgálod a hozzád rendelt projektekre vonatkozó IT 2 IT típusú projekt kezdeményezéseket, beleértve a projektcélokat, technológiákat, rendszereket, információs specifikációkat, ütemterveket, finanszírozást a megfelelő üzemeltetési szakemberek bevonásával, megvalósítási projekttervek dolgozol ki és hajtasz végre a határidők és költségvetési korlátok figyelembevételével, szorosan együttműködsz az üzemeltetési, technológiai fejlesztési csapatokkal, rendszeresen kommunikálsz és jelentéseket készítesz a projekt állapotáról és mérföldkövek teljesítéséről a vezetőség és az érintett felek felé, proaktív kockázatkezelés és problémamegoldás a projekt során, eseti hibakezeléseket priorizálsz a negyedéves vállalások sérülése nélkül, projekt függőségeket kezelsz,
A K&H Bank, mint az innovációban élenjáró pénzintézet, nagy figyelmet fordít az informatikai rendszereinek folyamatos továbbfejlesztésére, és a fejlesztések magas minőségére. A minőséget az IT szervezet részét képező Teszt Kompetencia Központ, mint önálló szakterület biztosítja, az itt dolgozó teszt-koordinátorokkal, tesztmenedzserekkel, tesztelőkkel. A szakterület egyik kulcsfontosságú csoportja a Teszt-automatizálási Csoport, melynek feladata az automata tesztelési képesség kialakítása és annak alkalmazása meghatározott fejlesztésekben. Most ennek a csoportnak a vezetőjét keressük. Feladataid lesznek: A teszt-automatizálás irányítása a Bank kiemelt alkalmazásainak automata teszteléséhez, 8-10 teszt-automatizáló mérnök kolléga szakmai irányítása, fejlődésük biztosítása, a szakmai színvonal, teljesítőképesség és motiváció magas szinten tartása, A csoport erőforrásainak tervezése, Részvétel a projektek előkészítésében: az automatizálás terjedelmének, a munka ütemezésének, ráfordításainak és költségeinek meghatározása, döntések támogatása, A projektekben folyó teszt-automatizálási munka felügyelete, problémák megoldása, eszkalációs pont biztosítása szakmai és erőforrás-kérdésekben, Biztosítani az elkészült tesztautomaták maximális kihasználását a projektekben és regressziós tesztek során a manuális tesztelés kiváltása érdekében, A teszt-automatizálási módszerek, szabványok, eszközök, keretrendszer egységes használatának felügyelete és ezek továbbfejlesztése, A teszt-automatizálás szervezeten átívelő folyamatainak működtetése és továbbfejlesztése, közösen az érintett fejlesztési, tesztelői és üzleti érintettekkel, Részvétel a toborzási, kiválasztási folyamatban, Beszállítókkal való kapcsolattartás, megrendelések kezelése, Aktív részvétel a teljes Teszt Kompetencia Központ szakterület működésének fejlesztésében,
A K&H Bank új stratégiai iránya az Ökoszisztéma alapú gondolkodás, amely a bankolási élmény következő fejlődési fázisa. Bankunk azt a célt tűzte ki maga elé, hogy ügyfeleink Ekoszisztémáinkban a mindennapjaikat megkönnyítő belső és külső szolgáltatásokat tudjanak majd igénybe venni. Mindezt releváns szolgáltatásokkal, adatalapú információk alapján, proaktív módon támogatva. Főbb feladatok: A marketing igazgatóság tagjaként a lakossági és KKV innovációs megoldások (Ökoszisztéma, KATE Coin , KATE), valamint ügyfeleink magas szintű kiszolgálását, egységes ügyfélélmény biztosítását támogató ügyfélutak tervezése során az alábbi feladatok várnak rád: részvétel az Ökoszisztéma és Kate Coin üzleti koncepciójának kidolgozásában, társterületekkel való együttműködés koordinációja (Szegmens marketing, Kate csapat, Lead management csapat, Innovációs igazgatóság) a szolgáltatások kialakítása és működése érdekében, felmerülő igényeink becsatornázása a fejlesztési folyamatokba, ügyfélutak tervezése és implementálásuk koordinálása, ügyfélutak folyamatos nyomon követése, finomhangolása az ügyfélviselkedések alapján, , ügyfél visszajelzések feldolgozása, elemzése, azok visszaforgatása a platform továbbfejlesztésébe , ügyféligények feltárásának koordinálása, üzleti igények megfogalmazása üzleti célú elemzésekhez, célszegmens kereséshez, ügyfél képviselete a digitális értékesítési folyamatok tervezésében, kialakításban, Ökoszisztémák, célszegmensek átfogó, mély ismerete , stratégiai és üzleti döntés előkészítéshez előterjesztések, háttéranyagok készítése,