KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. As a part of our team, you are responsible for the architectural decisions, engineering, integration and maintenance of the KBC cloud platform. Currently we actively manage AWS and Azure cloud environments and keep an eye on other cloud platforms. The focus is on technology and infrastructure services, not the development of applications on top of the cloud platform. The latter is handled by DevOps teams with whom you will be working closely. You assist in feasibility studies to take on new technological services or improvements and help design the services with focus on security, maintainability, flexibility and efficiency. You work together with architects and analysts to come to a proper final design, product owners and scrum masters to govern the exercise and its allocated resources, and software engineering to ensure effective positioning and service offerings. You maintain operational stability and efficiency in a production setting, and as such are able to rotate in the team to guarantee a 24/7 support. During the week (on call) and/or on the weekend work for releases (by exception – because we release during office hours). The regular working hours are flexible. The team you take part in delivers engineering and maintenance towards multiple business units and departments. As such, you will have to deal with multiple customer bases, each having their own set of requirements and time constraints. This also implies the processes such as incident, release management, disaster recovery. The scope of work can be volatile as this is a young platform in a highly evolving ecosystem. What you can expect working with us:
A lakossági és mikro KKV ügyfelek magas szintű kiszolgálását, egységes ügyfélélmény kialakítását és biztosítását támogató direkt ügyfélkommunikáció menedzselése és ezáltal az adott ügyfélszegmensben meghatározott üzleti célok elérésének biztosítása a következő feladatok végrehajtása során: Ügyfélutak tervezése és implementálásuk koordinálása, Ügyfélutak folyamatos nyomon követése, finomhangolása az ügyfélviselkedések alapján, Ügyféligények feltárása, Üzleti igények megfogalmazása üzleti célú elemzésekhez, célszegmens kereséshez, Ügyfél képviselete a digitális értékesítési folyamatok tervezésében, kialakításban, Alportfóliók, célszegmensek átfogó, mély ismerete, Közreműködés az ügyfélportfólió változásának, szegmentációjának folyamatos felügyeletében, monitorozásában, aktivitástervek alszegmensekre vonatkozó kialakításában, Stratégiai és üzleti döntés előkészítéshez előterjesztések, háttéranyagok készítése,
KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. What the team is doing:
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
A munkakör célja a banki és biztosítási termékek és szolgáltatások forgalomterelésének/értékesítésének támogatása digitális analitikai eszközökkel riportok összeállítása, rendszeres frissítése, közreműködés a weboldalmérések beállításában, részvétel a mobilbank/e-bank mérések definiálásában és tesztelésében, konverziók beállítása Google Ads, Facebook, PRG kampányokhoz, részvétel A/B tesztek beállításában és elemzésében,
rendszerek üzemeltetése, karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás a bejelentett hibák javítására., a rendszerekkel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása, készenlét biztosítása, szoros együttműködés a társrendszerek üzemeltetőivel,
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
MUNKAKÖR CÉLJA: A vállalati architektúra tervezése, megszervezése, irányítása és felügyelete a bank üzleti céljainak teljesülése érdekében. Felelős a nagy horderejű architektúra döntések meghozataláért, és az informatikai és üzleti stratégiák koherenciájának és integrációjának biztosításáért a szervezeten belül. FŐ TEVÉKENYSÉGEK: Részvétel a vállalati architektúra csapat működési rendje által definiált Vállalati Architektúra szolgáltatások biztosításában, Részvétel a Vállalati Architektúra tervezési módszertanainak, irányelveinek és szakmai iránymutatásainak kidolgozása, Stratégia készítés és a stratégiai céloktól való eltérés jelzése, stratégiai döntés előkészítő anyag összeállítása, A bank üzleti stratégiájához illeszkedő banki vállalati architektúra tervezése, A banki termékeket és szolgáltatásokat közvetlenül vagy közvetve kapcsolódó üzleti és informatikai igények felmérése, konzisztencia vizsgálata, alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmány készítése, Üzleti területekkel történő magas szintű szakmai kapcsolattartás, hosszú távú vállalati architektúra irányok közös meghatározása, Közreműködés az üzleti stratégiára alapozott IT Stratégia készítés és aktualizálás folyamatában, a célkitűzések teljesülésének, az operatív célok és döntések stratégiához való illeszkedésének nyomon követésében, Aktív részvétel a meghatározott a stratégiai irányok szervezeten belül történő elfogadásának folyamatában, Nemzetközi trendek, banki IT fejlődési irányok figyelése a vállalati architektúra tekintetében, Projektek végrehajtásának architektúra felügyelete a Solution Architect segítségével a vállalati architektúra alapelvek mentén, FELADATOK: Részvétel a Vállalati Architektúra szakterület munkájában, Előterjesztések, szakértői jelentések készítése a szakterület részére, Vállalati architektúrával kapcsolatos jelentések, szakértői vélemények készítése, szakértői támogatás nyújtása, Alkalmazás architektúra és szolgáltatások nyilvántartásának kialakításában való részvétel és a nyilvántartási adatok karbantartása, Szakmai, döntés előkészítő anyagok prezentálása felső vezetői szinten, Az üzleti döntések meghozatalához szükséges adatok szolgáltatása,
IT információbiztonsági architectként az alábbi főbb feladataid lesznek: projektek, fejlesztések biztonsági követelményeinek meghatározása, kockázatelemzés, biztonsági projekt és fejlesztési tervek összeállítása, biztonsági projektek és akciótervek gyakorlati végrehajtásának támogatása, az információbiztonsággal kapcsolatos üzleti igények, üzemeltetési és fejlesztési igények elemzése, a kontroll követelményekkel való összehangolásának támogatása, biztonsági eseményekkel, kontrollokkal kapcsolatos problémakezelés támogatása, biztonsági megoldásokkal, kontrollokkal kapcsolatos jelentések készítése, a területhez tartozó szerződéses partnerekkel történő kapcsolattartás, az információbiztonsággal kapcsolatos tudatosság építésében való részvétel., a szervezeten belüli információbiztonsági normák érvényesülésének felügyelete,
az IT business analyst-ek támogatása az üzlet által kezdeményezett fejlesztésekben, a prestudy-- kban a technológia és üzemeltetési tervek kidolgozása, az IT System Analyst-ek támogatása az infrastruktúra-fejlesztések előkészítésben, kidolgozásában, részvétel a lokális és globális ICT infrastruktúra standardok kialakításában, részvétel az IT infrastruktúra területek architektúrájának, stratégiájának és üzemeltetési folyamatok és megoldások tervezésében, a fejlesztések megvalósításának és az infrastruktúra működésének figyelemmel kísérése, hatékonyság és versenyképesség növelő lehetőségek feltárása, az informatikai piacon jelentkező új, banki környezetben használható eszközök, rendszerek és módszerek folyamatos figyelése, információcsere az infrastruktúra-szolgáltatókkal, szállítókkal, ismeretek átadása, támogatás nyújtása az általa támogatott IT infrastruktúra terület számára végzett projekt és maintenance tevékenységen dolgozó projektvezetők, projekttagok, rendszergazdák részére, szakmai együttműködés a feladatkörben érintett ICT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel,
A munkakör elsődleges célja, hogy az IT szervezet szolgáltatása, az üzemeltetési rendszerek működése, valamint a K&H elsődleges üzleti folyamatainak IT szempontjából való biztosítása kiszámítható legyen. A Junior IT szolgáltatás szakértő támogatja ezen megállapodások elkészítését, betartását és nyomon követését. FŐ TEVÉKENYSÉGEK: Szolgáltatási Szint Megállapodások létrehozása az üzleti területekkel az éves szolgáltatásokról, annak volumenéről és a feltételekről; ICT szempontból az incidensek, problémák, változások kapacitás és költségek kezelésének figyelembevételével, a megkötött Szolgáltatási Szint Megállapodások átdolgozása, utókövetése, felülvizsgálata, karbantartása, a szolgáltatások éves volumenének egyeztetése, rendszeres újratárgyalása, részvétel a szolgáltatások megfelelő ár/minőség arányának kialakításában, különféle rendszeres és eseti jelentések készítése a szolgáltatási színvonal teljesülésével és minőségével kapcsolatban, közreműködés a napi üzemeltetési környezet megfigyelésében és monitorozásában, magas prioritású incidensek (1-3 szint) esetén együttműködés az incidensekért felelős szakemberekkel a megfelelő ICT kommunikáció és szolgáltatás nyújtása érdekében, közepes és alacsony prioritású (4-6 szint) incidensek esetén a megfelelő intézkedések nyomon követése, az esetek nyilvántartása és rendszeres jelentése, társterületekkel és külsős szolgáltatókkal (beszállítókkal) való kapcsolattartás, minőségjavítási akciók kezdeményezése és a megállapodott akciók teljesülésének nyomon követése a megfelelő szolgáltatási szint biztosítása érdekében,
közreműködés a S4 HANA HCM és TRAVEL modulok fejlesztésében a K&H csoport SAP rendszerében, az általad is koordinált modulokhoz kapcsolódó fejlesztési, módosítási igények felmérése, megvalósítása, a fejlesztések tesztelése és annak megszervezése, a K&H csoport SAP rendszerében felmerült hibák elemzése és elhárítása, szoros együttműködés a HR, Jövedelemelszámolás és egyéb üzleti területekkel, külső fejlesztések esetén kapcsolatottartás a szállítókkal,
KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria.
lakossági bankszámla, bankkártya, hitelkártya, folyószámla hitelkeret, digitális banki megoldások és termékek értékajánlatának kidolgozása, menedzselése, marketing kampányok (akvizíciós, aktivizáló) üzleti üzenetének és promóciójának definiálása (ATL és BTL kampányok is), bankkártya használathoz tartozó üzleti aktivitások definiálása, aktív ügyfelek számának növelésére üzleti akciók indítása, digitális fizetési megoldások értékajánlatának definiálása (mobilbanki funkciók stb.), piac és versenytárs figyelés a mindennapi pénzügyek területén, ügyfél kutatások tekintetében megrendelői feladatok, részvétel banki fejlesztési projektekben,
Főbb feladataink, amiben számítunk a leendő kollégánk segítségére. Az alábbi rendszerek üzemeltetése, követése, megújítása: Multifaktor-autentikációs megoldások, M365 szolgáltatások, Microsoft SCCM, Azure hybrid környezet, egyéb rendszerek Active Directory, DFS technológia, Terminálszerver szolgáltatás, VDI környezetek, , A fenti rendszerekkel kapcsolatos munkák típusa: beérkező hibajegyek és igények kezelése, megoldása, monitoring, proaktív beavatkozások, kapacitás tervezés, jogosultság rendszer kialakítása, karbantartása, patchek telepítése, igény esetén készenlét nyújtása esténként és hétvégén, kapcsolattartás a végfelhasználókkal, a piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,
Mik lesznek a feladataid? middleware rendszerek karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, a middleware rendszerek magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás ezen rendszerekkel kapcsolatban a bejelentett hibák javítására, a rendszerrel kapcsolatos-, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel a middleware (message queueing) rendszerekkel kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,
KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czechia, Slovakia, Hungary and Bulgaria.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
A Portfolio delivery coordinator feladata a projekt portfolio leszállításának napi szintű támogatása. Szorosan együttműködik a portfolio menedzserekkel valamint az üzleti és az IT területek kulcs-képviselőivel, annak érdekében, hogy a hosszú távú stratégiába illeszkedő projektek valósuljanak meg. Folyamatos adminisztratív kontrollt gyakorol a portfolio felett. Biztosítja és ellenőrzi, hogy a projektek az előírt folyamatok mentén valósulnak-e meg, valamint hozzájárul a projektmenedzsment módszertani fejlesztésekhez, a leszállítási hatékonyságjavító intézkedésekhez. Feladatok: Projektindító one-pagerek begyűjtése és minőségbiztosítása, Projektindítás adminisztratív támogatása, induláshoz szükséges erőforrások rögzítése, Éves projekttervezési ciklus támogatása, Folyamatban lévő projektek szabály szerinti működésének ellenőrzése és biztosítása, Rendszeres és eseti portfolio elemzések, összehasonlítások készítése , Projekt budget tracking template karbantartása, Részvétel a leszállítási hatékonyságnövelő kezdeményezésekben, Projektmenedzserek adminisztratív támogatása, Portfóliómenedzserekkel való szoros együttműködés, Legfontosabb leszállítandók: Validált projektindító One-pagerek, Adminisztratív projekt nyitás, Éves projekttervezést támogató anyagok, Összehasonlító elemzések készítése, Elvárt leszállítási folyamathoz kapcsolódó kontroll pontok, Karbantartott project budget tracking template,
A Portfolio Demand & Delivery Manager feladata a stratégiai célok és IT képességek összehangolása révén a projekt portfolio leszállításának napi szintű támogatása. Szorosan együttműködik a portfolio menedzserekkel valamint az üzleti és az IT területek kulcs-képviselőivel, annak érdekében, hogy a hosszú távú stratégiába illeszkedő projektek induljanak el és valósuljanak meg. Támogatja az új projektötletek megfelelő időben történő indulását, kulcs szerepet töltbe az üzlet és IT közötti harmónia megteremtésében. Hozzájárul a projektmenedzsment módszertani fejlesztésekhez, a leszállítási hatékonyságjavító intézkedésekhez. Feladatok: Újonnan induló projektekkel kapcsolatos roadmap tervezése, folyamatos karbantartása, Projektindító one-pagerek begyűjtése és minőségbiztosítása, Projektindítás adminisztratív támogatása, induláshoz szükséges erőforrások rögzítése, Új projektötletek kezdeti menedzselése, támogatása (amíg Projektvezető kerül a témára), Éves projekttervezési ciklus teljes körű menedzselése, facilitálása, Rendszeres erőforrás foglaló egyeztetések előkészítése, facilitálása, Demand management folyamat teljes körű felügyelete és optimalizálása, Részvétel a leszállítási hatékonyságnövelő kezdeményezésekben, Projektmenedzserekkel történő együttműködés, Portfóliómenedzserekkel való szoros együttműködés, Üzleti terület képviselőivel való szoros együttműködés, Legfontosabb leszállítandók: Validált Projektindító One-pagerek, Újonnan induló projektekkel kapcsolatos roadmap, Adminisztratív projekt nyitás és indítás, Éves projekttervezési ciklus terv összeállítása és megvalósítása, Negyedéves erőforrás tervek összeállítása,