szakmai gyakorlat – központi értéktár - adminisztrációs gyakornok
Állás részletek
- Szakterület
- operáció és back-office
- Napi munkaidő
- teljes munkaidőben
- Tapasztalati szint
- szakmai gyakorlat
- Munkavégzés helye
- 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
lehetőség a fejlődésre & a kiteljesedésre
feladatok, amik rád várnak:
Nálunk kipróbálhatod magad, fejlesztheted szaktudásodat és képességeidet a munkád és a képzések során, valamint kiteljesedhetsz és kitűnhetsz abban, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagy. Fontosnak tartjuk, hogy gyakornokaink releváns szakmai és gyakorlati tapasztalatot, illetve ismereteket szerezzenek a támogatott területen túl az általános banki működésről és környezetéről is!
- lakossági és vállalati számlazárások kezelése
- társterületektől beérkező igények nyilvántartásba vétele, számla státuszok módosítása
- ügyféltájékoztató levelek elkészítése és postázása
- folyamatban lévő esetek dokumentálása, nyomonkövetése
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
- megtapasztalhatod, hogy milyen Magyarország egyik piacvezető bankjában dolgozni
- releváns szakmai és gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz
- támogatunk szakdolgozatod elkészítésében
- folyamatosan fejlesztjük munkatársainkat képzésekkel, tréningekkel és a gyakorlatod ideje alatt erre neked is lehetőséget biztosítunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted a napi munkád, de ha nem szeretnél a hét minden napján az irodából dolgozni, akkor bátran élhetsz az 50%-os Home Office lehetőséggel
juttatások:
-
- Havi nettó=bruttó 190.000 Ft fizetés jár heti 40 óra vállalása esetén. Részmunkaidő esetében időarányosított az összeg.
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- 50% home office
amire szükséged lesz a sikerhez:
- folyamatban lévő felsőfokú, diplomát adó tanulmányokat folytass a gyakorlat szempontjából releváns területen
- nappali tagozaton tanulj és rendelkezz aktív hallgatói jogviszonnyal
- szükséges, hogy az iskola által kötelezően előírt szakmai gyakorlatod töltsd nálunk
- alap- vagy mesterképzés esetén is tudunk fogadni
- jó kommunikációs képességekkel rendelkezel és beszélsz angolul
- jellemző rád a megbízhatóság, felelősségtudat és precizitás
előny:
- érdeklődsz a bankszektor és annak működése iránt
- magabiztos számítástechnikai ismeretekkel rendelkezel
- nyitott, rugalmas és jó szervező vagy
- nem jössz zavarba különféle feladatok párhuzamos végzésétől
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Toborzás
kiválasztás menete
-
jelentkezés / regisztráció
-
kapcsolatfelvétel
-
interjúk
-
döntés
-
ajánlatadás / beléptetés
-
beillesztés, mentorálás
béren kívüli juttatások
éves teljesítmény alapú jutalom
cafetéria juttatás, az alapbér 10%-a
magas színvonalú egészségbiztosítás, akár az egész családnak
ingyenes dolgozói számlacsomag és kedvezményes K&H termékek
50% home office központi területen
extra home office lehetőség kisgyermekesek számára a nyári óvodai/iskolai szünet alatt
sportközösségek
önkéntes programok, melyet szabadnappal támogatunk
dolgozói elismerések különdíjak
jubileumi jutalom
partnerkedvezmények
céges telefon előfizetés mobilinternettel magánhasználatra is
bárki számára elérhető hétvégi magáncélú céges autó használat
jólléti programok (jóga, pilates, előadások, mentális egészségtámogatás)
szakmai fejlődést támogató képzések, tréningek és rendezvények, éves átlagban 9,5 nap
családbarát irodarész
családi és sport rendezvények
alkotói szabadság (sabbatical)
Hasonló állások
nem találtad meg
az ideális állást?
Regisztrálj adatbázisunkba és elsőként értesítünk a hozzád illő lehetőségekről, hogy ne maradj le álmaid munkájáról!