András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

adattárház kontroller

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

  • bankcsoporti adattárházi adatok tartalmi helyességének vizsgálata, kontroll folyamatok kidolgozása
  • a szakterület adatszolgáltatási kötelezettségeinek határidőre történő teljesítése/ a szakterületen belül felmerülő eseti adatigények kielégítése
  • banki folyamatok/projektek, döntések következtében megjelenő változások átvezetése a kontrolling struktúrában,
  • az üzleti adatok változásához háttér információ gyűjtése, a változások elemzése
  • a rendelkezésre álló információ feldolgozásához szükséges információs igények, a helyes adatszolgáltatáshoz szükséges állományok felmérése és kapcsolattartás az informatikai fejlesztőkkel/projektekkel

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel
  • középfokú angol nyelvtudásod van
  • legalább 1-2 éves szakmai tapasztalatot szereztél már hasonló munkakörben
  • megvan a jövedelmezőség kimutatásához szükséges számviteli és kontrolling szaktudásod
  • legalább kezdő SQL tudással rendelkezel

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13125
Pozíció pontos megnevezés: adattárház kontroller
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Számvitel / Kontrolling
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.11.11.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

5 hasonló állás: Számvitel / Kontrolling

Összes állás