Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

aktuárius

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

  • pénzügyi beszámolókban szereplő tartalékok megállapításában és képzésében részvétel
  • a Biztosító Szolvencia 2 és IFRS17szerinti működésének támogatása
  • menedzsment részére elemzések, riportok készítésében részvétel
  • díjkalkulációk, terméktervek készítésében részvétel
  • termékek profitabilitás vizsgálatában részvétel

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • esetenkénti home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • szakirányú (közgazdasági/pénzügyi/aktuáriusi) egyetemi végzettség
  • hasonló területen szerzett min. 1 éves tapasztalat
  • informatikai alkalmazások magas szintű felhasználói ismerete (Acces, Word, Excel)
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • önállóság
  • analitikus gondolkodás

előny:

  • SQL programozásban való jártasság

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12845
Pozíció pontos megnevezés: aktuárius
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Biztosítás
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

3 hasonló állás: Biztosítás

Összes állás