Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
A lakossági és mikro KKV ügyfelek magas szintű kiszolgálását, egységes ügyfélélmény kialakítását és biztosítását támogató direkt ügyfélkommunikáció menedzselése és ezáltal az adott ügyfélszegmensben meghatározott üzleti célok elérésének biztosítása a következő feladatok végrehajtása során:
- Ügyfélutak tervezése és implementálásuk koordinálása
- Ügyfélutak folyamatos nyomon követése, finomhangolása az ügyfélviselkedések alapján
- Ügyféligények feltárása
- Üzleti igények megfogalmazása üzleti célú elemzésekhez, célszegmens kereséshez
- Ügyfél képviselete a digitális értékesítési folyamatok tervezésében, kialakításban
- Alportfóliók, célszegmensek átfogó, mély ismerete
- Közreműködés az ügyfélportfólió változásának, szegmentációjának folyamatos felügyeletében, monitorozásában, aktivitástervek alszegmensekre vonatkozó kialakításában
- Stratégiai és üzleti döntés előkészítéshez előterjesztések, háttéranyagok készítése
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- felsőfokú gazdasági végzettség
- tárgyalóképes angol nyelvtudás
- ügyfélcentrikus gondolkodás
- kiváló elemző-, problémamegoldó képesség
- koordinációs , project menedzsment képesség, határidők betartása, pontosság
- portfolio- és rendszerszemlélet, strukturált gondolkodás
- szövegírási képesség
- önálló munkavégzés
- csapatmunkára való készség
- jó stressz kezelő készség
- prezentációk készítésében jártasság angol és magyar nyelven
előny:
- kártyatermékek, számlacsomagok, valamint mindennapi bankolás termékek ismerete
- CRM/kampánymenedzsmentben szerzett tapasztalat
- online marketingben szerzett tapasztalat
- szövegírói gyakorlat
- kommunikációs és marketing területen szerzett tapasztalat
- üzleti elemzésben való jártasság
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
13365 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
customer journey és lead szakértő |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Marketing / Termékmarketing |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára