Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

customer journey és lead szakértő

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

A lakossági és mikro KKV ügyfelek magas szintű kiszolgálását, egységes ügyfélélmény kialakítását és biztosítását támogató direkt ügyfélkommunikáció menedzselése és ezáltal az adott ügyfélszegmensben meghatározott üzleti célok elérésének biztosítása a következő feladatok végrehajtása során:

  • Ügyfélutak tervezése és implementálásuk koordinálása
  • Ügyfélutak folyamatos nyomon követése, finomhangolása az ügyfélviselkedések alapján
  • Ügyféligények feltárása
  • Üzleti igények megfogalmazása üzleti célú elemzésekhez, célszegmens kereséshez
  • Ügyfél képviselete a digitális értékesítési folyamatok tervezésében, kialakításban
  • Alportfóliók, célszegmensek átfogó, mély ismerete
  • Közreműködés az ügyfélportfólió változásának, szegmentációjának folyamatos felügyeletében, monitorozásában, aktivitástervek alszegmensekre vonatkozó kialakításában
  • Stratégiai és üzleti döntés előkészítéshez előterjesztések, háttéranyagok készítése

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú gazdasági végzettség
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • ügyfélcentrikus gondolkodás
  • kiváló elemző-, problémamegoldó képesség
  • koordinációs , project menedzsment képesség, határidők betartása, pontosság
  • portfolio- és rendszerszemlélet, strukturált gondolkodás
  • szövegírási képesség
  • önálló munkavégzés
  • csapatmunkára való készség
  • jó stressz kezelő készség
  • prezentációk készítésében jártasság angol és magyar nyelven

előny:

  • kártyatermékek, számlacsomagok, valamint mindennapi bankolás termékek ismerete
  • CRM/kampánymenedzsmentben szerzett tapasztalat
  • online marketingben szerzett tapasztalat
  • szövegírói gyakorlat
  • kommunikációs és marketing területen szerzett tapasztalat
  • üzleti elemzésben való jártasság

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13365
Pozíció pontos megnevezés: customer journey és lead szakértő
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Marketing / Termékmarketing
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

3 hasonló állás: Marketing / Termékmarketing

Összes állás