Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
Kate a K&H Bank digitális asszisztense, akinek segítségével ügyfeleink egyre több banki és biztosítási kérdésükre kaphatnak választ. Kate több mint egy chatbot, hiszen képes az ügyfelek kérdéseire válaszolni, segíteni a tranzakciók végrehajtásában, illetve információkat nyújtani a K&H termékeiről és szolgáltatásairól is.
Ha szeretnél a tagja lenni ennek az izgalmas kezdeményezésnek, amely a letisztult ügyfélfelület alatt a legmodernebb technológiákat használja, akkor ismerkedj meg a lenti pozícióval!
feladataid:
- az agilis csapat tagjaként Kate roadmapjének alakítása, üzleti folyamatainak optimalizálása
- üzleti és folyamat-minőségi KPI-k követése és a kitűzött célszámok elérésének támogatása
- üzleti igények alapján beszélgetés lefutások tervezése (conversation design)
- tanítómondatok gyűjtése/elemzése a digitális asszisztens javítására
- részvétel a digitális asszisztens válaszainak megfogalmazásában (copywriting)
- ügyfél-beszélgetések elemzése
- javaslatok megfogalmazása az ügyfélélmény növelésére a beszélgetések elemzése alapján
- tesztelésekben való folyamatos részvétel
- rendszeres és eseti riportigények kielégítése
- adatszolgáltatás és adatvizualizációk készítése
- együttműködés az üzleti területekkel a tudásbázis kialakításában (FAQ database)
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- rendszerben/logikai gondolkodás képessége
- analitikus szemlélet
- nyitottság új technológiák megismerésére
- MS Excel, MS Powerpoint készség szintű ismerete
- adatvizualizáció terén szerzett tapasztalat
- angol nyelv legalább középszintű ismerete
előny:
- alkalmazott nyelvészeti tanulmányok
- statisztikai adatelemzési módszerek alapvető ismerete
- chatbotok, digitális asszisztensek körében szerzett tapasztalat
- agilis fejlesztési környezetben szerzett tapasztalat
- mesterséges intelligencián alapuló funkcionalitásokkal szerzett tapasztalat
- hang- vagy szövegalapú beszélgetések tervezésében szerzett tapasztalat
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
12990 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
digitális asszisztens (Kate) product owner |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2024.11.30. |
vissza az állás listára
8 hasonló állás: Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment
Összes állás