Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
A munkakör célja a folyamatmenedzsment alapelvek, valamint gyakorlati alkalmazásuk képviselete és érvényesítése az ügyféladatmenedzsmentben, valamint a pénzmosási törvény, MNB ajánlás, anyavállalati ajánlások által előírt tranzakciószűrés üzleti igényeinek meghatározásában. Részvétel a kapcsolódó rendszerek tesztelésében, oktatásában, bevezetésében.
Fő tevékenységek:
- pénzügyi tranzakciók vizsgálata, elemzéséhez kapcsolódó rendszerfejlesztések koordinálása, tesztelése
- az alkalmazás üzleti oldali működtetése, tesztelése, hibajavítások menedzselése, incidensek kezelése
- üzleti területtel, feldolgozó területtel, IT területtel folyamatos kapcsolattartás
- üzleti és IT fejlesztési igények megfogalmazása
- az alkalmazáshoz kapcsolódó projektekben történő aktív részvétel
- aktív kapcsolattartás az anyavállalattal
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- felsőfokú pénzügyi vagy IT végzettség
- 1-3 év pénzügyi tapasztalat
- tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- átfogó, innovatív látásmód
- magas szintű pontos, precíz munkavégzés önállóan és csapatban
- magas szintű kommunikációs / prezentációs készség és meggyőzőerő
- jó szervező, koordinációs és időbeosztó készség
- proaktivitás
- nagy teherbírás és stressztűrés, valamint jó változáskezelés és
- rugalmasság
- eredményorientáltság, céltudatosság, nyitottság és elkötelezettség
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
13284 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
folyamatmenedzser - ügyféladatmenedzsment területre |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
vissza az állás listára
8 hasonló állás: Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment
Összes állás