Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

folyamatmenedzser - ügyféladatmenedzsment területre

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

A munkakör célja a folyamatmenedzsment alapelvek, valamint gyakorlati alkalmazásuk képviselete és érvényesítése az ügyféladatmenedzsmentben, valamint a pénzmosási törvény, MNB ajánlás, anyavállalati ajánlások által előírt tranzakciószűrés üzleti igényeinek meghatározásában. Részvétel a kapcsolódó rendszerek tesztelésében, oktatásában, bevezetésében.


Fő tevékenységek:
  • pénzügyi tranzakciók vizsgálata, elemzéséhez kapcsolódó rendszerfejlesztések koordinálása, tesztelése
  • az alkalmazás üzleti oldali működtetése, tesztelése, hibajavítások menedzselése, incidensek kezelése
  • üzleti területtel, feldolgozó területtel, IT területtel folyamatos kapcsolattartás
  • üzleti és IT fejlesztési igények megfogalmazása
  • az alkalmazáshoz kapcsolódó projektekben történő aktív részvétel
  • aktív kapcsolattartás az anyavállalattal

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú pénzügyi vagy IT végzettség
  • 1-3 év pénzügyi tapasztalat
  • tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • átfogó, innovatív látásmód
  • magas szintű pontos, precíz munkavégzés önállóan és csapatban
  • magas szintű kommunikációs / prezentációs készség és meggyőzőerő
  • jó szervező, koordinációs és időbeosztó készség
  • proaktivitás
  • nagy teherbírás és stressztűrés, valamint jó változáskezelés és
  • rugalmasság
  • eredményorientáltság, céltudatosság, nyitottság és elkötelezettség

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13284
Pozíció pontos megnevezés: folyamatmenedzser - ügyféladatmenedzsment területre
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

8 hasonló állás: Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment

Összes állás