Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

életbiztosítási kárügyintéző

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Főbb feladataid az alábbiak lesznek:
  • Bejelentett egyéni- és csoportos személybiztosítási szolgáltatási igények rögzítése a biztosító nyilvántartó rendszerében;
  • Kárigények elbírálása és döntés meghozatala a szabályzataink figyelembevételével, határidők betartása mellett;
  • Ellenőrzési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése;
  • Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az orvosszakértőkkel, ügyfelekekkel, társterületekkel;
  • Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentumok beszerzése az ügyfelektől (szóban és írásban egyaránt).

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • esetenkénti home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • Középiskolai és/vagy felsőfokú egészségügyi végzettség;
  • Egészségügyben és/vagy életbiztosítási kárrendezés területén szerzett minimum 1 éves tapasztalat;
  • MS Office alkalmazások ismerete.

előny:

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12542
Pozíció pontos megnevezés: életbiztosítási kárügyintéző
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

5 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás