Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

operációs ügyintéző - hitelfeldolgozás (kölcsönzött munkaviszony)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Hitelfeldolgozás területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát.

feladatok, amik rád várnak:

  • feldolgozás (tranzakciók/törzsadatok rögzítése, ellenőrzése)
  • igazolások, értesítők készítése, kiküldése
  • egyeztetések, számla ellenőrzések
  • adatszolgáltatások, jelentések (külső, belső) készítése
  • kivételkezelés
  • hibajavítás
  • reklamációk kezelése

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • középfokú szakirányú végzettség vagy megfelelő szakmai ismeret az adott szakterületen
  • irodai alkalmazások magas szintű ismerete
  • önálló munkavégzés
  • hatékony és jó együttműködés biztosítása a társterületekkel
  • proaktivitás, kezdeményező készség
  • precizitás
  • megbízhatóság
  • jó kommunikációs képesség
  • együttműködés
  • problémamegoldó készség

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13227
Pozíció pontos megnevezés: operációs ügyintéző - hitelfeldolgozás (kölcsönzött munkaviszony)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.11.10.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

4 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás