Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

fraud menedzser

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:
  • online fizetési műveletek során jelentkező visszaélések felderítése, magas kockázatú tranzakciók kutatása;
  • csalásmegelőzési szűrőrendszer riasztásainak kezelése, visszaélések körülményeinek vizsgálata, elemzése, fraud ügyek egyedi vizsgálata,
  • szükség esetén telefonos egyeztetés az ügyfelekkel magyar vagy angol nyelven
  • kulcsfontosságú mérőszámok (KPI) nyomonkövetése, célok elérése

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • bruttó alapbéred 10%-a személyre szabható cafetéria juttatásként
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • 50% home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • szakirányú felsőfokú végzettség (közgazdasági, pénzügyi, számviteli felsőfokú végzettség);
  • csalásmegelőzési területen szerzett tapasztalat
    magabiztos angol nyelvtudás;
  • csapatmunkában való részvétel mellett önálló munkavégzés;
    elemző készség, logikus gondolkodás; 
  • szakmai igényesség, kiváló problémamegoldó képesség.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13840
Pozíció pontos megnevezés: fraud menedzser
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Compliance / Bankbiztonság
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

6 hasonló állás: Compliance / Bankbiztonság

Összes állás