Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

kapcsolattartó asszisztens - kkv szegmens

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása
  • szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása
  • ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása
  • ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció
  • operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása
  • folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal
  • helyettesítési feladatok ellátása

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • piaci szinten kiemelkedő, személyre szabható cafetéria juttatás (az alapbér 10%-a)
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • csoportos egészségbiztosítási csomag
  • 50% home office lehetőség 

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú végzettség
  • pénzügyi ismeretek
  • várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál

előny:

  • angol nyelvtudás
  • banki tapasztalat

munkavégzés helye:

1036 Budapest, Bécsi út 57-59.
Állás azonosító: 14257
Pozíció pontos megnevezés: kapcsolattartó asszisztens - kkv szegmens
Munkavégzés helye: 1036 Budapest, Bécsi út 57-59.
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

18 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás