András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

operációs ügyintéző - kiemelt ügyfelek elszámolása (kölcsönzött munkaviszony)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre.

feladatok, amik rád várnak:
  • bankváltási folyamat teljes körű ügyintézése, aktív kapcsolattartás a szükséges társterületekkel
  • betétek kezelése
  • egyeztetések, számla ellenőrzések
  • adatszolgáltatások, jelentések (külső, belső) készítése
  • tesztelési feladatok ellátása

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • középfokú iskolai végzettség 
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete, magabiztos számítástechnikai ismeretek
  • folyamat- és rendszerszemléletű gondolkodásmód
  • jó problémamegoldó képesség 
  • gyors és precíz munkavégzés
  • képesség különféle feladatok párhuzamos végzésére
  • csapatmunkában való részvétel mellett önálló munkavégzés
  • nyitottság a változásokra
  • pro-aktivitás
  • ügyfélközpontúság
  • megbízhatóság

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13067
Pozíció pontos megnevezés: operációs ügyintéző - kiemelt ügyfelek elszámolása (kölcsönzött munkaviszony)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.09.29.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

6 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás