Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

vállalati ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:
  • kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően,
  • meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás,
  • teljes banki termékpalettából történő (többek között: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára,
  • üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása,
  • vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából,
  • szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség,

  • minimum 3 év kis- és középvállalkozások finanszírozásában szerzett tapasztalat,

  • döntéshozói képesség, üzleti érzék, portfólió szemlélet,

  • kimagasló elemző képesség (pénzügyi adatok, cash flow, továbbá mutatók ismerete),

  • eredményorientáltság, gyorsaság, csapatszellem,

  • vállalkozói termékek alapos ismerete, hitelezési folyamatok ismerete,

  • jó szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség,

  • B kategóriás jogosítvány és gépkocsi vezetési gyakorlat.

előny:

  • angol nyelvtudás

munkavégzés helye:

Budapest (pontos helyszín egyeztetése a későbbiekben)
  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12550
Pozíció pontos megnevezés: vállalati ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens)
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.04.30.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

19 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás