Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
A belga KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt., és csehországi leányvállalata, a Československá obchodní banka, a. s. (“CSOB”) úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven működik, teljeskörű, megbízható innovatív bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít kereskedők és szolgáltatást nyújtók számára, legyen szó fizikai POS terminálról, online fizetésről, vagy felügyelet nélküli fizetési megoldásokról.
Chargeback & AML szakértő pozícióba keressük munkatársunkat részmunkaidőben!
chargeback szakértőként főbb feladataid:
- Pénzügyi szolgáltatóktól beérkező chargeback ügyek kezelése a teljes folyamatra: kapcsolattartás a társaság elfogadóhelyeivel, chargeback jogosságának / feltételeinek elemzése, döntés a chargeback elfogadásáról vagy elutasításáról a nemzetközi kártyatársaságok által előírt szabályok alapján
- Kártyatársasági szabályok naprakész ismerete, változások nyomon követése
- Kapcsolattartás társterületekkel: reklamációkezelés, könyvelés
- Adminisztrációs feladatok
AML szakértőként főbb feladataid:
- pénzmosási szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata;
- pénzmosási bejelentések előkészítése és megtétele a NAV (FIU) felé;
- NAV pénzmosás megelőzési tevékenységével kapcsolatos megkereséseinek megválaszolása;
- üzleti területek részére önálló tanácsadás, ügyfélazonosítás, befogadás, kockázatok értékelése tekintetében;
- a Társaság folyamatai jogszabályi megfelelésből fakadó AML kockázatainak KBC módszertan szerinti felmérése, monitorozása;
- a felsővezetés, valamint vezető testületek részére készítendő riportokban való közreműködés;
- a KBC képzésein való részvétel, valamint a hazai compliance és pénzmosás megelőzési oktatások támogatása
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H Pénzforgalmi Szolgáltatónál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- felsőfokú jogi/pénzügyi szakirányú végzettség
- szóban és írásban egyaránt aktív, legalább társalgási szintű angol nyelvtudás
- számítógépes felhasználói ismeretek (MS Office)
- erős írásbeli és szóbeli asszertív kommunikációs képesség,
- önállóság és precizitás, analitikus képesség, rendszer - és kockázat alapú szemlélet,
- jó problémamegoldó képesség
- ügyfélorientáltság
- precizitás, pontosság, határidőtudatosság
előny:
- kiemelt előnyt jelent pénzmosás megelőzési akár piaci, akár hatósági, akár szabályozói tapasztalat
- nemzetközi cégcsoportnál szerzett munkatapasztalat
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
12615 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
chargeback&AML menedzser (részmunkaidő) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület |
Szakterület: |
Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing) |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
részmunkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2024.05.16. |
vissza az állás listára
16 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
- junior eszköz szakértő (lízing üzletág)
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - szakmai gyakorlat – önkormányzati intézmények szakterület
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat
(9024 Győr, Eszperantó utca 12.) - szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - Budapest
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens)
(1193 Budapest, Üllői út 234.) - szakmai gyakorlat – treasury
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - nagyvállalati kapcsolattartó asszisztens / Debrecen
(4024 Debrecen, Piac utca 52.) - szakmai gyakorlat – banki gyakornok - strukturált- és projektfinanszírozási osztály
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó/Kecskemét
(6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 9/a.) - vállalati ügyfél kapcsolattartó
(Budapest) - lízing szerződéskezelő és kontroller (6 órás)
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - vállalati ügyfél kapcsolattartó
(1119 Budapest, Fehérvári út 79.) - ügyfélkapcsolati munkatárs/ kkv szegmens
(1024 Budapest, Margit körút 43-45.) - szenior bankkártya elfogadás és innovatív fizetési megoldás szakértő
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület) - lízing üzleti asszisztens
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - helyi működési kockázatkezelő (LORM) – speciális pénzügyi szolgáltatások és pénzügyi piacok
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület)
Összes állás