Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

chargeback&aml menedzser (részmunkaidő)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

A belga KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt., és csehországi leányvállalata, a Československá obchodní banka, a. s. (“CSOB”) úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven működik, teljeskörű, megbízható innovatív bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít kereskedők és szolgáltatást nyújtók számára, legyen szó fizikai POS terminálról, online fizetésről, vagy felügyelet nélküli fizetési megoldásokról.

Chargeback & AML szakértő pozícióba keressük munkatársunkat részmunkaidőben!

 chargeback szakértőként főbb feladataid:

  • Pénzügyi szolgáltatóktól beérkező chargeback ügyek kezelése a teljes folyamatra: kapcsolattartás a társaság elfogadóhelyeivel,  chargeback jogosságának / feltételeinek elemzése, döntés a chargeback elfogadásáról vagy elutasításáról a nemzetközi kártyatársaságok által előírt szabályok alapján
  • Kártyatársasági szabályok naprakész ismerete, változások nyomon követése
  • Kapcsolattartás társterületekkel: reklamációkezelés, könyvelés
  • Adminisztrációs feladatok

 AML szakértőként főbb feladataid:

  • pénzmosási szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata;
  • pénzmosási bejelentések előkészítése és megtétele a NAV (FIU) felé;
  • NAV pénzmosás megelőzési tevékenységével kapcsolatos megkereséseinek megválaszolása;
  • üzleti területek részére önálló tanácsadás, ügyfélazonosítás, befogadás, kockázatok értékelése tekintetében;
  • a Társaság folyamatai jogszabályi megfelelésből fakadó AML kockázatainak KBC módszertan szerinti felmérése, monitorozása;
  • a felsővezetés, valamint vezető testületek részére készítendő riportokban való közreműködés;
  • a KBC képzésein való részvétel, valamint a hazai compliance és pénzmosás megelőzési oktatások támogatása

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H Pénzforgalmi Szolgáltatónál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú jogi/pénzügyi szakirányú végzettség 
  • szóban és írásban egyaránt aktív, legalább társalgási szintű angol nyelvtudás
  • számítógépes felhasználói ismeretek (MS Office) 
  • erős írásbeli és szóbeli asszertív kommunikációs képesség,
  • önállóság és precizitás, analitikus képesség, rendszer - és kockázat alapú szemlélet,
  • jó problémamegoldó képesség
  • ügyfélorientáltság
  • precizitás, pontosság, határidőtudatosság

előny:

  • kiemelt előnyt jelent pénzmosás megelőzési akár piaci, akár hatósági, akár szabályozói tapasztalat
  • nemzetközi cégcsoportnál szerzett munkatapasztalat

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12615
Pozíció pontos megnevezés: chargeback&AML menedzser (részmunkaidő)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: részmunkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.05.16.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

16 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás