Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
feladatok, amik rád várnak:
- a K&H Bank és Biztosító üzletágaihoz kapcsolódó webes alkalmazások fejlesztési és tartalomszerkesztői munkafolyamatainak irányítása
- a felületeket érintő fejlesztési javaslatok megfogalmazása, gyűjtése, priorizálása - backlog menedzsment
- üzleti igények, követelmények kidolgozása, implementálása
- a különböző üzleti és szakterületi stakeholderek igényeinek integrációja a termékfejlesztési ütemtervbe, szakmai kapcsolattartás
- a termékfejlesztési projektek egyeztetése a vezető fejlesztővel, web platform lead PO-val
- termékfejlesztési dokumentumok, user storyk megírása
- fejlesztési sprintek tervezése, menedzselése, stand upokon történő részvétel
- új funkciók demozása az érintett üzleti területek felé
- az új funkciók/folyamatok tesztelésének tervezése, monitorozása
- a bank digitális transzformációjában való aktív részvétel
- éves stratégia és fejlesztési roadmap tervezése és annak kivitelezésének felügyelete
- KPI-ok proaktív meghatározása, követése, javaslattétel a célok elérésére
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- közgazdasági/IT szakirányú végzettség
- banki, biztosítói termék/IT fejlesztési tapasztalat
- online termékfejlesztés terén szerzett 1-2 éves tapasztalat, főként Business Analyst, vagy Product Owner pozícióban
- banki termékek ismerete
- értékesítési szemlélet, ugyanakkor ügyfélközpontú gondolkodásmód
- középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
- erős érdekérvényesítési, konfliktuskezelési és kommunikációs készség
- döntéshozatali képesség, magasfokú önállóság
- work item trackerek ismerete (JIRA, Confluence)
- a jelenlegi digitális technológiák és trendek erős ismerete
előny:
- scrum módszertanban, és agilis környezetben szerzett tapasztalat
- Liferay DXP ismerete
- UX/UI tervező szoftver ismerete
- Product Owner képzés elvégzése
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
11847 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
website product owner |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2024.05.15. |
vissza az állás listára
7 hasonló állás: Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment
Összes állás