András, asszisztens:

Összetartó kollégák, barátságos hangulat, támogató környezet. Itt a csapatmunka tényleg azt jelenti, hogy együtt, egymást segítve dolgozunk, ahol mindenki beleteszi a feladatba a saját tudását. Jó érzéssel megyek be reggelente.

ügyféladat szakértő

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

  • a pénzmosás megelőzési törvény illetve kapcsolódó jogi normák alapján magas kockázatúnak minősülő ügyfelek befogadásával kapcsolatos ügyfél-átvilágítási vizsgálat végzése döntés előkészítésre, az ezzel kapcsolatos nyilvántartások naprakész vezetése
  • a feladatokhoz kapcsolódó adatbázisok, nyilvántartások ismerete, kezelése, naprakész vezetése
  • ügyfél-befogadási dokumentációk (okmányok, nyilatkozatok, adatlapok) jogszabályi megfelelésének vizsgálata
  • a Bank központi és hálózati területei részére a vonatkozó szabályok alkalmazásával kapcsolatos konzultációs igények megválaszolása, ügyfél azonosítási folyamatok szakmai támogatása és tanácsadás
  • projektekben a terület képviselete
  • pénzmosási szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata:
    • a Pénzmosási törvénynek való megfelelés biztosítása
  • változások bevezetése során:
    • megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével; automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának kialakítása és nyomon követése
    • üzleti követelmények megfogalmazása és specifikációk elkészítése
    • közreműködés az új alkalmazás / funkció üzleti tesztelésében
    • kommunikáció (tervezés, külső-belső tájékoztatás lebonyolítása

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • középfokú végzettség 
  • 1-2 éves lakossági banki tapasztalat
  • magas szintű számítástechnikai felhasználói ismeretek
  • adatgyűjtésben, értékelésben és felhasználásban szerzett gyakorlat
  • középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • jó munkaszervezés és időbeosztás

előny:

  • felsőfokú végzettség

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12642
Pozíció pontos megnevezés: ügyféladat szakértő
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

13 hasonló állás: Stratégia / Üzleti elemzés / Projekt menedzsment

Összes állás