állásajánlatok

  •  

alm manager - k&h payment services ltd. / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

K&H Payment Services Ltd., a major payment service provider focused on card acquiring services announces the following positiontasks: manage liquidity of settlement and operational accounts of the company for all relevant currencies, design and operate an effective short- and long-term FX hedging strategy for all relevant currencies, prepare analysis and modelling of relevant positions for 3-year time horizon, design and operate an effective ALM reporting scheme, prepare internal instructions for ALM processes, provide professional support and input to product development, pricing and performance reporting , contribution to projects and developments (e.g. introduction of new settlement currencies), work in an agile environment and continuously review the business needs and technological trends, and identify opportunities, innovations and risks, consult with KBC intragroup customers and technical departments a roadmap and drive technology evolution through architecture change management,

kapcsolattartó asszisztens/ kkv szegmens / 1036 Budapest, Bécsi út 57-59.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,, szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció,, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében,, egyéb adminisztratív feladatok ellátása,, folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal,, helyettesítési feladatok ellátása., Munkavégzés helye: 1036 Budapest, Bécsi út 57-59.,

kapcsolattartó asszisztens (kkv szegmens) – debrecen / 4024 Debrecen, Piac utca 52.

Feladatok, amik Rád várnak: számlavezetéshez kapcsolódó dokumentáció kezelése, ill. a problémák megoldásának koorodinálása,, ügyfél akvizícióhoz szükséges információk beszerzése, rendszerezése,, hitelezéshez kapcsolódó előszűrések, lekérdezések, információk előállítása,, hitelezési folyamatban szereplő pénzügyi adatok előkészítése döntéshozatalhoz,, szerződések, szerződésmódosítások előkészítése,, napi monitoring feladatok, kimutatások készítése,, az ügyfélkapcsolati menedzserek portfoliójába tartozó ügyfelekre vonatkozó - fióki feladatkörbe tartozó - adminisztratív teendők ellátása, intézkedés és kommunikáció az illetékes fiókkal,, a beérkező ügyféligények becsatornázása az illetékes kollégához /ügyfélkapcsolati menedzserhez /szervezeti egységhez /illetékes fiókhoz,, ügyfélpanaszok rögzítése, kezelésük elindítása, problémakezelés és a reklamációs ügyek kezelése,, kapcsolattartás a társterületekkel., Munkavégzés helye: 4024 Debrecen, Piac utca 52.

khpsz - implementációs menedzser (bankkártya elfogadás) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. az alábbi pozíciót hirdeti meg főbb feladatok: Társaság által folytatott projektekben és termékek bevezetésében aktív részvétel, üzleti igények összegyűjtésének koordinálása és megfogalmazása angolul, ennek érdekében együttműködést biztosít a Társaság minden területének munkatársával a szakmai kérdések, igények megvitatása céljából, termékek és szolgáltatások bevezetése/kivezetése kapcsán előterjesztési anyagok elkészítése angolul, projektek vezetése, az abban résztvevő kollégák munkájának koordinálása, a projekttervben meghatározott feladatok végrehajtásának irányítása, projekt előrehaladási jelentések készítése, vagy amennyiben külön projekt menedzser kerül kijelölésre, közreműködés a fentiekben, változás bejelentési és szerződés-módosítási kérelmek összeállításához segítségnyújtás, különös tekintettel a változások pénzügyi vonatkozásaira., a bevezetés elött álló változások tesztelése és a bevezetési folyamat előkészítése, a kapcsolatos eljárásrendek kialakításának támogatása, a Társaság belső folyamatainak folyamatos átvilágítása a hatékonyság növelés céljából, javaslat készítés, megvalósítás nyomon követése, termékek, szolgáltatások teljes életciklusának menedzselése, ezek fejlesztése, javítása, kivezetése, kártyatársasági és más, vonatkozó jogszabályi környezetnek való megfeleltetése, ezek koordinálása más területekkel., a Társaság más termék-, projekt- és folyamatmenedzsereivel és business architect kollégáival kapcsolattartás; tapasztalatok, ismeretek megosztása divízión és Társaságon belül,

khpsz - szenior folyamatmenedzser (bankkártya elfogadás) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. az alábbi pozíciót hirdeti meg főbb feladatok: a kártyaelfogadás üzletághoz kapcsolódó új folyamatok tervezése és meglévők karbantartása, meglevő folyamatok modellezése, dokumentálása és elemzése (AS-IS, azaz jelenlegi állapot felvázolása), együttműködés a társterületekkel az ideális folyamatok kialakítására az ügyfél elégedettség növelésének érdekében (pl. átfutási idő) és/ vagy költséghatékonyság céljából, egyértelműen definiált és megalapozott folyamatjavítási előterjesztések készítése (a TO BE, azaz a kívánt állapot felvázolása), dokumentációja és modellezése, valamint azok véleményeztetése és szükség szerint elfogadtatása; valamint tesztelése, a Társaság belső és külső folyamataiban esetlegesen rejlő kockázatok feltárása a jogszabályi - és KBC Csoport előírások figyelembevételével, folyamatok teljesítményének figyelése, fejlesztési/javítási lehetőségek feltárása és egyeztetése az érintett területekkel, megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata termékmenedzserek, alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével, automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának kialakítása és nyomon követése, mérési pontok (KPI-k, azaz kulcs teljesítménymutatók) definiálása és bevezetése, folyamatok összevetése belső és külső benchmarkokkal, felhasználók irányítása és támogatása, projektekben való részvétel,

nagyvállalati kapcsolattartó asszisztens / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;, szerződések elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása;, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása;, kommunikáció és kapcsolattartás az ügyfelekkel;, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében;, egyéb adminisztratív feladatok ellátása;, folyamatos együttműködés a Kapcsolattartói és Hitelelemzői csapattal;, helyettesítési feladatok ellátása.,

nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása,, a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása,, a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása,, döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása,, hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése,, banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése,, csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése,, adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása,, aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés.,

solution architect – k&h payment services ltd. / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

K&H Payment Services Ltd. announces the following position about the position: Come and develop the area of payment card acceptance with us. We are looking for a colleague to join our agile team for the position of Solution Architect with a focus on payment card acceptance. This is a very dynamic and progressive area in which KBC Group invest significantly and thus offers a great opportunity for your application. In addition to several important innovative and technological projects, we are also working on new services within the entire KBC group in various European countries. tasks: Be responsible for dedicated part of technical architecture of acquiring products across KBC Group., Work in an Agile environment and continuously review the business needs and technological trends, and identify opportunities, innovations and risks., Consult with KBC intragroup customers, Product owners and technical departments a roadmap and drive technology evolution through architecture change management., Participate on implementation of requirements and supervise solutions are delivered in compliance with target architecture.,

strukturált és projektfinanszírozási elemző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

Feladatok, amik Rád várnak: a Strukturált- és projektfinanszírozási osztály és az Ingatlanfinanszírozási osztály munkájának napi szintű támogatása hitel- és kockázatelemzési, valamint modellezési feladatok során,, folyamatos kapcsolattartás és koordináció, a gazdasági környezetre, ügyfelekre, versenytársakra vonatkozó információk gyűjtése, valamint megosztása,, részvétel hitelezéshez kapcsolódó döntés előkészítési és döntéssel összefüggő feladatok ellátásában,, az előterjesztés pénzügyi és működési elemzés részének elkészítése,, ügyféltárgyalásokon való részvétel a (szenior) projektfinanszírozási menedzserekkel közösen,, éves és ad-hoc hitel monitoring tevékenység elvégzése.,

szenior ügyfél kapcsolattartó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása,, a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása,, a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása,, döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása,, hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése,, banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése,, csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése,, adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása,, aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés.,