állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

banki tanácsadó (kkv) - kiskunhalas / 6400 Kiskunhalas, Sétáló utca 1.

Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,

banki tanácsadó (kkv) - szeged / 6720 Szeged, Széchenyi tér 9.

Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,

banki tanácsadó (kkv) - szolnok / 5000 Szolnok, Kossuth Lajos utca 18.

Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,

banki ügyintéző (készpénzkezelés) / 6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 9/a.

Hogyan fog telni egy napod? pontosan intézed a pénztári ki- és befizetéseket, napról-napra biztosítod az ügyfélpont pénzforgalmának folyamatos stabilitását, szívesen támogatod ügyfeleinket az ő igényeiknek megfelelő banki termék felajánlásával, bemutatásával, precízen megoldod a felmerülő problémákat, szemelőtt tartva az ügyfeleink elégedettségét, miután megtanultad korszerű rendszereink használatát, gondosan rögzíted a lényeges adatokat, alkalmazkodva az ügyfélforgalomhoz, gyorsan és hatékonyan intézed a rövid ügyleteket, mint a számlanyitás, hitelkártya megrendelés, vagy az információadás,

befektetési szolgáltatások munkatárs – értékpapír back office (kölcsönzött munkaviszony) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre. feladatok, amik rád várnak: értékpapír ügyletek teljes körű elszámolása a hazai és nemzetközi piacokon, ügyfelekkel, elszámolási partnerekkel való kapcsolattartás, riportok, jelentések készítése,

business architect – pénzügyi piaci és értékpapír szolgáltatások / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: stratégiai tervezés: részt veszel a bank pénzügyi piaci és értékpapír szolgáltatások stratégiájának kidolgozásában és biztosítod, hogy az informatikai infrastruktúra és a folyamatok összhangban legyenek a célokkal, üzleti architektúra modellezése: tervezed és dokumentálod az üzleti folyamatokat, azok kapcsolatait és a szereplők folyamatos együttműködését, adatmodellezés: az üzleti adatokat elemzed és modellezed, kijelölve az adatok tárolásának és kezelésének legjobb módjait, kommunikáció: összekötő szerepet töltesz be az üzleti és technológiai csapatok között, segítve a hatékony kommunikációt és a közös célok elérését, rendszerintegráció: a vállalati rendszereket tervezed és felügyeled, beleértve a hardveres és szoftveres komponenseket is, projektek: tervezed a terület projekt portfolióját és nyomon követed az implementációt,

chargeback&aml menedzser (részmunkaidő) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület

A belga KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt., és csehországi leányvállalata, a Československá obchodní banka, a. s. (“CSOB”) úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven működik, teljeskörű, megbízható innovatív bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít kereskedők és szolgáltatást nyújtók számára, legyen szó fizikai POS terminálról, online fizetésről, vagy felügyelet nélküli fizetési megoldásokról. Chargeback & AML szakértő pozícióba keressük munkatársunkat részmunkaidőben!  chargeback szakértőként főbb feladataid: Pénzügyi szolgáltatóktól beérkező chargeback ügyek kezelése a teljes folyamatra: kapcsolattartás a társaság elfogadóhelyeivel,  chargeback jogosságának / feltételeinek elemzése, döntés a chargeback elfogadásáról vagy elutasításáról a nemzetközi kártyatársaságok által előírt szabályok alapján, Kártyatársasági szabályok naprakész ismerete, változások nyomon követése, Kapcsolattartás társterületekkel: reklamációkezelés, könyvelés, Adminisztrációs feladatok ,  AML szakértőként főbb feladataid: pénzmosási szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata;, pénzmosási bejelentések előkészítése és megtétele a NAV (FIU) felé;, NAV pénzmosás megelőzési tevékenységével kapcsolatos megkereséseinek megválaszolása;, üzleti területek részére önálló tanácsadás, ügyfélazonosítás, befogadás, kockázatok értékelése tekintetében;, a Társaság folyamatai jogszabályi megfelelésből fakadó AML kockázatainak KBC módszertan szerinti felmérése, monitorozása;, a felsővezetés, valamint vezető testületek részére készítendő riportokban való közreműködés;, a KBC képzésein való részvétel, valamint a hazai compliance és pénzmosás megelőzési oktatások támogatása,

chargeback specialista (fraud menedzser) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: kártyabirtokosi reklamációk ügyintézése a kártyatársasági szabályok szerint (Chargeback, Compliance, Arbitration), a társbankoktól beérkező ATM tranzakciókkal kapcsolatos reklamációk kivizsgálása, megválaszolása a kártyatársasági előírásoknak megfelelően, kulcsfontosságú mérőszámok (KPI) nyomonkövetése, célok elérése,

cloud engineer (ms azure) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

cobol fejlesztő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Cobol fejlesztőként az alábbi feladataid lesznek: Biztosításokkal kapcsolatos fejlesztési feladatok ellátása, Együttműködés a rendszerszervezőkkel és az üzleti elemzőkkel., A fejlesztések fejlesztői tesztjének végrehajtása, Dokumentációk elkészítése, átadása üzemeltetéshez, Napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, A fent megnevezett feladatok pontos és határidőre történő elvégzése,

data scientist / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

What does this job entail? In the wise words of our Group CEO: ‘Data is the new electricity.’ In line with the Group strategy, K&H wants to be the reference in the financial sector for all matters relating to data analytics and AI on the Hungarian market. We want to be a data-driven organisation and we are successfully making progress in that direction. As a member of the Data Science team, you’re at the heart of our strategy and together, we will develop artificial intelligence and machine learning solutions that transform our business and make sure they are used correctly to deliver business impact. What do we expect from you? You develop AI/ML solutions and in order to roll them out successfully, you work closely with your colleagues in business and IT., You stay up to date with data science and AI, help to strengthen the foundations within the team in the areas of knowledge and technology and promote data-driven culture throughout the organization.,

devops automation engineer (mah) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

devops/cloud engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

devops/cloud engineer (a) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

digitális termékfejlesztés business analyst (pénzforgalmi szolgáltatások) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A pénzforgalmi szolgáltatások üzletfejlesztési terület digitális termékfejlesztési részlege mindennapi feladatainak támogatására keresünk business analyst kollégát. Ha már van e téren tapasztalatod, vagy termékfejlesztési, business analyst háttérrel szeretnél a digitalizáció egyik kulcs területén - számlavezetés, átutalások, kártya tranzakciók - tovább fejlődni, akkor nálunk a helyed! feladatok, amik rád várnak: a pénzforgalmi szolgáltatások digitális folyamataival kapcsolatos fejlesztések üzleti előkészítése, a megvalósítás támogatása, a pénzforgalmi szolgáltatásokat érintő jogszabály változások követése, ezek lefordítása üzleti követelményekké, üzleti folyamatok kialakítása, működtetése, szabályozási feladatai, a pénzforgalmi szolgáltatások főosztály szakterületeivel való intenzív együttműködés, banki társterületekkel való egyeztetések (szegmens marketing, IT, digitális csatornák, jogi és kockázati területek),

életbiztosítási kárügyintéző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Főbb feladataid az alábbiak lesznek: Bejelentett egyéni- és csoportos személybiztosítási szolgáltatási igények rögzítése a biztosító nyilvántartó rendszerében;, Kárigények elbírálása és döntés meghozatala a szabályzataink figyelembevételével, határidők betartása mellett;, Ellenőrzési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése;, Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az orvosszakértőkkel, ügyfelekekkel, társterületekkel;, Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentumok beszerzése az ügyfelektől (szóban és írásban egyaránt).,

endpoint system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.   

értékpapír back office munkatárs / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10. H. épület

Építsd a karriered a Patria Finance Magyarországi Fióktelepénél! Kiszámítható perspektívát nyújtunk, folyamatos fejlődést biztosítunk és a digitális újítások mellett összetartó közösséggel, inspiráló környezettel várunk.Missziónk, hogy „A folyamatos innovációt kiváló ügyfélélménnyé alakítsuk át”, ehhez keressük a legalkalmasabb csapattagokat! Mi lesz a feladatod? Több ezer ügyfelünk használja szolgáltatásainkat nap, mint nap, Te nyújthatod ehhez a háttértámogatást és elszámolási biztonságot, A csapat kezeli a működésünkhöz kulcsfontosságú likviditásunkat, így Te is segíthetsz stabil, kiszámítható és hatékony működést biztosítani a cég számára, A legfontosabb szabályozói riportok elkészítésében, felülvizsgálatában és az ezekkel kapcsolatos egyeztetésekben is fontos szerepet játszhatsz, Az ügyfeleink befektetéseit érintő összes társasági eseményt kezelheted, hogy a portfóliók naprakészek lehessenek, Aktívan részt vehetsz alapkezelőkkel, a KELER-rel és más üzleti partnerekkel történő kapcsolattartásban,

folyamat automatizációs product owner / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Bankcsoport elkötelezett a gyors üzleti folyamatautomatizálási eszközök használatában - mint pl. UiPath RPA, PowerAutomate vagy SharePoint Nintex workflow - annak érdekében, hogy hatékonyságot és ügyfél/munkatársi elégedettséget növeljen. A K&H Bank Zrt. éppen ezért létrehozott egy Kompetencia Központot, mely támogatja ezen eszközök gyors üzleti megvalósítását, és elősegíti az új munkamódszerek hatékony elsajátítását. A Kompetencia központ dinamikus és lelkes csapatát most egy folyamat automatizációs PO kollégával bővítjük.   várunk, ha... nyitott vagy a legújabb technológiákra és az agilis módszertan elsajátítására, a változásokat irányítani, nem pedig csak követni szereted, szeretsz kreatívan gondolkodni, kezdeményező vagy és jól kommunikálsz, kimozdulnál a komfortzónádból, ugyanakkor vonz egy belga nagybank biztonsága, mi mindenben tudod magad kipróbálni? folyamatautomatizációs eszközök (M365 Power Automate, SharePoint nintex workflow, UiPath szoftverrobot) megismerése, implementálása és terjesztése a bankcsoporton belül (szoros együttműködésben a KBC anyavállalat területeivel), üzleti értékteremtés biztosítása szorosan együtt dolgozva az üzleti területekkel és IT fejlesztőkkel, üzleti igények értelmezése, 2 hetes sprintekben megvalósítható „story”-ra bontása , scrum fejlesztő csapatok munkájának megtervezése, priorizálása és napi szintű nyomonkövetése, amit kínálunk: olyan automatizációs, digitalizációs eszközök használatának elsajátítását, melyek egész Európában úttörőek, kiemelt egyéni szerepet a bank hatékonyságát növelő digitalizációs törekvésekben, ahol nem csak egy kis csavar leszel egy nagy gépezetben, kezdeményező, pörgős és befogadó csapatot, akik alig várják, hogy új kollégával bővüljenek,

folyamatmenedzser - ügyféladatmenedzsment területre / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Folyamatmenedzsment alapelvek, valamint gyakorlati alkalmazásuk képviselete és érvényesítése az Ügyféladat menedzsmenthez és a lakossági üzletághoz tartozó folyamatokban, az üzleti igények meghatározáskor, a fejlesztésekben, valamint az egyes projektek előkészítési és kivitelezési fázisaiban (projektvezetés, üzleti területek koordinációja, folyamatbeli változások bevezetése). részvétel az új folyamatok tervezésében, illetve üzleti igényeinek megfogalmazásában, részvétel az ügyféladat menedzsmentet és lakossági üzletágat érintő projektekben, megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata termékmenedzserek, alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével, automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának kialakítása és nyomonkövetése, valamint közreműködés az új folyamat üzleti tesztelésében, termékekkel és folyamatokkal kapcsolatos kommunikáció tervezése, külső-belső tájékoztatás lebonyolítása, felhasználók irányítása és támogatása,