állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

gdpr szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Olyan tehetséges kollégát keresünk, akivel együtt folyamatosan biztosíthatjuk adatvezérelt világunk alapjait,  hiszen mindennapi munkánk egyik legfontosabb tartópillére a jogszerű adatkezelés. Téged várunk a jó hangulatú, összetartó csapatunkba, ha otthon érzed magad az adatkezelés világában, szívesen követed a jogszabályok változásait, képes vagy megtalálni az ehhez tartozó újszerű és kreatív megoldásokat, van már tapasztalod a consent témában, átlátod a komplex rendszereket, otthonosan mozogsz a projektszerű működésben és képes vagy a jogi lehetőségeket üzleti gondolkodás mentén a kitűzött célok elérésének szolgálatába állítani. a Lead Management csapat tagjaként, kiemelt szereped lesz abban, hogy az adatvezérelt lead management zavartalan működésének érdekében a jogi- és compliance területekkel együttműködve finomhangold a meglévő, illetve kialakítsd a jövőben szükséges jogszerű adatkezelési struktúrát, a Te kezedben lesz a teljes meglévő Consent stratégia finomhangolása és működtetése, melynek támogatnia kell az üzleti célok elérését. Te leszel a kapocs az  üzleti  és a jog/compliance területek között és Te biztosítod azt a megoldást, amely a megfelelő jogalap alkalmazásával támogatni tudja az üzleti törekvéseket., a Te feladatod lesz a kialakított consent struktúra karbantartása és Te koordinálod a változó jogi- és üzleti környezetre válaszoló újításokat az adott igénytől (legyen az üzleti vagy compliance) kezdve a folyamat kialakításon és a szövegíráson át a szabályozói környezetbe illesztésen és technikai rendszerekben való implementálásig, összefogva az érintett területek szereplőit, Te gondoskodsz arról, hogy a szervezetben az ügyfélponti ügyintézőktől a központi vezetőkig, mindenki birtokában legyen az aktuális consent struktúra ismeretének.  ,

gépjármű kárügyintéző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

 bejelentett károk nyilvántartásba vétele, biztosítási fedezet ellenőrzése, kártartalék megképzése, módosítása, , hiányzó információk, dokumentációk beszerzése, beérkező dokumentumok feldolgozása, kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel, más biztosítótársaságokkal és kárrendezési megbízottal, kárszakértői anyagok feldolgozása, döntés a jogalap és a felelősség kérdésében,, kárigények elbírálása és utalványozása, , saját hatáskör feletti kárelbírálási, utalványozási döntések előkészítése.,

helyi működési kockázatkezelő (lorm) – speciális pénzügyi szolgáltatások és pénzügyi piacok / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A LORM kulcs szerepet tölt be a működési és reputációs kockázatok kezelésében (elsődleges védelmi vonal - 1 LoD), támogatja az adott folyamat működési kockázatainak kezeléséért felelős vezetőt, jelen esetben a speciális pénzügyi szolgáltatások és pénzügyi piacok folyamatai kapcsán. Főbb feladatok: a működési kockázatkezeléssel kapcsolatos feladatok koordinálása, ezen kockázatok felismerése, értékelése, kezelése, illetve csökkentése a fenti folyamatok tekintetében, ehhez kapcsolódóan kommunikáció más – működési kockázatok kezelésében részt vevő - szervezeti egységekkel és szakterületekkel, a működési kockázatkezelés megfelelő szintjének biztosítása, különös tekintettel az end-to-end folyamatot érintő üzleti döntések kockázataira és a kockázati döntésekre (kockázat elfogadás, akció tervek stb); illetve az alkalmazott kontroll megoldások (dizájn) megfelelőségére és hatékony érvényesülésére, biztosítja a működési és reputációs kockázatok konzisztens kezelését az end-to-end folyamat egészében, a kockázatkezelés minőségének és hatékonyságának folyamatos vizsgálata, javító intézkedések kezdeményezése és azok teljesülésének nyomon követése, a munkatársak kockázattudásának növelése érdekében támogatást és tréninget nyújt a folyamat résztvevőinek, felelős a kockázati adatok megfelelő minőségéért beleértve a kockázati alkalmazások adatait,

hitelkockázati tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak:  KBC kockázati sztenderdek lokális implementálásának kialakítása és kontrollja 2. védelmi vonalból;  a Bank hitelezési kockázatának portfolió szintű felügyelete, elemzése és riportálása;, termékbizottsági anyagok véleményezése, a Bank és leányvállalatai tekintetében a Kockázati Étvágynak megfelelő növekedés kontrollja;, a Bank tőkekalkulációs rendszerével kapcsolatos fejlesztési igények megfogalmazása, annak érdekében, hogy a jogszabályi előírások mindenkor teljesüljenek;, a tőkekalkulációs rendszerhez kapcsolódó alkalmazások, adatbázisok, fejlesztési igények megfogalmazása, a fejlesztések nyomon követése és tesztelése;, tőkekalkulációs rendszer fejlesztési igényeinek az anyavállalattal történő egyeztetése, a megfelelő bizottságon való képviselete, a fejlesztések nyomon követése és tesztelése;, a hitelkockázatra számított tőkeszükséglet számításának segítése, a tőkeriport előállításának támogatása, az adatküldésben szisztematikus ellenőrző lekérdezések végzése;, a Bank, MNB, és egyéb külső felügyeleti szervek részére a hitelportfolióról készülő jelentések, riportok támogatása;, projektekben való részvétel (például Basel IV.);, a Bankcsoport tulajdonosi, vezetői és külső adatszolgáltatási, elemzési, döntés előkészítési feladatok elvégzése, adatminőségi hibák felderítése a hitelezési veszteségek elkerülése és csökkentése érdekében.,

innovation project manager / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: a K&H Bank által indított innovációs projektek vezetése, szoros együttműködés a megrendelő területtel, üzleti/belső workshopok és fókuszcsoportos interjúk szervezése, facilitálása, ezen workshopok szükségességének felismerése, megbeszélések szervezése, facilitálása, utókövetések elvégzése, teljeskörű stakeholder management, projekt feladatok tervezése, nyomonkövetése, eszkalációk kezelése, erőforrásmenedzsment, projekt kockázat elemzése, akciótervek kidolgozása, riportolás a K&H projektmenedzsment folyamatok sztenderdjei szerint, koordináció a tesztelési csapattal, Projekt Steering Committee-re döntéselőkészítő anyagok összeállítása, a megbeszélés vezetése, emlékeztetők készítése, változáskezelés, együttműködés a szolgáltatókkal és a szállítókkal, szakmai együttműködés a feladatkörben érintett IT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel., a projekt munkájának folyamatos áttekintése, különös tekintettel az időarányos teljesítésre, a szükséges intézkedések megtétele a feladatok határidőre való teljesítése érdekében,

intézményi garancia kontroller / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

intézményi garantőrök készfizető kezességvállalási kérelmek, módosítások/prolongációk igénylések összeállítása, dokumentumkezelés, a kérelmek készítéséhez használt adatok szakmai kontrollja,, szerződésekhez kapcsolódó intézményi garanciadíj fizetésére vonatkozó számlák fogadása, ellenőrzése, utalványozása, intézményi garantőröktől érkező értesítések, tájékoztatások, megkeresések fogadása, előzetes engedélykérések kezelése, intézményi garanciával fedezett ügyletek folyamatos monitorolása (éves, féléves, negyedéves monitoring jelentések elkészítése), az intézményi garancia ügyletek kezeléséhez szükséges külső és belső rendszerek használata, kezelése,

it erőforrás-gazdálkodás szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

az erőforrások tervezésével, allokációjával, hatékonyság mérésével kapcsolatos feladatok ellátása: közreműködés erőforrás tervezésben, EPM, JIRA felhasználói támogatás, timesheet rendszerrel kapcsolatos belső támogatási feladatok, együttműködés az erőforrásgazdákkal, az ICT funkcionális vezetőivel, az IT gazdálkodással kapcsolatos jelentéskészítési feladatok ellátása, a kapcsolódó folyamatok felügyelete, koordinációja, adminisztrációja, oktatások tartása, kapcsolattartás a KBC, valamint K&H Bankcsoport partnerterületeivel, külső és belső jelentések, vezetői prezentációk előállítása,

it operátor / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

a banki folyamatokat kiszolgáló rendszerek, feldolgozások napi futtatása  , a rendszerek működésének folyamatos ellenőrzése , üzemeltetési hibák elhárítása , nyomon követése, riportolása , kapcsolattartás külső beszállítókkal  , kapcsolattartás üzleti területekkel és IT társterületekkel , üzemeltetési változások nyomon követése, adminisztrációja, műszakvezető által kiadott eseti feladatok végrehajtása , részvétel új rendszerek bevezetésében,

java üzemeltetési szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A bank rendszereihez, illetve rendszerintegrációs feladataihoz kapcsolódó üzemeltetői feladatok elvégzése, Csapatban változatos üzemeltetői feladatok ellátása, A támogatott rendszerekkel kapcsolatos informatikai szakismeretek naprakészen tartása, Napi tevékenységből eredő ad-hoc problémák elhárítása, a felmerülő problémák hosszútávú megszüntetése,

junior alkalmazás üzemeltető rendszergazda (unix) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

napi üzemeltetéshez szükséges feladatok ellátása, hibajegyek kezelése , rendszer monitorozása, monitorozó automatikák riasztásainak fogadása , részvétel a felmerülő problémák okának kiderítésében , rendszeres mentések felügyelete, karbantartása , élesítések, telepítések elvégzése, a rendszerek elérhetőségének és működésének biztosítása a vállalt SLA-nak megfelelően, kapcsolattartás a társterületekkel, a vállalat belső szabályainak ismerete és betartatása, a zökkenőmentes működés biztosítása, aktív részvétel az új megoldások és folyamatok bevezetésében, csapatmunka elősegítése és támogatása, automatizáció Bash és Ansible scriptekkel,

junior eszköz szakértő (lízing üzletág) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: finanszírozott eszközök értékelése a futamidő előtt, közben és utána, irodában (desktop valuation) vagy a terepen (physical review), szükség szerint az ügyfél telephelyén az ország bármely részén,, értékelés alapján javaslattétel a konstrukcióra, a teljes életgörbe megtervezése,, visszavett vagyontárgyak értékesítésének elősegítése és adminisztrációja,, projekt jellegű feladatokban való aktív részvétel,, az egyes eszköz kategóriákban jellemző technológiai és piaci trendek nyomonkövetése, a tudás megosztása a csapaton belül,, aktív kapcsolattartás a társosztályokkal, a Bank társterületeivel, ügyfelekkel és a szállítók (eszköz eladók) képviselőivel.,

junior internal auditor - markets / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

We are committed doing our job while we are a part of a group in the financial sector specialized for Banking.In this role you will perform risk based audit assignments in order to identify potential control deficiencies and make recommendations to mitigate related risks. As an Internal Auditor your main responsibilities will include: perform audit assignments according to the yearly audit plan, execute risk-based audit work programs for evaluating the adequacy and effectiveness of internal control systems, identify, analyze, evaluate and record information to achieve the audit’s objectives, plan and perform customized audit testing of key controls, ensure that audit work is adequately documented in electronic work papers, review and discuss audit observations with responsible process owners and managers at all level within the company, carry out ad-hoc assignments and support periodic reports for the Internal Audit activities, record discrepancies and provide follow-up or remedial actions agreed upon with management,

junior security system engineer (iam) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria.

junior üzletági kontroller / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

rendszeres és eseti jellegű feladatok banki kontrollertől elvárt, magas szinten való elvégzése, hatósági adatszolgáltatás támogatása, saját adatelemzések alapján a felsővezetői, üzletági és üzleti rendszeres és ad-hoc elemzések elkészítése, saját elemzések alapján a Bank rendszeres üzleti riportjaira vonatkozó riportolási koncepció karbantartása, új riportok integrálása az üzleti intelligencia rendszerbe,

junior üzleti intelligencia szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A szakterület feladatai: biztosítja a Bankcsoport rendelkezésre álló adatvagyon kihasználását, projektekben vesz részt, biztosítja, hogy a projektek során keletkező információk a közös adatvagyon részei legyenek, támogatja a Bank különböző területeit az adatvagyon használatában (Marketing, Kontrolling, Kockázatkezelés, Jelentésszolgálat, stb), felügyeli az integritását, adatvagyon-kezelést és adatminőségét, biztosítja a sztenderd definíciók szerinti “One Language” elvet,

k&h karrierstart! program / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

mindjárt diplomázol, vagy épp végeztél? keresed a helyet, ahol lehetőséged nyílik rálátni egy nagyvállalat működésére? , 1 év alatt több üzleti területen is kipróbálhatod magad?   , tovább fejlesztheted kapcsolati hálódat? , elkezdheted karrieredet építeni egy támogató környezetben? , a K&H karrierstart! programot neked találtuk ki, ha gazdasági, pénzügyi végzettséged van, amit kamatoztatni szeretnél , tele vagy ötletekkel, amiket meg is valósíthatsz , céljaid vannak, és sikerre vágysz egy változásokkal teli környezetben , a gondolataidat angolul is tudod képviselni a felsővezetés előtt , programunkat 2006-ban indítottuk először útnak, idén szeptemberben induljon veled!

kiemelt károk szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok:   ·      személyi sérüléses kártérítési igények teljes körű kezelése, elbírálása, közreműködés a személyi sérüléses nemzetközi károk rendezésében, ·        nem kellően megalapozott kárigények vizsgálata, · a társasági álláspont peren kívüli képviselete, és kapcsolattartás az ügyfelekkel, jogi képviselőikkel és a hatóságokkal, ·  társaságon belüli együttműködés, különösen a jogi és szakértői területekkel.

kiemelt privát banki tanácsadó / szombathely és környéke / Szombathely és környéke

Privát bankárként a következők lesznek a feladataid: a kiemelt ügyfélkör teljeskörű, kifogástalan színvonalon történő kiszolgálása, a törvényi és banki előírásokkal összhangban, termékekkel és tranzakciókkal kapcsolatos információk biztosítása a kiemelt ügyfelek számára, belső- és külső ügyfélakvizíció, ügyfélmegbízások teljesítése,

kkv hitelkockázat elemző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KKV hitelkockázat elemzőként a következők lesznek a feladataid: KKV hitelkérelmek gyors, szakszerű elbírálása, véleményezése, kapcsolattartás a hitelezési folyamatban résztvevőkkel, részvétel a monitoring rendszer üzemeltetésében, részvétel a hitelezési folyamatok optimalizálását célzó projektekben,

kockázatkezelési kontroller (részmunkaidő) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok: A munkakör fő célja, hogy a működési kockázatok kontrollja érdekében a K&H Bankcsoportban és a K&H Biztosítónál támogasd és ellenőrizd az önértékelések állapotát, a kapcsolódó akciótervek leszállítását, a működési kockázati veszteségek gyűjtési folyamatait.  Ezen belül: segítséget nyújts új eszközök tesztelésében és adatbázisának ősfeltöltésében, , projekt jellegű feladatok mellett projektasszisztensi feladatokat láss el, , proaktív tanácsadást nyújts a szakterületek részére a működési kockázatok kezelése és monitorozása érdekében, , működési kockázati riportokat készíts a bankcsoport és biztosító vezetése számára, , kapcsolatot tarts és adatot szolgáltass a felügyelet és az anyavállalat felé, , részmunkaidős lehetőséggel: napi 4 óra/heti 20 óra munkavégzés.,