Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

befektetési szolgáltatások munkatárs - értékpapír back office

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

feladatok, amik rád várnak:

  • értékpapír forgalmazások, adás-vételek teljes körű elszámolása a hazai és nemzetközi piacokon
  • központi kezelésű pénzügyi intézményi, nagyvállalati ügyfelek megbízásainak végrehajtása, elszámolása, számlavezetése
  • értékpapír kibocsátások feldolgozása
  • elszámolási folyamatok nyomon követése, koordinálása
  • elszámolási folyamatok működési kockázatának minimalizálása
  • ügyfelekkel, elszámolási partnerekkel való kapcsolattartás
  • bankon belüli és kívüli riportok, jelentések készítése
  • változáskezelésben való aktív közreműködés

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • piaci szinten kiemelkedő, személyre szabható cafetéria juttatás (az alapbér 10%-a)
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • csoportos egészségbiztosítási csomag
  • 50% home office lehetőség 

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú végzettség
  • angol nyelv legalább társalgási szintű ismerete
  • MS Office alkalmazások (különösen Excel) magabiztos használata
  • felelősségtudat, megbízhatóság
  • együttműködési és kommunikációs készség
  • kezdeményezőkészség
  • rugalmasság
  • önálló munkavégzés
  • precizitás
  • proaktivitás
  • rendszerszintű, end-to-end szemlélet

előny:

  • hasonló munkakörben szerzett minimum 2-3 éves gyakorlat
  • szakirányú felsőfokú végzettség

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 14038
Pozíció pontos megnevezés: befektetési szolgáltatások munkatárs - értékpapír back office
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

14 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás