Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
A LORM kulcs szerepet tölt be a működési és reputációs kockázatok kezelésében (elsődleges védelmi vonal - 1 LoD), támogatja az adott folyamat működési kockázatainak kezeléséért felelős vezetőt, jelen esetben a speciális pénzügyi szolgáltatások és pénzügyi piacok folyamatai kapcsán.
Főbb feladatok:
- a működési kockázatkezeléssel kapcsolatos feladatok koordinálása, ezen kockázatok felismerése, értékelése, kezelése, illetve csökkentése a fenti folyamatok tekintetében
- ehhez kapcsolódóan kommunikáció más – működési kockázatok kezelésében részt vevő - szervezeti egységekkel és szakterületekkel
- a működési kockázatkezelés megfelelő szintjének biztosítása, különös tekintettel az end-to-end folyamatot érintő üzleti döntések kockázataira és a kockázati döntésekre (kockázat elfogadás, akció tervek stb); illetve az alkalmazott kontroll megoldások (dizájn) megfelelőségére és hatékony érvényesülésére
- biztosítja a működési és reputációs kockázatok konzisztens kezelését az end-to-end folyamat egészében
- a kockázatkezelés minőségének és hatékonyságának folyamatos vizsgálata, javító intézkedések kezdeményezése és azok teljesülésének nyomon követése
- a munkatársak kockázattudásának növelése érdekében támogatást és tréninget nyújt a folyamat résztvevőinek
- felelős a kockázati adatok megfelelő minőségéért beleértve a kockázati alkalmazások adatait
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- gazdasági, pénzügyi vagy jogi felsőfokú végzettség
- több éves, releváns banki tapasztalat
- kommunikációképes angol nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt
- az üzleti folyamatok és az azokban rejlő működési és megfelelőségi kockázatok átfogó, végponttól végpontig terjedő megértése
- kapcsolatteremtés (networking)
- változáskezelési képesség
- analitikus készség, precizitás
- hatékony szervezés
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
12689 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
helyi működési kockázatkezelő (LORM) – speciális pénzügyi szolgáltatások és pénzügyi piacok |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing) |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2024.06.06. |
vissza az állás listára
11 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
- junior műszaki vagyonértékelő (lízing üzletág)
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - szakmai gyakorlat – önkormányzati intézmények szakterület
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - szakmai gyakorlat – (nagy)vállalati banki hálózat - Budapest
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) - ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens)
(1193 Budapest, Üllői út 234.) - nagyvállalati kapcsolattartó asszisztens / Debrecen
(4024 Debrecen, Piac utca 52.) - szakmai gyakorlat – banki gyakornok - strukturált- és projektfinanszírozási osztály
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület) - nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó/Kecskemét
(6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 9/a.) - vállalati ügyfél kapcsolattartó
(Budapest) - vállalati ügyfél kapcsolattartó
(1119 Budapest, Fehérvári út 79.) - szenior bankkártya elfogadás és innovatív fizetési megoldás szakértő
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület) - lízing üzleti asszisztens
(1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület)
Összes állás