Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
feladatok, amik rád várnak:
- ügyletekhez kapcsolódó konfirmációk, értesítések kezelése
- piaci adatok, referenciakamatok beállítása, árfolyamok kezelése
- törzsadat és limit kezelés
- esedékességek kezelése
- számla és egyéb rekonsziliációk végrehajtása
- számla leltározási feladatok végzése
- szállítói számlák ellenőrzése, kezelése
- jutalékok, díjak kezelése
- külső, belső adatszolgáltatási, jelentéskészítési feladatok
- korrekciók és reklamációk kezelése
- együttműködés társterületekkel
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- legalább társalgási szintű angol nyelvtudás
- gazdasági/pénzügyi végzettség
- csapatjátékos hozzáállás
- önállóság
- terhelhetőség
- magabiztos számítástechnikai ismeretek
előny:
- Back Office területen szerzett tapasztalat
- treasury és értékpapír termék és elszámolási ismeretek
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
13304 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
befektetési szolgáltatások munkatárs – speciális pénzügyi adatkezelés és kontroll (kölcsönzött munkaviszony) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2024.12.22. |
vissza az állás listára
4 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Összes állás