Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

befektetési szolgáltatások munkatárs – speciális pénzügyi adatkezelés és kontroll (kölcsönzött munkaviszony)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

feladatok, amik rád várnak:

  • ügyletekhez kapcsolódó konfirmációk, értesítések kezelése
  • piaci adatok, referenciakamatok beállítása, árfolyamok kezelése
  • törzsadat és limit kezelés
  • esedékességek kezelése
  • számla és egyéb rekonsziliációk végrehajtása
  • számla leltározási feladatok végzése
  • szállítói számlák ellenőrzése, kezelése
  • jutalékok, díjak kezelése
  • külső, belső adatszolgáltatási, jelentéskészítési feladatok
  • korrekciók és reklamációk kezelése
  • együttműködés társterületekkel

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • legalább társalgási szintű angol nyelvtudás
  • gazdasági/pénzügyi végzettség
  • csapatjátékos hozzáállás
  • önállóság
  • terhelhetőség
  • magabiztos számítástechnikai ismeretek 

előny:

  • Back Office területen szerzett tapasztalat
  • treasury és értékpapír termék és elszámolási ismeretek 

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13304
Pozíció pontos megnevezés: befektetési szolgáltatások munkatárs – speciális pénzügyi adatkezelés és kontroll (kölcsönzött munkaviszony)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.12.22.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

4 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás