Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.
Te & a K&H
A K&H Bank Zrt. korai behajtás területre keres munkatársat elmaradásban lévő ügyfeleinek telefonos megkeresésére teljes munkaidőben, vagy részmunkaidőben (napi 6 óra).
feladatok, amik rád várnak:
- telefonos kapcsolatfelvétel elmaradásban lévő ügyfelekkel
- kapcsolódó adminisztráció ellátása
- a főosztályra vonatkozó, banki szabályzatokban meghatározottak maradéktalan betartása és végrehajtása
- ügyfél reklamációk kezelése, kérdéseik megválaszolása, regisztrálása és a vonatkozó bejövő hívások kezelése
- szoros együttműködés és kapcsolattartás társosztályokkal
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
juttatások:
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
amire szükséged lesz a sikerhez:
- legalább középfokú végzettség
- határozott, egyértelmű, alapos kommunikáció szóban és írásban egyaránt
- a beszélgetés irányításának képessége
- információk gyors értelmezése
- döntésképesség
- pontos, precíz munkavégzés
- stressztűrő képesség
- MS Office ismerete
- multicsatornás eszközhasználat (telefon, chat, e-mail)
- együttműködési készség
- monotonitástűrés
előny:
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- pénzügyi szolgáltatás közvetítő hatósági vizsga (MCD)
- angol nyelvtudás
munkavégzés helye:
- Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
- Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
- Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító:
|
13290 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
korai kintlévőségkezelő (teljes- vagy részmunkaidőben) |
Munkavégzés helye: |
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület |
Szakterület: |
Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció |
Munkaszerződés típusa: |
határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
részmunkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2024.12.15. |
vissza az állás listára
6 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Összes állás