Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

compliance monitoring officer

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

A belga KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt., és csehországi leányvállalata, a Československá obchodní banka, a. s. (“CSOB”) úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven működik, teljeskörű, megbízható innovatív bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít kereskedők és szolgáltatást nyújtók számára, legyen szó fizikai POS terminálról, online fizetésről, vagy felügyelet nélküli fizetési megoldásokról.
Nemzetközi együttműködés szellemében keressük kollégánkat compliance tanácsadó munkakörbe.
Feladataid:

A jogszabályoknak és belső szabályzatoknak való megfelelés elsősorban monitoring- és kontrollfunkciók ellátása révén történő biztosítása, a reputációs, valamint – a nem megfelelő működésből fakadó – pénzügyi veszteségek minimalizálásának elősegítése, továbbá a Vezető Compliance Tanácsadó munkájának támogatása. 

Tartalmi részvétel a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. Compliance funkciójához tartozó tevékenységi területekhez kapcsolódó kontrollkörnyezet kialakításában és működtetésében. Ennek keretében:

  • pénzmosás-megelőzéshez kapcsolódó tranzakcióelemzési és vizsgálati feladatok ellátása, szükséges esetében bejelentések megtétele az illetékes hatóságok felé (FIU, MNB)
  • embargós / szankciós riasztások kezelése
  • etikai és családmegelőzési, valamint összeférhetetlenséghez kapcsolódó kontrollfeladatok ellátása
  • deep dive, illetve Compliance Monitoring Program-hoz kapcsolódó ellenőrzési feladatok végzése
  • egyéb ellenőrzési és monitoring feladatok ellátása az éves Compliance cselekvési tervben foglaltak szerint
  • a pénzmosás-megelőzéshez kapcsolódó tranzakció eljárásrendek és szabályzatok naprakészen tartása
  • a Compliance terület kontroll nyilvánatartásának naprakészen tartása
  • a Vezető Compliance tanácsadó támogatása a Compliance érintettségű projektekben
  • az előzőekhez kapcsolódó adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
Compliance funkció tanácsadási és oktatási tevékenységének támogatása

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft-nél lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez 
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú, közgazdasági vagy jogi végzettség,
  • minimum 3 év releváns tapasztalat 
  • szóban és írásban egyaránt aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás,
  • kiváló gyakorlati, készségszintű Excel ismeret,
  • önállóság
  • precizitás 
  • analitikus képesség, rendszerszemlélet,
  • strukturált gondolkodás - menedzsment riportok összeállítása
  • jó problémamegoldó képesség
  • eredmény- és célorientáltság
  • erős írásbeli és szóbeli kommunikációs képesség,

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13907
Pozíció pontos megnevezés: compliance monitoring officer
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2025.06.26.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

16 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás