Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

kapcsolattartó asszisztens/ kkv szegmens (miskolc)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,

  • szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,

  • ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,

  • ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció,

  • operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében,

  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása,

  • folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal,

    helyettesítési feladatok ellátása.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • gazdasági/pénzügyi végzettség

  • pénzügyi ismeretek, banki tapasztalat

  • várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál

előny:

  • angol nyelvtudás

munkavégzés helye:

Miskolc
Állás azonosító: 13177
Pozíció pontos megnevezés: kapcsolattartó asszisztens/ kkv szegmens (Miskolc)
Munkavégzés helye: 3530 Miskolc, Széchenyi utca 88.
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.11.03.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

20 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás