Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

termék- és folyamatmenedzser (pénzügyi intézmények, letétkezelés, önkormányzatok)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • termék- és folyamatfejlesztésekhez kapcsolódó szakmai anyagok készítése (előterjesztések, belső termékutasítások, kommunikációs anyagok és terméklapok)

  • meglévő termékekkel kapcsolatos end-to-end folyamatok menedzselése, dokumentációk karbantartása, folyamatjavítási javaslatok megfogalmazása

  • meglévő folyamatokkal, kiszervezésekkel kapcsolatos dokumentációk karbantartása, folyamatjavítási javaslatok megfogalmazása

  • termékek árazásban való részvétel a értékesítésben dolgozó kollégákkal együttműködve

  • aktuális jogszabályoknak való megfelelés biztosítása

  • szoros együttműködés a termékhez kapcsolódó társosztályokkal

  • digitalizációs projektek és kezdeményezések proaktív menedzselése

  • tranzakcionális rendszer fejlesztésében való részvétel

  • termékoktatási anyagok elkészítése, az értékesítésben résztvevő kollégák tájékoztatása és szakmai támogatása

  • aktív piacfigyelés

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség

  • magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt

  • pénzügyi intézmények, correspondent banking területen (elsősorban termékoldalon) szerzett szakmai tapasztalat, piacismeret előnyt jelent

  • kiváló kommunikáció készség

  • önálló, precíz, gyors munkavégzés

  • kreativitás, kiváló problémamegoldó képesség

  • magabiztos MS Office ismeret

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13303
Pozíció pontos megnevezés: Termék- és folyamatmenedzser (pénzügyi intézmények, letétkezelés, önkormányzatok)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.12.31.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

19 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás