Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

életbiztosítási szerződés nyilvántartási munkatárs

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Szerződés nyilvántartási munkatársat keresünk életbiztosítási adminisztráció területére, határozott időre (előre láthatóan 2027.12.31-ig) az alábbi feladatok ellátására:
  • Ügyfelektől érkező módosítási igények elbírálása és a munkafolyamatok szerinti ügyintézése;
  • Biztosítási ajánlatok feldolgozása
  • Írásos kommunikáció az ügyfelekkel
  • Csoportos biztosítás szerződések kezelése
  • Információnyújtás, tájékoztatás,
  • Szükség esetén kimenő hívások bonyolítása;
  • Egyéb területekkel, társosztályokkal hatékony kapcsolattartás.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • részleges home office lehetőség (50%)

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • minimum középfokú végzettség,
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek.

előny:

  • angol nyelvtudás.
  • hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat.

 

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 14199
Pozíció pontos megnevezés: életbiztosítási szerződés nyilvántartási munkatárs
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozott idejű (2 év)
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

11 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás