Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

lakossági jelzáloghitel döntéshozó

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

feladatok, amik rád várnak:

  • a lakossági jelzálog hitelezési folyamatban a hiteldöntési tevékenység hatékony ellátása
  • az igénylési adatok, dokumentumok ellenőrzése
  • az igénylési, jogszabályi és kockázati feltételek teljes körű vizsgálata, ezek alapján kockázati döntés meghozatala
  • a lakossági hálózatban dolgozó kollégák részére tartott hitelezési oktatásokban történő részvétel
  • új folyamatok kialakításában, rendszerek bevezetésével kapcsolatos tesztelésekben való részvétel
  • szabályzatok, utasítások véleményezése

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • piaci szinten kiemelkedő, személyre szabható cafetéria juttatás (az alapbér 10%-a)
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • csoportos egészségbiztosítási csomag
  • 50% home office lehetőség 

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • szakirányú felsőfokú végzettség
  • minimum 2 év jelzáloghitel döntéshozatalban szerzett tapasztalat
  • angol nyelv középfokú ismerete
  • asszertív kommunikációs képesség
  • folyamat-szemléletű gondolkodásmód
  • csapatmunka
  • kreativitás
  • felelősségtudat, megbízhatóság
  • döntési képesség
  • együttműködési készség
  • kezdeményező- és szervezőkészség
  • önállóság

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 14237
Pozíció pontos megnevezés: lakossági jelzáloghitel döntéshozó
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

11 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás