Andrea, banki tanácsadó:

A vezetőm elismer, figyel rám, bátorít és fejleszt. Tudom, hogy bármikor fordulhatok hozzá bizalommal, nem kell tartanom tőle és bátran bármikor elmondhatom a véleményemet, mert jó és közvetlen a kapcsolatunk.

nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása,
  • a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása,
  • a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása,
  • döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása,
  • hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése,
  • banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése,
  • csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése,
  • adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása,
  • aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú szakirányú (pénzügyi/gazdasági) végzettség,

  • 1-3 éves releváns szakmai tapasztalat,

  • tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban, írásban,

  • számviteli, mérlegelemzési és pénzügyi ismeretek,

  • banki könyvelési, nyilvántartási rendszerek ismerete,

  • munkakör ellátásához szükséges jogi, piaci ismeretek,

  • értékesítési dinamizmus, vállalkozó szellem, kezdeményező készség, meggyőző kommunikáció, csapatmunka, ügyfélorientáltság, átlagon felüli kapcsolatteremtő képesség.

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 12340
Pozíció pontos megnevezés: nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.04.30.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

19 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás