Gabriella, folyamatmenedzser:

Lehetőséget kapok a kiteljesedésre, hogy azt csináljam, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagyok, hisz így léphetek előre és lehetek sikeres és elégedett az életemben.

szenior nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó/kecskemét

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása,

  • a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása,

  • a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása,

  • döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása,

  • hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése,

  • banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése,

  • csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése,

  • adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása,

  • aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés.

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • felsőfokú szakirányú (pénzügyi/gazdasági) végzettség,
  • min. 3 év releváns szakmai tapasztalat,
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban, írásban,
  • számviteli, mérlegelemzési és pénzügyi ismeretek,
  • banki könyvelési, nyilvántartási rendszerek ismerete,
  • munkakör ellátásához szükséges jogi, piaci ismeretek,
  • értékesítési dinamizmus, vállalkozó szellem, kezdeményező készség, meggyőző kommunikáció, csapatmunka, ügyfélorientáltság, átlagon felüli kapcsolatteremtő képesség.

munkavégzés helye:

Kecskemét
Állás azonosító: 12543
Pozíció pontos megnevezés: szenior nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó/Kecskemét
Munkavégzés helye: 6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 9/a.
Szakterület: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2024.04.30.
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

19 hasonló állás: Vállalati kapcsolattartás (Nagyvállalat, KKV, faktoring, lízing)

Összes állás