Máté, IT fejlesztő:

Itt izgalmas dolgozni, mert sokszínű, érdekes feladatokat kapok. Munkám időről-időre megújul, növekszik a felelősségem. A cég odafigyel arra, hogy fejlessze a szaktudásomat és képességeimet.

operációs ügyintéző - forint és deviza fizetések (deviza feldolgozás)

Te
& a lehetőség a fejlődésre
& a lehetőség, hogy kipróbáld magad több területen is
& a lehetőség a nemzetközi, nagyvállalati környezetre
& a lehetőség, hogy számítson a véleményed
& a lehetőség egy izgalmas munkahelyre
Ez a K&H. Egy vezető pénzintézet 3800 munkatárssal, akik a XXI. századi ügyféligényeket személyre szabottan szolgálják ki innovatív banki, biztosítási megoldásokkal & még azon túl is.

Te & a K&H

feladatok, amik rád várnak:

  • Papíralapú átutalási megbízások feldolgozása
  • Bankon belüli és bankközi deviza és nemzetközi HUF átutalások feldolgozása
  • Átutalásokhoz kapcsolódó partnerbanki költségek elszámolása
  • Folyamatba épített ellenőrzések elvégzése: embargo és szankciós listákkal szembeni ellenőrzés Netreveal és SWIFT rendszerben, adatok teljes körűségének ellenőrzése, tranzakciós limit ellenőrzés, fedezetlen megbízások kezelése
  • Egyedi ügyféligények kielégítése
  • Kapcsolattartás társterületekkel és a KBC Group-on belül
  • Rekonsziliáció

csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

juttatások:

  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • piaci szinten kiemelkedő, személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • home office lehetőség

amire szükséged lesz a sikerhez:

amire szükséged lesz a sikerhez:

  • legalább középfokú végzettség (szakirányú felsőfokú végzettség előny)
  • hasonló területen szerzett legalább 2 éves tapasztalat
  • pontosság, precizitás 
  • jó problémamegoldó készség
  • csapatmunka
  • stressztűrő képesség
  • angol nyelvtudás

előny:

  • banki operációs területen szerzett tapasztalat

munkavégzés helye:

  • Központi irodánk a Lechner Ödön fasor 9. alatt található, a IX. kerületben.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 2-es, 24-es villamossal, 23-as, 54-es, 55-ös busszal és a H7-es HÉV-vel is.
  • Kellemes Duna-parti környezetben dolgozunk, környezettudatos, fenntartható, LEED arany minősítéssel rendelkező irodaházban töltjük mindennapjainkat.
Állás azonosító: 13493
Pozíció pontos megnevezés: operációs ügyintéző - forint és deviza fizetések (deviza feldolgozás)
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szakterület: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció
Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben
Kosárba Jelentkezés
vissza az állás listára

11 hasonló állás: Back Office / Kintlevőségkezelés / Adminisztráció

Összes állás