állásajánlatok

  •  

adminisztrátor/ügyintéző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

biztosítási termékek rögzítése, kezelése;, a biztosító nyilvántartási rendszerében szereplő adatok ellenőrzése a BMNYHÁT nyilvántartásával összevetve;, biztosítási szerződések módosítása, törlése,

életbiztosítási kárügyintéző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Főbb feladataid az alábbiak lesznek: Bejelentett egyéni- és csoportos személybiztosítási szolgáltatási igények rögzítése a biztosító nyilvántartó rendszerében;, Kárigények elbírálása és döntés meghozatala a szabályzataink figyelembevételével, határidők betartása mellett;, Ellenőrzési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése;, Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az orvosszakértőkkel, ügyfelekekkel, társterületekkel;, Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentumok beszerzése az ügyfelektől (szóban és írásban egyaránt).,

intézményi garancia kontroller (budapest vagy szeged) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Hogyan fog telni egy napod?   feladatod lesz az intézményi garantőrök készfizető kezességvállalási kérelmek és (módosítások/prolongációk) igénylések összeállítása, az ehhez szükséges dokumentumok kezelése és a kérelmekhez használt adatok szakmai kontrollja, , a szerződésekhez kapcsolódó intézményi garanciadíj fizetésére vonatkozó számlák fogadását, valamint azok ellenőrzését és utalványozását is kézben kell majd tartanod, , a garantőröktől érkező értesítések, tájékoztatások, megkeresések fogadása is hozzád fog tartozni, , mindemellett folyamatos monitoring tevékenységet szükséges végezned az intézményi garanciával fedezett ügyletek tekintetében (éves, féléves, negyedéves jelentések elkészítése), , az ügyletek kezeléséhez szükséges rendszerek használata is a mindennapjaid részét fogja képezni. , Budapesti vagy szegedi munkavégzési lehetőséget is fel tudunk ajánlani.

kiemelt károk szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

személyi sérüléses kártérítési igények teljes körű kezelése, elbírálása, közreműködés a személyi sérüléses nemzetközi károk rendezésében,, nem kellően megalapozott kárigények vizsgálata,, a társasági álláspont peren kívüli képviselete, és kapcsolattartás az ügyfelekkel, jogi képviselőikkel és a hatóságokkal,, társaságon belüli együttműködés, különösen a jogi és szakértői területekkel.,

korai kintlévőségkezelő (teljes- vagy részmunkaidőben) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Bank Zrt. korai behajtás területre keres munkatársat elmaradásban lévő ügyfeleinek telefonos megkeresésére teljes munkaidőben, vagy részmunkaidőben (napi 6 vagy 7 óra).   feladatok, amik rád várnak:  telefonos kapcsolatfelvétel elmaradásban lévő ügyfelekkel, kapcsolódó adminisztráció ellátása, a főosztályra vonatkozó, banki szabályzatokban meghatározottak maradéktalan betartása és végrehajtása, ügyfél reklamációk kezelése, kérdéseik megválaszolása, regisztrálása és a vonatkozó bejövő hívások kezelése, szoros együttműködés és kapcsolattartás társosztályokkal,

letétkezelő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Milyen feladatokban számítunk rád? vegyél részt az értékpapír- és ingatlanbefektetési alapok, nyugdíjpénztárak, és más portfóliók letétkezelésében az egyik legstabilabb nemzetközi hátterű bankcsoport nyújtotta háttér biztonsága mellett., kezeld ügyfeleink értékpapír- és egyéb eszközügyleteit, tranzakcióit, és biztosítsd a pontos elszámolást, ezzel hozzájárulva pénzügyi sikereikhez., menedzseld az értékpapírok társasági eseményeivel kapcsolatos folyamatokat!, ellenőrizd a befektetési szabályokat, hogy ügyfeleink mindig biztonságban tudhassák befektetéseiket., használd ki a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket, és újítsd meg a folyamatokat, hogy még hatékonyabban működjünk!,

letétkezelő - kölcsönzött munkaviszony / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre. feladatok, amik rád várnak: értékpapír és ingatlan befektetési alapok, nyugdíjpénztárak és egyéb letétkezelt portfoliók letétkezelési feladatainak ellátása, ügyfelek értékpapír és egyéb eszköz ügyleteinek, tranzakcióinak feldolgozása és elszámolása, értékpapír társasági események kezelése, befektetési szabályok ellenőrzése, a digitalizáció jegyében a folyamatok újragondolása, egyszerűsítése,

operációs ügyintéző – bankkártya elszámolás (határozott idő) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Operációs területre keresünk kollégát határozott idejű projektre november végéig. feladatok, amik rád várnak: adatelemzés és ellenőrzés, statisztikai táblák vezetése, telefonos ügyintézés, együttműködés más szervezeti egységekkel,

operációs ügyintéző - deviza fizetések (limitmenedzsment - kölcsönzött munkaviszony) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre. feladatok, amik rád várnak: Vostro bankos megbízások fedezetellenőrzése, kapcsolattartás társterületekkel ,

operációs ügyintéző - forint fizetések / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: papíron és elektronikus úton benyújtott hatósági inkasszók és felhatalmazó levelek teljeskörű kezelése, együttműködés társterületekkel, terület tevékenységét szabályozó utasítások, jogszabályok ismerete, betartása,

operációs ügyintéző - hitelfeldolgozás (kölcsönzött munkaviszony) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Hitelfeldolgozás területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát.feladatok, amik rád várnak: feldolgozás (tranzakciók/törzsadatok rögzítése, ellenőrzése) , igazolások, értesítők készítése, kiküldése , egyeztetések, számla ellenőrzések , adatszolgáltatások, jelentések (külső, belső) készítése , kivételkezelés , hibajavítás , reklamációk kezelése ,

panaszkezelési munkatárs (határozott időre) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

1 év határozott időre keressük új munkatársunkat az alábbi feladatok elvégzésére: a Bankba elektronikus csatornán (email, internetbank, weboldal) érkező panaszok rögzítése, megválaszolása, általános panaszkezelői tevékenység banki szolgáltatásokkal kapcsolatban, lakossági ügyfelek panaszainak kivizsgálása megválaszolása, az ügyfélészrevételek kezelésével kapcsolatos hibák visszajelzése a panaszkezelési folyamatban résztvevők, illetve ezen szervezeti egységek vezetői számára,

üzleti elemző – operáció támogatás / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Üzleti elemző munkatársat keresünk az Operáció támogatói csapatába. A csapatot 3 érték jellemzi: együttműködés, segítőkészség, racionalitás.  A munkakör célja, hogy az Operáción dolgozók életét hatékonyabbá tegye, együttműködve a területekkel és megtámogatva őket különböző digitális megoldásokkal. Hiszünk abban, hogy a jól megtervezett és kidolgozott üzleti folyamatok támogatják a munkát, vagyis csökkenthetik a várakozási időket, eliminálhatják a felesleges és értéket nem teremtő folyamatlépéseket, hatékonyabbá tudják tenni a kommunikációt.  A munkakör célja továbbá: Folyamatok újragondolása minden egyes megoldás leszállítása előtt, a teljes bevezetés koordinálása (tesztelés, oktatás, kommunikáció). Folyamatok feltérképezése, napi munkavégzés tevékenységeinek rögzítése, támogatva ezzel az új belépő kollégák onboardingját. Adott területhez kapcsolódó KPI-ok feltérképezése, az ezekhez kapcsolódó folyamatok méréseinek meghatározása, dashboardok készítése, ami a napi munkát támogatja, a heti eredményeket reprezentálja és a havi teljesítést bemutatja.    főbb feladatok:  részvétel az új folyamatok tervezésében, ill. üzleti igényeinek, követelmények megfogalmazásában , megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata a fejlesztők és üzleti területek (termékmenedzserek, alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek) segítségével , termékekkel és folyamatokkal kapcsolatos kommunikáció (tervezés, külső-belső tájékoztatás lebonyolítása) , felhasználók irányítása és támogatása , részvétel a meglevő folyamatok modellezésében, dokumentálásában és elemzésében (AS-IS, azaz jelenlegi állapot felvázolása) , egyértelműen definiált és megalapozott folyamatjavítási előterjesztések készítése (a TO BE, azaz a kívánt állapot felvázolása), dokumentációja és modellezése, valamint azok véleményeztetése és szükség szerint elfogadtatása , folyamatok teljesítményének figyelése, fejlesztési lehetőségek beazonosítása ,