állásajánlatok

  •  

kárügyintéző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Főbb feladatok:  Bejelentett egyéni és csoportos személybiztosítási szolgáltatási igények rögzítése a biztosító nyilvántartó rendszerébe, Igények elbírálása és döntés a szabályzataink figyelembevételével, határidők betartása mellett, Ellenőrzési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése, Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az ügyfelekekkel, társterületekkel, Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentumok beszerzése az ügyfelektől, Levelezés az ügyfelekkel, információnyújtás, tájékoztatás,

letétkezelő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: értékpapír és ingatlan befektetési alapok, nyugdíjpénztárak és egyéb letétkezelt portfoliók letétkezelési feladatainak ellátása, ügyfelek értékpapír és egyéb eszköz ügyleteinek, tranzakcióinak feldolgozása és elszámolása, értékpapír társasági események kezelése, befektetési szabályok ellenőrzése, a digitalizáció jegyében a folyamatok újragondolása, egyszerűsítése,

operációs ügyintéző - forint és deviza fizetések (deviza feldolgozás) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: belföldi és külföldi fizetési forgalommal kapcsolatos megbízások feldolgozása, kivételkezelés adott instrukciók alapján, belső elszámolások, átvezetések, reklamáció kezelés, számla rekonsziliálás, egyéb számlavezetéshez kötődő teendők, külföldi partnerbankokkal kapcsolattartás,

operációs ügyintéző - forint és deviza fizetések (limitmenedzsment) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: forint és deviza átutalásokkal kapcsolatos kontroll feladatok ellátása , belföldi és nemzetközi fizetési forgalomban használt csatornákkal kapcsolatos ellenőrzési feladatok végrehajtása, együttműködés társterületekkel,

panaszkezelési szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

ügyfélpanaszok objektív kivizsgálása, szakszerű ügyintézése, megválaszolása, adminisztrálása,, javaslatok, előterjesztések készítése a biztosító minőségi, ügyfélorientált működésének elősegítése érdekében,, kapcsolattartás a panaszügyintézésben érintett társterületekkel, felügyeleti szervekkel,, statisztikák készítésében való részvétel,, vállalati kultúrának megfelelő ügyfélkezelés biztosítása,,