biztosítási termékek rögzítése, kezelése;, a biztosító nyilvántartási rendszerében szereplő adatok ellenőrzése a BMNYHÁT nyilvántartásával összevetve;, biztosítási szerződések módosítása, törlése,
Főbb feladataid az alábbiak lesznek: Bejelentett egyéni- és csoportos személybiztosítási szolgáltatási igények rögzítése a biztosító nyilvántartó rendszerében;, Kárigények elbírálása és döntés meghozatala a szabályzataink figyelembevételével, határidők betartása mellett;, Ellenőrzési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése;, Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az orvosszakértőkkel, ügyfelekekkel, társterületekkel;, Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentumok beszerzése az ügyfelektől (szóban és írásban egyaránt).,
Hogyan fog telni egy napod? feladatod lesz az intézményi garantőrök készfizető kezességvállalási kérelmek és (módosítások/prolongációk) igénylések összeállítása, az ehhez szükséges dokumentumok kezelése és a kérelmekhez használt adatok szakmai kontrollja, , a szerződésekhez kapcsolódó intézményi garanciadíj fizetésére vonatkozó számlák fogadását, valamint azok ellenőrzését és utalványozását is kézben kell majd tartanod, , a garantőröktől érkező értesítések, tájékoztatások, megkeresések fogadása is hozzád fog tartozni, , mindemellett folyamatos monitoring tevékenységet szükséges végezned az intézményi garanciával fedezett ügyletek tekintetében (éves, féléves, negyedéves jelentések elkészítése), , az ügyletek kezeléséhez szükséges rendszerek használata is a mindennapjaid részét fogja képezni. , Budapesti vagy szegedi munkavégzési lehetőséget is fel tudunk ajánlani.
személyi sérüléses kártérítési igények teljes körű kezelése, elbírálása, közreműködés a személyi sérüléses nemzetközi károk rendezésében,, nem kellően megalapozott kárigények vizsgálata,, a társasági álláspont peren kívüli képviselete, és kapcsolattartás az ügyfelekkel, jogi képviselőikkel és a hatóságokkal,, társaságon belüli együttműködés, különösen a jogi és szakértői területekkel.,
A K&H Bank Zrt. korai behajtás területre keres munkatársat elmaradásban lévő ügyfeleinek telefonos megkeresésére teljes munkaidőben, vagy részmunkaidőben (napi 6 vagy 7 óra). feladatok, amik rád várnak: telefonos kapcsolatfelvétel elmaradásban lévő ügyfelekkel, kapcsolódó adminisztráció ellátása, a főosztályra vonatkozó, banki szabályzatokban meghatározottak maradéktalan betartása és végrehajtása, ügyfél reklamációk kezelése, kérdéseik megválaszolása, regisztrálása és a vonatkozó bejövő hívások kezelése, szoros együttműködés és kapcsolattartás társosztályokkal,
Milyen feladatokban számítunk rád? vegyél részt az értékpapír- és ingatlanbefektetési alapok, nyugdíjpénztárak, és más portfóliók letétkezelésében az egyik legstabilabb nemzetközi hátterű bankcsoport nyújtotta háttér biztonsága mellett., kezeld ügyfeleink értékpapír- és egyéb eszközügyleteit, tranzakcióit, és biztosítsd a pontos elszámolást, ezzel hozzájárulva pénzügyi sikereikhez., menedzseld az értékpapírok társasági eseményeivel kapcsolatos folyamatokat!, ellenőrizd a befektetési szabályokat, hogy ügyfeleink mindig biztonságban tudhassák befektetéseiket., használd ki a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket, és újítsd meg a folyamatokat, hogy még hatékonyabban működjünk!,
Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre. feladatok, amik rád várnak: értékpapír és ingatlan befektetési alapok, nyugdíjpénztárak és egyéb letétkezelt portfoliók letétkezelési feladatainak ellátása, ügyfelek értékpapír és egyéb eszköz ügyleteinek, tranzakcióinak feldolgozása és elszámolása, értékpapír társasági események kezelése, befektetési szabályok ellenőrzése, a digitalizáció jegyében a folyamatok újragondolása, egyszerűsítése,
Operációs területre keresünk kollégát határozott idejű projektre november végéig. feladatok, amik rád várnak: adatelemzés és ellenőrzés, statisztikai táblák vezetése, telefonos ügyintézés, együttműködés más szervezeti egységekkel,
Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre. feladatok, amik rád várnak: Vostro bankos megbízások fedezetellenőrzése, kapcsolattartás társterületekkel ,
feladatok, amik rád várnak: papíron és elektronikus úton benyújtott hatósági inkasszók és felhatalmazó levelek teljeskörű kezelése, együttműködés társterületekkel, terület tevékenységét szabályozó utasítások, jogszabályok ismerete, betartása,
Hitelfeldolgozás területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát.feladatok, amik rád várnak: feldolgozás (tranzakciók/törzsadatok rögzítése, ellenőrzése) , igazolások, értesítők készítése, kiküldése , egyeztetések, számla ellenőrzések , adatszolgáltatások, jelentések (külső, belső) készítése , kivételkezelés , hibajavítás , reklamációk kezelése ,
1 év határozott időre keressük új munkatársunkat az alábbi feladatok elvégzésére: a Bankba elektronikus csatornán (email, internetbank, weboldal) érkező panaszok rögzítése, megválaszolása, általános panaszkezelői tevékenység banki szolgáltatásokkal kapcsolatban, lakossági ügyfelek panaszainak kivizsgálása megválaszolása, az ügyfélészrevételek kezelésével kapcsolatos hibák visszajelzése a panaszkezelési folyamatban résztvevők, illetve ezen szervezeti egységek vezetői számára,
Üzleti elemző munkatársat keresünk az Operáció támogatói csapatába. A csapatot 3 érték jellemzi: együttműködés, segítőkészség, racionalitás. A munkakör célja, hogy az Operáción dolgozók életét hatékonyabbá tegye, együttműködve a területekkel és megtámogatva őket különböző digitális megoldásokkal. Hiszünk abban, hogy a jól megtervezett és kidolgozott üzleti folyamatok támogatják a munkát, vagyis csökkenthetik a várakozási időket, eliminálhatják a felesleges és értéket nem teremtő folyamatlépéseket, hatékonyabbá tudják tenni a kommunikációt. A munkakör célja továbbá: Folyamatok újragondolása minden egyes megoldás leszállítása előtt, a teljes bevezetés koordinálása (tesztelés, oktatás, kommunikáció). Folyamatok feltérképezése, napi munkavégzés tevékenységeinek rögzítése, támogatva ezzel az új belépő kollégák onboardingját. Adott területhez kapcsolódó KPI-ok feltérképezése, az ezekhez kapcsolódó folyamatok méréseinek meghatározása, dashboardok készítése, ami a napi munkát támogatja, a heti eredményeket reprezentálja és a havi teljesítést bemutatja. főbb feladatok: részvétel az új folyamatok tervezésében, ill. üzleti igényeinek, követelmények megfogalmazásában , megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata a fejlesztők és üzleti területek (termékmenedzserek, alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek) segítségével , termékekkel és folyamatokkal kapcsolatos kommunikáció (tervezés, külső-belső tájékoztatás lebonyolítása) , felhasználók irányítása és támogatása , részvétel a meglevő folyamatok modellezésében, dokumentálásában és elemzésében (AS-IS, azaz jelenlegi állapot felvázolása) , egyértelműen definiált és megalapozott folyamatjavítási előterjesztések készítése (a TO BE, azaz a kívánt állapot felvázolása), dokumentációja és modellezése, valamint azok véleményeztetése és szükség szerint elfogadtatása , folyamatok teljesítményének figyelése, fejlesztési lehetőségek beazonosítása ,