biztosítási termékek rögzítése, kezelése;, a biztosító nyilvántartási rendszerében szereplő adatok ellenőrzése a BMNYHÁT nyilvántartásával összevetve;, biztosítási szerződések módosítása, törlése,
feladatok, amik rád várnak: biztosítani a banki core rendszerben tárolt adatok minőségét a banki elvárások alapján, együttműködéseddel támogatni a data menedzsment folyamatot, biztosítani az adatok rendszeres felülvizsgálatát , részt venni a fejlesztésekben, ezzel biztosítva az új és régi adatok minőségét, együttműködés az összes érintett banki szakterülettel, különösen az üzletági, számviteli, IT területekkel, a fejlesztési projektek projektvezetőjével, teszt koordinátorával, a pénzforgalmi terület többi alkalmazás- és folyamatmenedzserével,
feladatok, amik rád várnak: a bank lakossági- és vállalati szegmens hitelezést (forint és deviza) támogató folyamatait és alkalmazásait érintő fejlesztések kezdeményezése és támogatása, az üzleti változással kapcsolatos igények megértése, a változások üzleti hatásának felmérése, a követelmények rögzítése, elemzése és dokumentálása, valamint a követelmények kommunikációja az érintettek felé, folyamatos kommunikáció a belső kollégákkal a részlegek és a szervezet igényeinek megértése érdekében, üzleti elfogadói tesztek tervezése és kivitelezése, dokumentálása, a képzések megtervezése, incidensek kiértékelése, kategorizálása, kezelése az incidenskezelés folyamata szerint, termék- és folyamatmenedzserek támogatása a rendszereket érintő fejlesztési igények megfogalmazásában és specifikálásában, alkalmazások kézikönyvének, oktatási anyagainak elkészítése, karbantartása, oktatása, együttműködés az összes érintett banki szakterülettel, különösen az üzletági, számviteli, IT területekkel, a fejlesztési projektek projektvezetőjével, teszt koordinátorával, a hitelezési terület többi alkalmazás- és folyamatmenedzserével,
feladatok, amik rád várnak: a bank lakossági- és vállalati szegmens számla- és pénzforgalmat (forint és deviza) támogató folyamatait és alkalmazásait érintő fejlesztések kezdeményezése és támogatása, az üzleti változással kapcsolatos igények megértése, a változások üzleti hatásának felmérése, a követelmények rögzítése, elemzése és dokumentálása, valamint a követelmények kommunikációja az érintettek felé, folyamatos kommunikáció a belső kollégákkal a részlegek és a szervezet igényeinek megértése érdekében, üzleti elfogadói tesztek tervezése és kivitelezése, dokumentálása, a képzések megtervezése, incidensek kiértékelése, kategorizálása, kezelése az incidenskezelés folyamata szerint, termék- és folyamatmenedzserek támogatása a rendszereket érintő fejlesztési igények megfogalmazásában és specifikálásában, alkalmazások kézikönyvének, oktatási anyagainak elkészítése, karbantartása, oktatása, együttműködés az összes érintett banki szakterülettel, különösen az üzletági, számviteli, IT területekkel, a fejlesztési projektek projektvezetőjével, teszt koordinátorával, a hitelezési terület többi alkalmazás- és folyamatmenedzserével,
feladatok, amik rád várnak: külső hatóságoktól, belső egységektől érkezett hatósági megkeresések iktatása, előkészítése feldolgozásra, együttműködés társterületekkel, terület tevékenységét szabályozó utasítások, jogszabályok ismerete, betartása,
Feladatok, amik Rád várnak: termékfejlesztésekhez kapcsolódó szakmai anyagok készítése (előterjesztések, belső termékutasítások, kommunikációs anyagok és terméklapok), meglévő lízing termékekkel kapcsolatos end-to-end folyamatok menedzselése, dokumentációk karbantartása, folyamatjavítási javaslatok megfogalmazása, refinanszírozott lízing termékek menedzselése, refinanszírozó bankokkal való kapcsolattartás, lízing termékek árazásban való részvétel, szoros együttműködés a termékhez kapcsolódó társosztályokkal, digitalizációs projektek és kezdeményezések proaktív menedzselése, tranzakcionális rendszer támogatásban, fejlesztésében való részvétel, termékoktatási anyagok elkészítése, az értékesítésben résztvevő egységek tájékoztatása és szakmai támogatása, oktatása, piacfigyelés, promóciók, akciók kidolgozása, marketing és PR anyagok előkészítésében való részvétel,
feladatok, amik rád várnak: feldolgozás (tranzakciók/törzsadatok rögzítése, ellenőrzése), igazolások, értesítők készítése, kiküldése, egyeztetések, számla ellenőrzések, adatszolgáltatások, jelentések (külső, belső) készítése, kivételkezelés, hibajavítás, reklamáció,
Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre. A munkakör célja azon ügyfelek bankváltási kérelmeinek teljes körű kezelése, akik a Bankunkhoz kívánnak jönni, esetlegesen innen távozni, és mindezt a bankok által nyújott kényelmi szolgáltatáson keresztül teszik meg. A munkakörhöz tartozik még kiegészítés képpen a kapcsolattartóktól, tanácsadóktól beérkező, kiemelt ügyfeleket érintő (lakossági és vállalati) egyedi pénzügyi, számlakezelési igények gyors kiszolgálása a legnagyobb odafigyelés mellett a banki rendszerek használatával, és a hozzájuk tartozó nyilvántartások kezelésével. A munkakör megkívánja ezáltal az aktív kommunikációt a társterületekkel, és több esetben az ügyfelünkkel kapcsolatban lévő partner bankokkal. feladatok, ami rád várnak: bankváltási folyamat teljes körű ügyintézése, aktív kapcsolattartás a szükséges társterületekkel, vállalati egyedi betétek kezelésében való aktív resztével, feldolgozás (tranzakciók/törzsadatok rögzítése, ellenőrzése), igazolások, értesítők készítése, kiküldése, egyeztetések, számla ellenőrzések, beérkező e-mailek, chatek megválaszolása, adatszolgáltatások, jelentések (külső, belső) készítése, kivételkezelés, hibajavítás, reklamáció kezelés,
Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, napi 6 órában, határozatlan időre. lakossági és vállalati ügyfél és számla törzsadatok rögzítése a számlavezető rendszerben, ügyféltörzsadat és szerepkör módosítások elvégzése, technikai számlanyitások, külső/belső adatszolgáltatás, együttműködés más szervezeti egységekkel,
Feladatok: kapcsolattartás partnerekkel, más biztosítótársaságokkal és kárrendezési megbízottal,, kapcsolattartás az ügyfelekkel,, bejelentett károk nyilvántartásba vétele,, kártartalék megképzése, módosítása, , hiányzó információk, dokumentációk beszerzése, levelezés biztosítótársaságokkal,, kárszakértői vizsgálatra kiadás,, kárszakértői anyagok (káreset, szakértői összefoglaló) fogadása, döntés a jogalap és a felelősség kérdésében,, előre rögzített normatívák szerinti elbírálás és utalványozás, , saját hatáskör feletti kárelbírálási, utalványozási döntések előkészítése., kárügyintézőknél jelentkező problémás káresetek szakmai felülvizsgálata, új munkatársak betanítása,